Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Nee gewoon het ijs :joy:

2 likes

Een tripp trapp maar dan voor volwassenen :wink:

Mijn vriend en ik kunnen niet beslissen. Wat moeten we bestellen?

• Pizza
  • Roti

0 stemmers

• 99 Luftballons auf ihrem Weg zum Horizont
  • Ninety nine problems but a bitch ain’t one

0 stemmers

• Voorgerecht
  • Toetje

0 stemmers

Ik weet niet eens wie wie is haha, oops.

kies, je moet er een kiezen van de twee

• vlieg
  • mug

0 stemmers

Terwijl ik stemde zoemde er een mug langs m’n hoofd :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 like

willen de mensen die op mug hebben gestemd dit nader toelichten

14 likes

ik maakte deze poll omdat ik net een mug te pakken kreeg tussen mijn handen haha

Haha altijd zo’n fantastisch moment als je er een te grazen neemt door in je handen te klappen met die mug ertussen. Dit is m’n doel voor vanavond

5 likes

Ik zou enkel mug stemmen als de vraag was; wat zou je liever zijn? Heerlijk, mensen terroriseren.

12 likes

Ik word amper geprikt ( Dit jaar ineens wel maar goed daar gaab we het niet over hebben)
Maar die teeeeering vliegen. Vliegen steeds in mn haar, rond mn eten, leggen gore eitjes ,ik schrik me de pleuris als ik de kliko open doe, komen steeds op me zitten ookal is alleen mn enkel bloot dan komen ze op mn enkel.
Kort om ik haaaaaat vliegen met heel mn haat.

8 likes

Sowieso kermis voor je huis. Weet tenminste hoe dat is. Wannnnn tousssent ent eeeejjtttieeee!!!

11 likes
6 likes
13 likes

Ja liever ook geen mug natuurlijk maar ik had een paar nachten een mug en een vlieg in m’n slaapkamer maar met een ventilator aan had ik 's nachts niet per se last van de mug (ventilatorgeluid overstemt muggeluid en voelde hem verder ook niet zitten). Had wel muggenbulten de volgende dag maar met allergiepilletjes en creme is die jeuk wel te dragen. Die VLIEG daarentegen, die trok zich niks aan van de ventilator, die kwam steeds vanaf een uur of 4, 5, rond m’n hoofd zoemen, ging op m’n lippen zitten GATVERDAMME, als ie op me landde was dat meteen zo’n wakker schrik moment. Ik had op een gegeven moment een kussen op m’n hoofd gelegd maar NOG vond ie manieren om ergens op m’n hoofd te landen. Was een week gewoon brak wegens slaapgebrek door die KUTVLIEG

18 likes

Ik vind vliegen echt supervies, vooral die grote bromvliegen. Ze vliegen ook superhard tegen je aan en ik vind dat ‘tikje’ dat je dan voelt echt zooo goor!

edit: wat @hanson zegt dus haha :joy:

8 likes

Vliegen prikken tenminste niet.

1 like

haha die omschrijving, dat tikje. zo accurate
ik vind vliegen ook echt wel irritant, zo brutaal ook, zomaar op mijn mond landen? maar ik kan dat scherpe geluid van muggen echt niet aan en dan kunnen ze je ook nog eens prikken blegh