Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Weer even een donordilemma. Er is een orgaan beschikbaar, maar er zijn twee kandidaten:

• Een dertiger waarbij de kans van het aanslaan van het orgaan erg groot is, maar diegene is zelf geen donor (want hij heeft het gevoel dat artsen patiënten eerder laten overlijden bij grote orgaannood) en hij zal niet van gedachten veranderen
  • Een ouder iemand van 75 bij wie de succeskans van het orgaan laag ligt, maar diegene is wel diens hele leven donor geweest

Je kiest natuurlijk…

• De dertiger
  • De oudere van 75

0 stemmers

• Je hebt tepels op je billen
  • Je wenkbrauwen zijn van schaamhaar gemaakt (afscheren zorgt ervoor dat ze steeds 2x zo dik teruggroeien)

0 stemmers

Mijn wenkbrauwharen zijn al praktisch zo hahaha

5 likes
  • Je hebt zowel een werkende penis als een vagina
  • Je huid is zwart/wit gestreept zoals een zebra, je hebt drie even grote borsten en ziet alles in sepia.

0 stemmers

Shit, ik ben op dreef. Ik zal deze vragen in één post zetten.

Je mag NOOIT meer…

• Chips
  • Chocola

0 stemmers

Gelukkig, je mag wél weer chocolade. Maar alleen dan nog wel van één merk voor de rest van je hele leven. Jij gaat voor:

• Milka
  • Tony Chocolonely

0 stemmers

Je hebt een vet goede vloggersdeal gesloten en mag kiezen uit:

• Vloggend een week door New York touren, waarbij je naast alle verplichte vloggermeetings en het schieten van (#spon)content een halve dag zelf mag invullen
  • Je eigen boek uitbrengen onder je eigen naam, dat je op een paar verplichte #spon items helemaal zelf mag invullen

0 stemmers

Ga ervan uit dat je wordt grootgebracht door andere ouders/opvoeders. Je mag kiezen uit:

• Cam en Mitchell van Modern Family
  • Phil en Claire van Modern Family
  • Chandler en Monica uit Friends
  • Ludo en Janine uit GTST

0 stemmers

Je hebt via een detacheringsbedrijf gesolliciteerd voor de baan van je dromen en bent al ver in het sollicitatieproces. Je toekomstige werkgever en collega’s zijn super tof, de functie lijkt je boeiend én het salaris en de secundaire omstandigheden als altijd gratis lunch, kleding op kosten van de zaak en je werkplek zijn top. Hoe fijn, de mensen van het fantastische bedrijf zijn ook heel enthousiast over jou! Maar ze willen nog wel graag dat je ter plaatse een uitgebreide intelligentietest doet die twee uur zal duren, zodat zij zeker weten dat je écht competent bent. Je zult je onder andere buigen over figurenreeksen, redactiesommen, mondelinge rekensommen, diagrammen en een reeks vragen over sociale en maatschappelijke thema’s. Je mag niet gebruik maken van een hulplijn. Op basis van deze uitslag wordt bepaald of je de baan écht krijgt of niet. En oh ja, de uitslag van de test wordt ook bekend gemaakt bij het detacheringsbureau, waardoor andere potentiële werkgevers ook je score zullen weten. Jij:

• Doet de test
  • Doet de test niet

0 stemmers

2 likes

Niemand weet dit openlijk:

• Overal ter wereld is vanaf nu het wachtmuziekje de geluiden die jij en je (laatste) partner produceren tijdens de sex.
  • Van jouw vagina en je (laatste) partners penis/vagina-afdruk zijn overal ijsblokjesvormen te koop.

0 stemmers

2 likes

Kun je dan seks hebben met jezelf? En jezelf voortplanten? En zo ja, krijg je dan een exacte kopie van jezelf? :thinking:

3 likes
  • Een kind krijgen dat exact op jijzelf lijkt
  • Een kind krijgen dat exact op je partner lijkt
  • Een kind krijgen dat 50% lijkt op George Clooney en 50% op Beyonce maar al gauw sterallures ontwikkelt

0 stemmers

1 like

Baby-of-George-Clooney-and-Beyonce-KnowlesBaby-of-George-Clooney-and-Beyonce-Knowles-2

7 likes

De Nederlandse overheid wil het aantal provincies terugbrengen naar 11 maar dit bereiken door 1 provincie af te stoten. Deze provincie moet dan maar een eigen staatje worden binnen Europa. Welke provincie mag van jou weg?

• Groningen
  • Fryslân / Friesland
  • Drenthe
  • Overijssel
  • Flevoland
  • Gelderland
  • Utrecht
  • Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Zeeland
  • Noord-Brabant
  • Limburg

0 stemmers

De Nederlandse overheid wil 15 jaar lang een test uitvoeren met 1 megaprovincie. Welke provincie moet er (tijdelijk) komen?

• Groningen + Friesland + Drenthe
  • Overijssel + Flevoland + Gelderland
  • Utrecht + Noord-Holland + Zuid-Holland
  • Zeeland + Noord-Brabant + Limburg

0 stemmers

Steeds moet 1 winkel worden opgeheven wat kies je?

• De Bijenkorf
  • Primark

0 stemmers

• HEMA
  • De Bijenkorf

0 stemmers

• AH
  • LIDL

0 stemmers

• AH
  • Jumbo

0 stemmers

• Bagel & Beans
  • La Place

0 stemmers

• Zara
  • Mango

0 stemmers

• COS
  • & Other Stories

0 stemmers

• Vero Moda
  • ONLY

0 stemmers

• Zeeman
  • Wibra

0 stemmers

2 likes

Staand plassen, hoe chill is dat :joy:
Hoewel 3 borsten is ook wel wat hahaha

Welke je kiest om opgeheven te worden of welke je wil dat blijft? Het eerste denk ik toch

die weg mag.

Een babyshower is toch veel sneller voorbij? Of denk ik nu verkeerd hahah🙈

2 likes

Mmm ik denk dat ik dan vooral op verkeerde huwelijksfeesten ben geweest :thinking: hahha

Desperate Housewives

• Bree
  • Susan
  • Lynette
  • Gaby
  • Wie?

0 stemmers

1 like

Ik ga toch maar voor babyshower. Sneller afgelopen en kost me minder geld haha. Maar ik heb nog maar 1 babyshower gehad en die was verrassend gezellig.

Ik heb op Kenny gestemd, maar eigenlijk mis ik de optie Butters. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Randy :bearded_person:t2: Haha ik vind hem zo grappig.

3 likes