Wtf ik heb verkeerd gedrukt, heb ik al vaker gehad. Dan staan de opties ineens omgekeerd?
Haha pff nou want ik wil van me langzalzeleven niet m’n ouders zien wippen.
@Eddie dat kan hierbij niet maar maakt ook niet uit.
Als je op resultaten verbergen drukt kun je eventueel je stem wijzigen.
Nee dat lukt niet als je hebt gestemd, er zit dan geen potloodje bij. Is ook wel beter.
Hahaha ik heb dit briljante topic net pas ontdekt en even alle polls ingevuld.
- Je kan alles eten wat je wilt en bent gezond en komt ook niet meer aan MAAR je bent 10 kilo te zwaar
- Je moet je aan een strikt dieet houden maar krijgt wel een machine waarmee je als je zin hebt je lichaam naar keuze aan kan passen (dunner, dikker, grotere borsten enz)
0 stemmers
Ik ben tot nu toe de enige jongensmoeder
- Geen haar hebben
- Heel lang haar hebben (net als Rapunzel)
0 stemmers
Wow ik vind deze best wel heftig. Dat er zo veel mensen zijn die iemand zouden laten vermoorden, had ik niet verwacht.
Hoe kunnen zoveel mensen die willekeurige persoon kiezen :o! Dat kan dus ook je moeder, man of beste vriendin zijn he! (of Trump, dat zou wel chill zijn)
Vroeger verslaafd aan Buffy en toen wilde ik een vampier zijn!
Ik had gestemd op heel lang haar maar even aangepast want bedacht me opeens dat dat ook gekamd moet worden :’).
Als je kiest voor geen haar, mag je dan wel een pruik opzetten? Of moet je helemaal kaal?
Oh oeps vergeten erbij te zetten. Nee geen pruik!
Neem je het liever op tegen
- Een eend ter grootte van een paard
- 10 paarden ter grootte van een eend
0 stemmers
Hahahahaha ik ga echt stuk om jullie originaliteit
die 10 mini paarden lijken me echt heel cute en die mega eend echt kapot eng
Ja, ik zie vooral een enorme snavel voor me!
Ik ben gegaan voor heel lang haar. En dan dit afknippen.
Beetje cynische gedachte hoor, maar ik dacht ik ben nu ook rijk ten koste van een ander. Dus dan kan dit er ook wel bij.