Heb je linker en rechter sokken? Of dit is een grap?
Op mijn middelbare school vertelde iemand me ooit dat een leraar een jaar lang de hik had gehad (kan iets korter of langer geweest zijn) en dat hij daardoor toen 15 kilo is afgevallen. Kom maar door met die hik hoor!
- Cocktails
- Wijn
- Bier
0 stemmers
Je moet geopereerd worden aan je borsten. Waar kies je voor
- 2 cupmaten groter
- 2 cupmaten kleiner
0 stemmers
Ik vind Henk altijd zo leuk haha, of het nou een mannetje of vrouwtje is. Henkieeee.
Thanks
Als ik kleiner ga heb ik niks meer. Cup AA met een trainingsBH aan
Daarom heb ik ook voor groter gekozen. Kleiner is lichamelijk onmogelijk. Dan worden het kuilen.
Ik mag zeker niet de ene 2 maten groter en de andere zo laten?
- Tijdens de huishoudbeurs noodles verkopen en verkleed gaan als de zanger van Nickelback (zoals hierboven). Je krijgt die de hulp van 4 knappe mannen die zgn jouw ‘backing band’ vormen.
- Op Lowlands en Pukkelpop verkleed gaan als regenboog soundcloud rapper (inclusief opzichtige nepttatoos en regenboog opsmuk) met de teletubbies als helpers wietlollies uitdelen. (Dit wordt eenmalig getolereerd)
0 stemmers
In samenwerking met de H&M beng je het volgende uit:
- Een collectie sexy ondergoed, bikini’s en badpakken van ‘huidprint’ met veel haar en oneffenheden. Dus bikinitops bijvoorbeeld ook met mannentepels.
- Een collectie kaarsen in de vorm van het mannelijk geslachtsdeel.
0 stemmers
- Tijdens het boodschappen doen hardop tegen al je boodschappen zeggen: jij gaat gezellig met mij mee naar huis!
- Bij de kassa moet je al je boodschappen benoemen als ze worden gescand
0 stemmers
Ik ga dit nu tegen de crème fraische zeggen die mijn vriend vergeten is mee te nemen.
- Tussen je 30e en 60e word je altijd 10 jaar jonger geschat maar daarna word je altijd 10 jaar ouder geschat.
- Je wordt gewoon altijd je daadwerkelijke leeftijd geschat
0 stemmers
- Altijd als je ergens uiteten gaat (of het nu een duur restaurant is of gewoon de mac) moet je een slabbertje dragen met je naam erop in handgeborduurde letters.
- Thuis en op het werk moet je altijd in een speciaal verhoogde kinderstoel voor volwassenen zitten.
0 stemmers
Als je reist met het openbaar vervoer
- moet je altijd een speen om je nek hebben hangen en als de trein/bus/metro/tram/vliegtuig stilstaat moet je die kort in je mond doen.
- moet je iedere keer tegen een onbekende in de trein/bus/metro/tram/vliegtuig zeggen dat je nog niet uit de luiers bent.
0 stemmers
Ik heb mijn boo opgedragen een kutkaars te maken
Liever bekend staan als
- De eeuwige maagd
- De persoon die het met iedereen doet
0 stemmers
- Zwanetta
- Viennetta
0 stemmers
Ik ging er vanuit dat ze gewoon het ijs vienetta bedoelde.
“Een speciaal verhoogde kinderstoel voor volwassenen” wat in godsnaam is dat? @anon26776401 ik vind je dilemma’s altijd wel heel origineel gevonden/bedacht.