Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Je eerste kind (gaat heten/heet) eerste 3 letters van jouw naam + laatste 3 letters van je (laatste) vriend(in).
  • Al je vriendinnen vernoemen de aankomende 20 jaar hun dochter naar jou.

0 stemmers

Ik ga meteen m’n vriendinnen op de hoogte brengen.

6 likes

Haha ja dit lijkt me ook helemaal niet erg! Alhoewel de namen van mijn vriend en mij gecombineerd niet eens heel lelijk zijn.

Haha ja dat weet ik toch doos :stuck_out_tongue:

2 likes

Voor een jaar:

• Iedere ochtend moet je voordat je naar je werk of studie gaat 50 verschillende posters met vermiste dieren ophangen. Dit zijn steeds 50 andere foto’s die je geplukt hebt van het internet met verzonnen informatie en de adresgegevens haal je uit het telefoonboek. Je mag nooit informatie en foto’s hergebruiken ook niet de locatie waarop je de foto’s ophangt.
  • Ieder weekend moet jij en je partner verkleed gaan als glamrocker / hairmetaller inclusief foute pruiken.

0 stemmers

07

2 likes

Ik ben fan van oude hitjes, ook aan mijn gebruikersnaam te zien. Heb net nog een goeie naar je doorgestuurd haha! :smiley:

2 likes
  • Met heel FF aan de spekkoek
  • Met heel FF aan de wijn

0 stemmers

1 like

totaal offtopic maar ik moet echt al dagen telkens zo lachen om jouw profielfoto :see_no_evil::joy:

Nou dit is duidelijk geen dilemma met mijn lil kleine crush

Je mag NU het vliegtuig pakken naar een verre bestemming
Welk land kies je?

• Vietnam
  • Indonesie
  • Kenia
  • Zuid-Afrika
  • Iran
  • India
  • Japan
  • Colombia
  • Cuba

0 stemmers

1 like

Jippie je moet nog een keer op vakantie! Dit keer pak je het vliegtuig naar

• Syrië
  • Afghanistan
  • Zuid-Soedan
  • Libië

0 stemmers

1 like

Gaat dit om een retourtje of enkele reis?

Retourtje! Je moet ongeveer 3 weken blijven.

1 like

Haha toen je deze poll plaatste was ik net bezig met het kijken van The Staircase. Ik dacht dat de optie ‘het was de uil’ gewoon een droge grap was. Best veel mensen hadden er wel op gestemd dus dacht dat iedereen gewoon meedeed met de grap.

Maar nu heb ik het helemaal afgekeken en kwam ik dus op internet echt theorieën tegen over de uil. It all makes sense now :woman_facepalming:t3: Klinkt gewoon zo ongeloofwaardig :sweat_smile:

4 likes
  • Bij de dixies werken op een festival. En ze dus moeten schoonhouden en wc-papier aanvullen de hele dag.
  • Als Security moeten werken op een festival en dus in de gaten moeten houden of er niemand veel te veel drugs bij zich heeft of zich misdraagt. Je moet ze, indien nodig, ook zelf aanspreken en meenemen.

0 stemmers

Zo veel mensen kiezen Cuba :scream: Ik vond het echt een van de minste landen waar ik ben geweest.

1 like

Ik ook! Was ook al zo verbaasd. Al het authentieke wat er was is nu alleen nog maar in scene gezet.

Omg jaaaa idd!!

Ik haat natte voeten. En in de winter is dat ook echt nier chill. Dan maar een giga kin.

Is niet echt een verschil met hoe ik er nu uit zie

6 likes