Afritsbroeken zijn de nieuwe little black dress
Welke TED-talk ga jij geven?
- Het leven van bidsprinkhanen
- De sport skûtsjesilen (inclusief regels en toernooien)
- Het uitpluizen van uilenballen
- Het ontstaan van stalagmieten
- De geschiedenis van doopjurkjes tot nu
- Het bereiden van kikkerbillen
0 stemmers
Hahaha deze, hoe kom je er toch op
Blame deze temperaturen
Totaal uit de lucht gegrepen inderdaad, er is haar een super wild seksleven toegeschreven omdat ze zelf toegegeven zou hebben dat ze meerdere sekspartners voor haar 20e heeft gehad. (Shocking)
Ik geloof dat er een vibrator in haar appartement is gevonden en dat vond de politie een duidelijk signaal van intimidatie naar haar huisgenoten? Dat vind ik een vreemde conclusie.
Dit gaat me echt na aan het hart omdat er over mij ook jarenlang hele wilde verhalen zijn verzonnen terwijl ik het libido van een tuinhek heb, je kunt je daar totaal niet tegen verweren. Hoe wil je dat bewijzen? Ik denk echt dat ze mede als schuldige wordt gezien omdat ze openlijk seksueel actief was. En hoewel ze misschien ook wel vreemd heeft gereageerd of onsympathiek lijkt wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze ook schuldig is. Het zou je maar overkomen.
Gehehe, ik stem voor!
Ik heb ja geantwoord. Maar absoluut niet vanwege haar wilde leven? Ik vind haar sowieso niet promiscue. Dat beeld geschetst door de media weerspiegelt enkel het conservatieve Italie. Waar de maagd Maria veel status heeft.
Ik denk niet dat Amanda haar vermoord heeft maar ook niet dat we nu de waarheid weten. Zij en haar vriend waren volgens mij zo stoned als garnalen en weten niet meer wat er precies gebeurd is die nacht.
Het enige wat zeker is dat de Italiaanse recherche ontzettend heeft gefaald in dit onderzoek.
- Kees en Co
- Het zonnetje in huis
0 stemmers
Het is 30 graden en je buren gaan een week op reis. Als goede buur heb je aangeboden om goed op hun woning te passen in ruil voor 100 euro. Je moet er de hele week verblijven en slapen. Het huis van de buren is…
-
- een prachtige villa met airco en zwembad, maar in elke kamer hangen security camera’s (behalve in het toilet). Ook al hebben je buren verteld dat ze de beelden alleen bekijken als ze vermoeden dat er inbraakgevaar is (sure…), voel je je altijd bekeken. (*edit: je mag de camera’s niet afdekken)
-
- een klein dakappartement uit de jaren 80, op de 4e verdieping, geen lift, geen airco. Je koffer omhoog sleuren is al een hele opgave, maar je kan wel chillen/puffen zonder camera’s.
0 stemmers
Ik bedoelde eigenlijk ook dat ze door de politie als schuldige werd gezien door haar uitlatingen over haar seksleven, niet per se door de mensen die hier ja hebben gestemd. Er is veel over haar bedacht zonder concreet bewijs toen. Zoals dat zij het gedaan moest hebben omdat een man het slachtoffer niet af zou dekken en een vrouw wel.
Ben wel benieuwd waarom je denkt dat ze er wel wat mee te maken heeft, de dader kan ook prima alleen gehandeld hebben volgens mij maar ik weet niet heel veel over deze zaak.
Mag je de camera’s afplakken?
Nee, en ook geen petje ervoor hangen Dan bellen je buren je meteen op om te vragen wat er aan de hand is …
Damn, dan zitten ze wel lekker live mee te gluren!! Hahahaha
Dit weer inruilen tegen:
- 2 weken waarin het vrijwel de hele tijd regent (verschillende soorten buien)
- verplicht 2x in het jaar op familieweekend moeten gaan met je schoonouders etc + alle aanhang
- Een maand geen chips mogen eten
- Nee, ik ruil dit weer niet in
0 stemmers
Heb je documentaire gezien? Ik heb de zaak gevolgd ten tijden van de moord en de daaropvolgende rechtsgang en later de documentaire op netflix gekenen en toen het boek erover gelezen. En deze combinatie gaf toch wel heel veel informatie, over Amanda, over het Italiaanse onderzoek en de rol van de media. Er zijn vooral door haar maar ook door haar vriend heel veel verschillende verklaringen over het verloop van de avond af gegeven. Amanda vertelt dat dat komt door uitputting tijdens het lange verhoor. Maar de politietapes van dit verhoor laten een heel andere gang van zaken horen. En Amanda heeft meerdere mannen beschuldigd van de moord.
Het is vooral een bepaalde rechercheur die haar nog steeds als de moordenaar ziet. En een bepaalde journalist die duidelijk over de schreef is gegaan. Voor Amanda is het natuurlijk een afschuwelijke periode in haar leven geweest maar ze heeft toch wel erg veel vreemde dingen gedaan.
Jaaaa love Kees en Co . Één van mijn lievelingsprogramma’s van vroeger!
Dat klinkt interessant, ik denk dat ik de documentaire ga bekijken. Ik kan wel begrijpen dat je het verdacht vindt dat ze anderen heeft beschuldigd van de moord, ik geloof ook haar baas terwijl hij er absoluut niets mee te maken had?
Het lijkt me gewoon zo vreemd omdat er geen motief lijkt te zijn voor Amanda en haar vriend, helemaal omdat voor mij het verhaal van één dader logisch klinkt. Zal toch maar moeten Netflixen denk ik haha.
- Wereldvrede
- Door gek toeval wordt je de baas van Google en Apple, je wordt teringrijk en onder andere Elon Musk en Trump werken voor je en doen alles wat je zegt
0 stemmers
Haha, ik ben je buur in het dakappartement.
Love mijn schoonfamilie