Ik ga naar
- ‘het’ Kruidvat
- ‘de’ kruidvat
0 stemmers
Ik ga naar
0 stemmers
Of!
0 stemmers
Zo’n haat aan die reclame haha
Ik zeg het allebei haha
Costa del Kruidvat is nog steeds de slechtste reclame die ik in tijden heb gehoord. Of juist de beste want krijg 'm niet uit m’n kop.
Omg meer dan de helft weet niet wat Pittige Tijden is?! 

Dit is ook al wel echt lang geleden he, ik googelde ff, de eerste aflevering was in 1996
mijn vader had dit op videoband opgenomen whaha.
Ja, ik begrijp het eigenlijk ook wel, waarschijnlijk was die 56% toen nog niet eens geboren
maar mijn god, hoe kun je opgegroeid zijn zonder Pittige Tijden 
Haha ja ik was dus toen ook nog maar 4/5 ofzo? maar ik herinner met me wel heel goed. Misschien dus omdat ik het later heb teruggekeken? Vooral “het is mijjjjjj rrrobbert!!” En “me me me meeeta”. En “pittige tijden, het leven is een zure boooom”.
Haha ja ik heb nu ook steeds de leader in m’n hoofd
Wat een toestand…
En liep Rick niet altijd in zo’n zwart leren jasje met een wit t-shirt?
Ja, want hij hield van móótor rijden!
Ik kan me van telekida alleen het paard op het eind en dat liedje herrinneren. Blijkbaar vond ik dat het leukst haha. En een film toen ze gingen stoppen.
Ik herinner me echt bizar weinig van Telekids en dat keek ik wel gewoon volgens mij. Ze lieten altijd ingezonden tekeningen zien dat is het enige wat ik me herinner. Maar het was wel heel leuk helaas weet ik niet meer waarom. 
Even dit allemaal googlen voor dat ik stem.
Omg de droomshow dat programma zoek ik al jaren maar wist de naam niet.
Ja omg de droomshow, echt wauwie vond ik dat. Ik heb het idee dat ze nu helemaal geen dergelijke leuke programma’s voor kinderen maken?
Nee dat zat ik ook te denken. Waar mag je nu als kind nog aan een wedstrijd meedoen?
Volgens mij heeft nickelodeon soms tvshows
Dr was ook zoiets als zigzag vond ik ook geweldig.
Ohhh jaa dat vond ik zo leuk! Met yvon jaspers en het rode en blauwe team.