Je moet kiezen-topic (Deel 1)

In samenwerking met de H&M beng je het volgende uit:

• Een collectie sexy ondergoed, bikini’s en badpakken van ‘huidprint’ met veel haar en oneffenheden. Dus bikinitops bijvoorbeeld ook met mannentepels.
  • Een collectie kaarsen in de vorm van het mannelijk geslachtsdeel.

0 stemmers

• Tijdens het boodschappen doen hardop tegen al je boodschappen zeggen: jij gaat gezellig met mij mee naar huis!
  • Bij de kassa moet je al je boodschappen benoemen als ze worden gescand

0 stemmers

4 likes

Ik ga dit nu tegen de crème fraische zeggen die mijn vriend vergeten is mee te nemen.

25 likes
  • Tussen je 30e en 60e word je altijd 10 jaar jonger geschat maar daarna word je altijd 10 jaar ouder geschat.
  • Je wordt gewoon altijd je daadwerkelijke leeftijd geschat

0 stemmers

• Altijd als je ergens uiteten gaat (of het nu een duur restaurant is of gewoon de mac) moet je een slabbertje dragen met je naam erop in handgeborduurde letters.
  • Thuis en op het werk moet je altijd in een speciaal verhoogde kinderstoel voor volwassenen zitten.

0 stemmers

Als je reist met het openbaar vervoer

• moet je altijd een speen om je nek hebben hangen en als de trein/bus/metro/tram/vliegtuig stilstaat moet je die kort in je mond doen.
  • moet je iedere keer tegen een onbekende in de trein/bus/metro/tram/vliegtuig zeggen dat je nog niet uit de luiers bent.

0 stemmers

Ik heb mijn boo opgedragen een kutkaars te maken

3 likes

Liever bekend staan als

• De eeuwige maagd
  • De persoon die het met iedereen doet

0 stemmers

• Zwanetta
  • Viennetta

0 stemmers

4 likes

Ik ging er vanuit dat ze gewoon het ijs vienetta bedoelde.

7 likes

“Een speciaal verhoogde kinderstoel voor volwassenen” wat in godsnaam is dat? @anon26776401 ik vind je dilemma’s altijd wel heel origineel gevonden/bedacht.

Nee gewoon het ijs :joy:

2 likes

Een tripp trapp maar dan voor volwassenen :wink:

Mijn vriend en ik kunnen niet beslissen. Wat moeten we bestellen?

• Pizza
  • Roti

0 stemmers

• 99 Luftballons auf ihrem Weg zum Horizont
  • Ninety nine problems but a bitch ain’t one

0 stemmers

• Voorgerecht
  • Toetje

0 stemmers

Ik weet niet eens wie wie is haha, oops.

kies, je moet er een kiezen van de twee

• vlieg
  • mug

0 stemmers

Terwijl ik stemde zoemde er een mug langs m’n hoofd :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 like

willen de mensen die op mug hebben gestemd dit nader toelichten

14 likes

ik maakte deze poll omdat ik net een mug te pakken kreeg tussen mijn handen haha