Owjaaaa dan lieten ze de top 5 met de meeste stemmen zien en dan soms veranderde op het laatste moment nr 1 en 2 van plek.
Vet. Spannend.
Ben jij daardoor ook musicoloog in de Duitse pop/rap van de jaren 90/00? (Sido, No Angels, Yvonne Catterfield)
Owjaaaa dan lieten ze de top 5 met de meeste stemmen zien en dan soms veranderde op het laatste moment nr 1 en 2 van plek.
Vet. Spannend.
Ben jij daardoor ook musicoloog in de Duitse pop/rap van de jaren 90/00? (Sido, No Angels, Yvonne Catterfield)
Jaaa! En:

Ja!
Wie kent er nog dat programma van die vrouw op dat rode bed? Ze ging ingestuurde brieven voorlezen volgens mij. En dat bed vloog!
Ahhh gevonden. Het was alleen geen rood bed maar een roodharige vrouw.https://youtu.be/bzQw6QGaJts
haha geweldiig!!
Hoe koud is ‘koud’ in dit geval? 
Je mag alleen de koude kraan gebruiken, geen idee hoeveel graden dat precies is, maar koud dus 
Ja sowieso niet met Maxim maar met Rembo en Rembo
Ja en ik heb nog nergens shin chan voorbij zien komen. Net zoals totally spies en programma’s op cartoon netwerk zoals dexter, flintstones, cow & chicken.
Ik zou dit letterlijk gaan bingewatchen als dit op Netflix stond, no shame😋
Ik ken het allebei niet maar een xxl frikandel klinkt op dit moment heel erg aantrekkelijk
Groetjes iemand na 8 wijn
Prinsesje petronella? Maar die vloog niet
Jaa daar hebben wij als klas nog aan meegedaan
Naja vooral kijken want ik was niet 1 van het tweetal. Wel grappige ervaring, met casting en al. En Yvon Jaspers in de klas (of je daar nou zo blij mee moet zijn
)
De droomshow vond ik ook geweldig!
Jaa die zoenen waren toch met een lopende band ofzo?
Ik heb wel eens mee gedaan aan kids for animals… ik zie mezelf en mn piepstem nog zitten.
Totally spies stond op Netflix een tijd terug!
Haha dan krijg je helemaal dat gevoel van toen weer terug zeker. Ja op mij heeft het ook indruk gemaakt hoor! Er waren altijd wel Zweedse films of series te zien toen bij de VPRO. Ook Anna de balletdanseres, kan ik me herinneren.
Oh en tekenfilms als Candy en de familie Robinson. Anime-achtig.
Tante Soesa! En Sassefras
Als je moest kiezen, welke buiten temperatuur heeft dan jouw voorkeur?
0 stemmers
Kent iemand Teddy Ruxpin nog? Ik kan dat hele liedje nog meezingen. Liefde voor dit!
En keek iemand Beestenbos is boos? Omg ik was echt verslaafd aan die serie, maar het was echt heel dramatisch af en toe met dieren die doodgingen enzo. Soort Game of Thrones effect.