ZONDER LEESTEKENS KAN JE NIET SCHRIJVEN DUS DAN MAAR HOOFDLETTERS. BEN SOWIESO EEN LUIDRUCHTIG PERSOON
Ons pap en ons mam
OKE IK HEB VOOR OPTIE EEN GEKOZEN DUS VOORTAAN TYP IK ZO I HAVE TO
Komt aan een oor bijna doof zijn toch nog van pas. Ga gewoon op zo’n bedje liggen op mijn goede oor.
Heit en mem, haha
Ons pap/ons mam!
- Altijd in een zwaar Haags dialect praten
- Altijd minstens 1 Engels woord in iedere Nederlandse zin gebruiken
0 stemmers
- De juiste cartridge per printer uit je hoofd leren en daar een examen over moeten maken. (Je moet minstens een 7 halen en anders steeds opnieuw.)
- De juiste stofzuigerzakken per model stofzuiger uit je hoofd leren en daar een examen over moeten maken. (Je moet minstens een 7 halen en anders steeds opnieuw.)
0 stemmers
- Je mag mensen alleen nog voor hun verjaardag/trouwen/jubileum etc karnemelk cadeau geven.
- Je mag mensen alleen nog voor hun verjaardag/trouwen/jubileum etc komijnekaas cadeau geven.
0 stemmers
- Verkleed gaan als spekkoek voor carnaval
- Verkleed gaan als zak chips voor carnaval
0 stemmers
Je mag in een film spelen wel script kies je?
- Een coming of age film waarin je als hoofdpersoon erachter komt dat je stiekem valt voor de bekende Marktplaats-verkoper die een voetfetish heeft. Hij komt een keer bij jou op bezoek om een paar gedragen pumps over te kopen en jij vindt hem eigenlijk woest aantrekkelijk. Je stelt hem voor aan je ouders maar houdt zijn fetish en hoe jullie elkaar hebben omtmoet geheim. Op een dag kom je erachter dat hij alleen met je wilde trouwen omdat je een schoenenverslaving hebt. Je verlaat de fetisjist, doet je hele schoenencollectie weg omdat je niet aan hem herrinnerd wilt worden en loopt voortaan alleen nog op onaantrekkelijke schoenen zodat je met rust wordt gelaten.
- Een thriller waarin je als hoofdpersoon werkt voor een maaltijdbezorgservice. Op een dag kom je erachter dat een populair restaurant waar je altijd de maaltijden van aanneemt soms een afgehakte vinger verstopt in een salade die jij altijd bezorgt op een vast bezorgadres. Tevens blijken al twee eerdere bezogers vermist te zijn en jij komt erachter wie er achter de vermissingen zit en dat de afgehakte vingers van de vermiste bezorgers zijn.
0 stemmers
Ik heb dat nr nog nooit gehoord? Ga het nu Googlen haha
- Spongebob
- Patrick
0 stemmers
- Meneer Krabs
- Plankton
0 stemmers
- Meerminman
- Mosseljongen
0 stemmers
Spreek ik met de Krokante Krab?
- Ja!
- Nee!, dit is Patrick
0 stemmers
Ons spap / spap
Ik ben net naar Mamma Mia 2 geweest, dus daarom: met wie zou jij een wilde nacht willen beleven?
- Harry (de goeiige bankbediende)
- Bill (de Zweedse succesauteur / zeiler)
- Sam (James Bond)
0 stemmers
Hahahaha hou op
Sam, maar in jonge hoedanigheid absoluut de Zweed. Zo knap.
- Overal naartoe kunnen teleporteren maar elke enkele “reis” vermindert jouw levensduur met 1 dag (en je weet natuurlijk niet hoe lang je nog te leven hebt)
- Levenslang gratis gebruik mogen maken van het openbaar vervoer overal ter wereld
0 stemmers
Optie met teleporteren: Zou het dan alleen in noodgevallen gebruiken…
Haha ik mag toch hopen dat die hele vraag gaat over de jonge versies van de mannen, anders neem ik mijn stemmen terug. Ik vond Bill en Sam echt