Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Je erft een lap grond van 4 x bij 8 meter vlak bij je huis wat doe je ermee.

• Je neemt kippen inclusief een groot hok. Iedere dag lekkere verse eitjes.
  • Je begint je eigen moestuin. Lekker geld besparen op groente en fruit.
  • Je gaat bijen houden. Je bent vanaf nu dus amateur imker.

0 stemmers

2 likes

Wat een moeilijke. Ik denk dat ik dan kies voor de baas van Google en Apple worden en dan al dat geld gebruiken om wereldvrede te creëren.

1 like

Hoe? Je kunt met veel geld veel goede dingen doen, maar hoe rijk en machtig je ook bent, dat gaat je echt nooit lukken.

4 likes

Als Trump alles doet wat je zegt kom je wellicht ook een eind

1 like

Misschien ga ik er nu veel te serieus op in hoor, maar om ruim 7,5 miljard mensen in vrede met elkaar te gaan laten samenleven is toch echt wel wat meer nodig. Met rijkdom, macht en Trump als je schoothondje kom je er niet.

2 likes
  • Eigen museum oprichten, met kunst over de hele wereld die je zelf mag verzamelen, zonder grenzen.
  • Eigen kleding- of make upmerk oprichten die over de hele wereld verkocht wordt.

0 stemmers

• Vanavond worden al je spullen op vijf dingen na weggegooid. Je mag deze vijf dingen zelf kiezen. Verder gaat alles weg.
  • Je mag NOOIT meer wat nieuws kopen, behalve eten.

0 stemmers

Je gaat lekker slapen. Wat heb je liever op je kamer (je mag niet doden)?

• Een dikke harige spin nét boven het hoofdeinde van je bed.
  • Twee bloeddorstige muggen.

0 stemmers

Ik word echt nog liever dood gestoken door een mug dan dat er zon smerige spin in mn buurt is.

5 likes

I know right?! Ik had het hierover met mijn vriend omdat er een spin in de hal zit die hij niet wilt weghalen omdat hij dat zielig vindt want de spin doet niemand kwaad… En toen zei ik ‘Wedden dat alle meiden twee muggen verkiezen boven een spin?’ En toen verklaarde hij me voor gek en dus wilde ik mezelf bewijzen. Maar ben toch een beetje teleurgesteld in de einduitslag😐

6 likes

Zou je liever de gedachten kunnen lezen van

• alle vrouwen
  • alle mannen

0 stemmers

1 like

Dat zijn types voor de Darwin Award (evolutie in actie).

10 likes

Waar komt die challenge eigenlijk vandaan? Dacht eerst dat het misschien uit de clip was, maar heb het niet gezien

Nou ik zag er laatst één waarbij een meisje overreden werd, maar weet niet of het fake was

Het begon geloof ik met uit een stilstaande auto ( op parkeerplek of thuis) stappen en dansen. En ik denk dat er een debiel was die dacht " Oh misschien is het leuk als de auto rijd"

1 like

Je moet zingen in een vol ziggo dome, a capella. Jij gaat natuurlijk voor

• Mariah Carey - Emotions
  • Whitney Houston - I will always love you
  • Minnie Riperton - Loving you

0 stemmers

Staat gelijk aan elkaar

Kies je ringtone:

• Gunther - Ding Dong Song
  • The Cheeky Girls - Cheeky Song (Touch My Bum)

0 stemmers

7 jaar op een eiland

• Alleen
  • Met je allergrootste vijand

0 stemmers

• Justin Bieber
  • Justin Timberlake

0 stemmers