Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Jaa daar hebben wij als klas nog aan meegedaan :open_mouth: Naja vooral kijken want ik was niet 1 van het tweetal. Wel grappige ervaring, met casting en al. En Yvon Jaspers in de klas (of je daar nou zo blij mee moet zijn :joy:)
De droomshow vond ik ook geweldig!

1 like

Jaa die zoenen waren toch met een lopende band ofzo?

Ik heb wel eens mee gedaan aan kids for animals… ik zie mezelf en mn piepstem nog zitten.

2 likes

Totally spies stond op Netflix een tijd terug!

1 like

Haha dan krijg je helemaal dat gevoel van toen weer terug zeker. Ja op mij heeft het ook indruk gemaakt hoor! Er waren altijd wel Zweedse films of series te zien toen bij de VPRO. Ook Anna de balletdanseres, kan ik me herinneren.

Oh en tekenfilms als Candy en de familie Robinson. Anime-achtig.

Tante Soesa! En Sassefras

4 likes

Als je moest kiezen, welke buiten temperatuur heeft dan jouw voorkeur?

• -40 graden
  • +40 graden

0 stemmers

Kent iemand Teddy Ruxpin nog? Ik kan dat hele liedje nog meezingen. Liefde voor dit!

En keek iemand Beestenbos is boos? Omg ik was echt verslaafd aan die serie, maar het was echt heel dramatisch af en toe met dieren die doodgingen enzo. Soort Game of Thrones effect.

16 likes

Jaa dat beesten bos was zo dramatisch. Er was ook zon serie maar dan met konijnen.

4 likes

Waterschapsheuvel?

8 likes

Ik vond Waterschapsheuvel vroeger maar eng.

5 likes

Alle afleveringen van Beestenbos is boos staan op youtube

Ik weet wat ik deze middag ga doen :sunglasses:

5 likes

Haha, wel echt een serie om te bingen inderdaad. Zet de tissues maar vast klaar.

Het leven is een

• Toverbal.
  • Niet dat kut lied😡

0 stemmers

Je beschikt vanaf nu over een privé-kook maar:

• Hij of zij kookt alleen veganistische maaltijden voor je. Maar deze persoon geeft jouw altijd de mogelijkheid om te kiezen wat je wilt eten. Dus alles wordt geveganized. (Sjurr powerrrrr)
  • Je hebt altijd de keuze tussen drie opties (dit kan dus vega/vegan/normaal zijn en je moet altijd één maaltijd opeten ongeacht je het lust of niet.)

0 stemmers

Je hebt meegedaan met een kleurwedstrijd en die gewonnen en mag een prijs uitkiezen wat kies je?

• Frozen douchegel
  • Cars washandjes
  • Minions badschuim
  • 101 dalmatiers stickers
  • Disney prinsessen badlaken
  • Jungle Book vriendenboekje
  • Lion King strandbal

0 stemmers

• Je hebt net de reis van je leven gemaakt en eindigt in Canada. Daar heeft iemand drugs in je bagage gestopt en je wordt eruit gepikt. Oepsie, je moet een paar jaar de gevangenis in (5 of zo). Maar het was wel echt een fantastische reis om nooit te vergeten!!
  • Je komt net terug van 2 weken vakantie aan de Costa Brava met je vent en kids. Man man man wat was het warm. Bij thuiskomst kom je erachter dat je hele huis is leeggeroofd. Het enige item dat je nog hebt is een eierkoker.

0 stemmers

3 likes
  • Vanaf nu nooit meer bij je partner zijn
  • Vanaf nu altijd bij je partner zijn (dus ook tijdens zijn / haar toiletbezoek, werk, …)

0 stemmers

• Bassie en Adriaan
  • Arie en Bastiaan

0 stemmers

Kijk uit malloot! Een kokosnoot

7 likes

Meh ik heb ooit geschreven naar geef nooit op. Maar ik heb nooit reactie gehad op mijn brief :cry: