Je moet kiezen-topic (Deel 1)

I know right?! Ik had het hierover met mijn vriend omdat er een spin in de hal zit die hij niet wilt weghalen omdat hij dat zielig vindt want de spin doet niemand kwaad… En toen zei ik ‘Wedden dat alle meiden twee muggen verkiezen boven een spin?’ En toen verklaarde hij me voor gek en dus wilde ik mezelf bewijzen. Maar ben toch een beetje teleurgesteld in de einduitslag😐

6 likes

Zou je liever de gedachten kunnen lezen van

• alle vrouwen
  • alle mannen

0 stemmers

1 like

Dat zijn types voor de Darwin Award (evolutie in actie).

10 likes

Waar komt die challenge eigenlijk vandaan? Dacht eerst dat het misschien uit de clip was, maar heb het niet gezien

Nou ik zag er laatst één waarbij een meisje overreden werd, maar weet niet of het fake was

Het begon geloof ik met uit een stilstaande auto ( op parkeerplek of thuis) stappen en dansen. En ik denk dat er een debiel was die dacht " Oh misschien is het leuk als de auto rijd"

1 like

Je moet zingen in een vol ziggo dome, a capella. Jij gaat natuurlijk voor

• Mariah Carey - Emotions
  • Whitney Houston - I will always love you
  • Minnie Riperton - Loving you

0 stemmers

Staat gelijk aan elkaar

Kies je ringtone:

• Gunther - Ding Dong Song
  • The Cheeky Girls - Cheeky Song (Touch My Bum)

0 stemmers

7 jaar op een eiland

• Alleen
  • Met je allergrootste vijand

0 stemmers

• Justin Bieber
  • Justin Timberlake

0 stemmers

Vijand, dat geeft nog wat leven in de brouwerij. Ik wil echt al tig jaar een keer een vuist in m’n gezicht krijgen. Ja een hele rare wens maar ik wil echt graag weten hoe dat voelt. Omg misschien toch ff afkloppen haha.

5 likes

Voor de Tina-fans:

• Noortje
  • Suus en Sas

0 stemmers

1 like

Xiaomi for the win!

2 likes

Ik heb vandaag getrakteerd op werk. Welke taart zou jij kiezen (niet zelf gebakken want lui):

• Appel abrikozentaart
  • Cheesecake met blauwe bessen
  • Brownietaart

0 stemmers

Waarom is er geen alle 3 optie?

3 likes

Dat mag alleen als er taart over is. :smirk:

1 like

Als je nu mocht kiezen om je normale werkzaamheden met dit weer tijdelijk in te wisselen voor iets anders:

• Drie weken werken in het depot van een postbedrijf waar het 38 graden is, geen ramen zijn en de normale pauzes worden aangehouden. Je werkzaamheden bestaan uit het soorteren van pakjes. Je werkdagen zijn 8 uur en daarna mag je gewoon weer naar huis. Je krijgt hiervoor 1500 bruto.
  • Drie weken werken (12 uur p.d.) op de Noord-pool waar het -30 (dat is het irl niet maar fuck it) is en je wetenschappers moet helpen bij het verrichten van metingen. Het kan buiten wel gevaarlijk zijn omdat er hongerige ijsberen rondlopen maar je kan deze dieren dan zien in hun natuurlijke habitat. Je krijgt hier een vergoeding van 2000 bruto voor.

0 stemmers

Suus &Sas? Die bestonden in mijn tijd nog niet.

1 like

11 likes