Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Willie en Nellie :raised_hands:t2:
Ik heb ooit stage gelopen bij Beeld en Geluid en daar kon ik soms wel onder het mom van research oude dingen terugkijken die je verder nergens kan kijken. Vooral Willie en Nellie heb ik lekker uitgebreid gekeken omdat ik iets moest researchen over toiletjuffrouwen of zoiets :joy:

8 likes

Dr was bij vila achterwerk ook zon programma met 2 vrouwen die een hondenshow deden ofzo. Vond ik fantastisch. Hadden ze een boek met allemaal vachtjes enzo en gingen ze honden oren schoonmaken met een giga wattenstaaf.

5 likes

Haha hater

3 likes

Je mag alleen nog maar koud douchen maar wel zolang als je zelf wil, of je mag slechts 1 minuut per dag douchen maar dan heb je wel warm water.

• 1 minuut douchen met warm water
  • Koud douchen zolang je wil

0 stemmers

Lof koud douchen soms wel hoor.

1 like

waarom kon ik geen scriptie schrijver over de representatie van toiletjuffen in populaire media. :cry:

3 likes

Dit was echt awesome

1 like

Jaaaaa, De Hondenshow!
Mijn broer had daar zelfs een boek van.

1 like

Owjaaaa dan lieten ze de top 5 met de meeste stemmen zien en dan soms veranderde op het laatste moment nr 1 en 2 van plek.
Vet. Spannend.

Ben jij daardoor ook musicoloog in de Duitse pop/rap van de jaren 90/00? (Sido, No Angels, Yvonne Catterfield)

1 like

Jaaa! En:

:heart:

2 likes

Ja!

Wie kent er nog dat programma van die vrouw op dat rode bed? Ze ging ingestuurde brieven voorlezen volgens mij. En dat bed vloog!

5 likes

Ahhh gevonden. Het was alleen geen rood bed maar een roodharige vrouw.https://youtu.be/bzQw6QGaJts

4 likes

haha geweldiig!!

Hoe koud is ‘koud’ in dit geval? :yum:

Je mag alleen de koude kraan gebruiken, geen idee hoeveel graden dat precies is, maar koud dus :stuck_out_tongue:

Ja sowieso niet met Maxim maar met Rembo en Rembo

Ja en ik heb nog nergens shin chan voorbij zien komen. Net zoals totally spies en programma’s op cartoon netwerk zoals dexter, flintstones, cow & chicken.
Ik zou dit letterlijk gaan bingewatchen als dit op Netflix stond, no shame😋

9 likes

Ik ken het allebei niet maar een xxl frikandel klinkt op dit moment heel erg aantrekkelijk

Groetjes iemand na 8 wijn

5 likes

Prinsesje petronella? Maar die vloog niet