Huhh volgens mij heb ik hated in the nation nooit gezien? Hoe kan dit, ik ga morgen gelijk kijken
- A
- B
0 stemmers
Ik wil ze allemaal!
haha deze heb ik in het andere topic ook gevraagd
de resultaten komen bijna overeen
- Je krijgt elke week een Hello Fresh box en mag niks anders meer eten (ook niet uit eten of snacken)
- Je krijgt elke maand een Beautybox en mag geen andere make-up of verzorging meer gebruiken
0 stemmers
hahaha arme peter <3
Huh ik heb die namen nooit geweten hahaha
- Vanaf nu altijd probleemloos behaloos door het leven kunnen zonder ongemakken ongeacht je cupmaat. (Dus je borsten gaan nooit hangen, je kan probleemloos rennen over een drempel, niemand is gefixeerd op tepels etc.)
- Tot je dood jaarlijks voor 250 euro gratis lingerie mogen shoppen
0 stemmers
- Altijd overal jeuk hebben
- Altijd een plakkerige huid hebben
0 stemmers
Ik heb zo ongeveer altijd jeuk en helaas wen je eraan… bij een plakkerige huis zou ik me altijd vies voelen denk ik, dus liever jeuk!
haha grappig! Wij hebben hier altijd discussies over met vrienden, schijnt ook wat te zeggen over je persoonlijkheid hoe het hangt
Ik wen er nooit aan
Ik heb zelf helaas ook heel veel last van jeuk aan mijn benen. Ik krab ze soms helemaal kapot.
Ik wilde net reageren dat ik de afgelopen week allebei constant heb ervaren en ik aan die plakkerige huid wel wende :p, alleen zou ik dan wel iedere avond willen douchen
Dit vind ik echt serieus vet interessant haha tell me more
Nah zal mezelf niet echt zo omschrijven
haha leerzaam he.
Ik heb ook altijd jeuk op meerdere plekken, al jarenlang, en wen er niet aan hoor. Krab mezelf nog steeds helemaal kapot, verschrikkelijk. Doe mij maar een plakkende huid haha
Haha wow giga error in mn hoofd.
Bij nichtje dacht ik aan iemand van 5 die op een dansklasje zat, dat trouwen klopte echt niet in mijn plaatje. 3 x moeten lezen voor ik snapte dat het ook een volwassene kon zijn.