Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Vijand, dat geeft nog wat leven in de brouwerij. Ik wil echt al tig jaar een keer een vuist in m’n gezicht krijgen. Ja een hele rare wens maar ik wil echt graag weten hoe dat voelt. Omg misschien toch ff afkloppen haha.

5 likes

Voor de Tina-fans:

• Noortje
  • Suus en Sas

0 stemmers

1 like

Xiaomi for the win!

2 likes

Ik heb vandaag getrakteerd op werk. Welke taart zou jij kiezen (niet zelf gebakken want lui):

• Appel abrikozentaart
  • Cheesecake met blauwe bessen
  • Brownietaart

0 stemmers

Waarom is er geen alle 3 optie?

3 likes

Dat mag alleen als er taart over is. :smirk:

1 like

Als je nu mocht kiezen om je normale werkzaamheden met dit weer tijdelijk in te wisselen voor iets anders:

• Drie weken werken in het depot van een postbedrijf waar het 38 graden is, geen ramen zijn en de normale pauzes worden aangehouden. Je werkzaamheden bestaan uit het soorteren van pakjes. Je werkdagen zijn 8 uur en daarna mag je gewoon weer naar huis. Je krijgt hiervoor 1500 bruto.
  • Drie weken werken (12 uur p.d.) op de Noord-pool waar het -30 (dat is het irl niet maar fuck it) is en je wetenschappers moet helpen bij het verrichten van metingen. Het kan buiten wel gevaarlijk zijn omdat er hongerige ijsberen rondlopen maar je kan deze dieren dan zien in hun natuurlijke habitat. Je krijgt hier een vergoeding van 2000 bruto voor.

0 stemmers

Suus &Sas? Die bestonden in mijn tijd nog niet.

1 like

11 likes
  • magnum classic
  • cornettto classico

0 stemmers

• perenijsje
  • raketje

0 stemmers

• solero
  • split

0 stemmers

• Timon & Pumba-ijs met snoep
  • Knetterijsje

0 stemmers

• fruit joy
  • twister

0 stemmers

• smarties pop-up
  • gomballen ijsje (trechtervorm)

0 stemmers

• fantasmikos (al die mini ijsjes)
  • solero Shots (die balletjes)

0 stemmers

• winner taco
  • die is voor losers

0 stemmers

1 like

Hallo ik moet morgen gezonde boodschappen doen, dit helpt niet

Spoiler: de meeste ijsjes zijn uitverkocht / moeilijk verkrijgbaar. Het was zelfs in het nieuws :wink:

1 like

Godzijdank

Ik mis echt de solero shots lime.
Ola mocht je meelezen: breng ze terug!

4 likes

Uiteraard zijn er vegetariërs onder ons, maar voor de niet vegetariërs:

• Nooit meer kip eten
  • Nooit meer rund eten
  • Nooit meer varken eten
  • Nooit meer vis eten

0 stemmers

Je mag alleen nog maar muziek luisteren van vrouwelijke artiesten (stemmen) óf van mannelijke artiesten (stemmen). Je kiest voor:

• Vrouwelijke artiesten (stemmen)
  • Mannelijke artiesten (stemmen)

0 stemmers

Hoera! Je hebt meegedaan aan een prijsvraag en hebt een etentje gewonnen met een Bekende Nederlandse Man. Je mag kiezen uit de volgende heren. Voor wie ga je?

• Barry Atsma
  • Dinand Woesthoff
  • Kay Nambiar
  • Waldemar Torrenstra
  • Arie Boomsma

0 stemmers

Het volgende dilemma. Je moet een jaar lang óf vijf keer per week een intensieve dril work-out volgen a la Arie Boomsma óf je mag een jaar lang verplicht helemaal niet sporten (fietsen naar je werk en korte, functionele wandelingetjes mogen nog wel.)

• een jaar lang vijf keer per week een pittige intensieve work-out
  • een jaar lang helemaal niet mogen sporten

0 stemmers

Op de een of andere manier treedt er een verandering op in je vocabulaire. Je kiest voor:

• Je praat steeds over jezelf in de derde persoon (‘Lisa heeft net boodschappen gedaan en gaat nu even relaxen hoor’)
  • Je gebruikt constant verkleinwoordjes (‘Ik heb net boodschapjes gedaan en ga zo met een wijntje en de beentjes omhoog op de bank zitten, en er komt ook nog een vriendinnetje langs’)

0 stemmers

Je bent verplicht om voortaan nog maar één en hetzelfde koosnaampje voor je huisdieren, je geliefden en vrienden etc. te gebruiken. Je kiest uit:

• Moppie
  • Schattebout
  • Scheetje
  • Skattie
  • Foefje

0 stemmers

We gaan er even vanuit dat je single bent en naar een bruiloft van je nicht gaat. Omdat er diverse familieleden zullen zijn die gaan informeren naar jouw liefdesleven, wil jij hoe dan ook NIET ALLEEN. Word geregeld voor je! Je zult de volgende persoon voorstellen als je nieuwe geliefde aan alle bruiloftsgasten en je bent ook verplicht om met deze persoon de hele dag te spenderen (dus ook handjes vasthouden en elkaar een aai of zoen geven zodat jullie daadwerkelijk een koppel lijken). Alle onderstaande personen gedragen zich en zien er uit zoals in de betreffende serie of zoals je ze van tv kent. Je móet kiezen uit:

• Sheldon Cooper uit Big Bang Theory
  • Gunther uit Friends
  • Phoebe Buffay uit Friends
  • Lil’ Kleine
  • Frans Bauer
  • Je baas

0 stemmers