Hahahaheb ik ook niet. Bij mij was het " Hij mag alleen in mn mobiel kijken als ik hem vast hou." En daarna " ohja ik mag wel in zijn mobiel kijken dat moet " hahaha. En ik me maar afvragen waarom ik single ben.
- Altijd schoenen dragen met drie klittenband sluitingen die kinderlijk ogen maar wel makkelijk uit te doen zijn. (Dus zoals een versie van de adidas stan smith sneakers).
- Altijd ‘volwassen’ schoenen dragen van ontzettend goede kwaliteit maar deze schoenen hebben 6 gespen waardoor je wel langer bezig bent met het aan en uitdoen. (Zeg maar zoals de Chloé Susanna boots maar dan met meer gespen)
0 stemmers
- Altijd schoenen dragen die een piepend geluid maken
- Altijd schoenen dragen die een hard tikkend geluid maken (zoals sommige hakken produceren).
0 stemmers
- Altijd schoenen dragen met van die inklapbare wieltjes (zodat je dus kan lopen en ‘skaten’.
- Altijd schoenen dragen met lichtjes in de zool die altijd knipperen wanneer je loopt.
0 stemmers
Ik vind lichtjes en wieltjes allebei verschrikkelijk , maar voor mn eigen veiligheid heb ik voor lichtjes gekozen.
Een orgaan wordt geprepareerd om getransplanteerd te worden. Aan jou de moeilijke keuze om de persoon te selecteren die nu eindelijk de ingreep mag ondergaan en van de wachtlijst af mag. Wie kies je?
- Een meisje van 12 dat vanwege een aandoening een nieuw orgaan nodig heeft. In tegenstelling tot de twee andere personen heeft deze persoon wel de grootste kans dat het alsnog wordt afgestoten.
- Een man van 36 die nu een orgaan nodig heeft door zijn zeer ongezonde levensstijl. Hoewel hij zijn verslavingen onder controle heeft, bestaat de kans dat hij weer in de fout gaat. Hij bevindt zich nog immers in dezelfde kringen als vroeger. Maar iedereen verdient een tweede kans.
- Een vrouw van 70 jaar die niet door haar eigen toedoen op latere leeftijd een orgaan nodig heeft. Ze kan niet wachten om nog voor vele jaren een actiever leven tegemoet te gaan met haar man.
0 stemmers
Precies waarom ik ook voor lichtjes koos!
- Aluminiumfolie
- Huishoudfolie
0 stemmers
Ik droog nooit af. Daar ben ik veels te lui voor.
ik wacht gewoon af totdat het droog is (afdruiprekje).
Allebei echt m’n nachtmerrie. Dan maar temptation island en als enige savonds vroeg naar bed en een boek in bed lezen.
Meedoen aan Telekids’:
- Mega Blubber Power Race
- De Vliegende Ouwe Taart
0 stemmers
Dan doe ik:
- Vraag maar raak Gast
- Pittige tijden
- Waar heb je het over?!
0 stemmers
- Beugelbekkie
- As told by ginger
0 stemmers
Ik ga naar
- ‘het’ Kruidvat
- ‘de’ kruidvat
0 stemmers
Of!
- Het kruidvat
- De kruidvat
- Costa del kruidvat
0 stemmers
Zo’n haat aan die reclame haha
Ik zeg het allebei haha
Costa del Kruidvat is nog steeds de slechtste reclame die ik in tijden heb gehoord. Of juist de beste want krijg 'm niet uit m’n kop.
Omg meer dan de helft weet niet wat Pittige Tijden is?!
Dit is ook al wel echt lang geleden he, ik googelde ff, de eerste aflevering was in 1996 mijn vader had dit op videoband opgenomen whaha.
Ja, ik begrijp het eigenlijk ook wel, waarschijnlijk was die 56% toen nog niet eens geboren maar mijn god, hoe kun je opgegroeid zijn zonder Pittige Tijden