Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Mag het in termijnen

9 likes

Ach die berichten lezen ze ff als het ze al boeit en wordt ook wel weer vergeten toch.

1 like

Hahaha ja kut dan zou ik praktisch gezien voor optie 1 moeten gaan want ik heb geen 2000 euro, maar dan verhuis ik wel naar antartica

3 likes

Heb je daar dan wel geld voor? :stuck_out_tongue:

7 likes

Maar heb je dan app berichtjes denk je wat meer gevolgen heeft voor anderen dan jou? Ik kan mezelf nl zo niks voor de geest halen.

Haha wat ben je streng

2 likes

Je hebt ons

5 likes
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmers

Ik denk dat ik niet goed ben in polls maken.

9 likes
  • Friet
  • Patat

0 stemmers

Misschien lukt dit…

2 likes

Hahahqhahqhaha maar echt

2 likes
  • Nooit meer drinken
  • Elke keer als je (ook maar een klein beetje) heb gedronken, heb je een extreme kater voor 2 dagen

0 stemmers

Hahah omg aan deze moest ik vandaag nog denken! Ik vind friet leuker (tenzij het als frit/fritten? wordt uitgesproken) klinken maar ik zeg altijd patat en ik ken niet anders. Dus vind dat ik op patat moest stemmen.

2 likes

Wat is lelijk? :innocent:

Ik vind het gezicht wel belangrijker dan het lichaam, maar jij zet dus dun en morbide obesitas naast elkaar haha

1 like

Ja uiteraard maar aan morbide obesitas valt eerder wat te doen dan aan een heel erg lelijk hoofd.:stuck_out_tongue:

Dat denk ik eerlijk gezegd niet.

5 likes

Ik denk nu ook te makkelijk aan een maagverkleining terwijl dat ook totaal geen pretje is en je voor de rest van je leven beïnvloed in welk kleine beetje je kan eten.

Nu de procedure veiliger is geworden en chirurgen toch een bepaald aantal ingrepen per jaar moeten doen, lijken de selectiecriteria ook wat te verslappen. Dan krijg je dat mensen die eigenlijk niet geschikt, onvoldoende gemotiveerd of niet de gevolgen kunnen overzien alsnog zo’n operatie krijgen en dan weer overmatig gaan eten. Jammere is wel dat je veel kan eten en je gewicht weer toeneemt, maar dat je permanent tekorten blijft houden aan bepaalde vitamines.

• €100.000 nu krijgen
  • €1 miljoen op je 60e krijgen

0 stemmers

Wat denk je :smirk: En de meeste stemmers zijn met mij :relieved: