Je wordt onterecht dood verklaard…
- Levend begraven worden
- Levend gecremeerd worden
0 stemmers
Je wordt onterecht dood verklaard…
0 stemmers
0 stemmers
hef tig
0 stemmers
Ligt er denk ik echt aan hoe ver ik ben. Maar bij nader inzien denk dat ik het toch zou afbreken om egoïstische redenen. Zwangerschap of bevalling is echt een van de top oorzaken voor overlijden bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd.

Ik heb ook duurder bestek maar deze van Ikea zijn m’n lievelings
Was jij je navel?
0 stemmers
Poets jij je tong?
0 stemmers
Hoe eet jij sushi?
0 stemmers
Of gewoon helemaal niet 
Haha dit doet me denken aan toen ik in Japan met mijn vriend sushi had besteld en we alles wilden delen (want duur en skeer) en dus alle sushi’s door midden hapten. We werden echt keihard uitgelachen in die zaak, want het is blijkbaar echt heel erg not done om sushi niet in 1 keer in je mond te stoppen 
Oeps ik zie nu pas dat ik het verkeerde topic heb gebruikt. 
Ja, ik hoorde dus ook dat dit not done is maar sorry ik vind die stukken echt te groot om met smaak in 1 keer in je mond te doen.
Je achternaam laten veranderen in:
0 stemmers
Je buurman/buurvrouw/huisgenoot heeft een instrument maar hij/zij bakt er helemaal niks van, het geluid gaat door merg en been. Het instrument is een:
0 stemmers
Dit alleen al lezen doet gewoon pijn
Het geluid van een ukelele hoor je het minst duidelijk door de muren heen!
Een keer in de zoveel tijd herinner ik me dat ik een navel heb, was ik hem een paar keer en vergeet het weer. Nu werd ik er opeens weer aan herinnert, haha.
Haha dat heb ik ook!
Ik vind navels overigens ook best wel eng, ik durf mijn navel ook niet zo goed schoon te maken of met mijn vinger erin ofzo.
Ik vind dat gevoel wat je hebt als je het schoonmaakt (of nou ja dat gevoel heb ik dan) altijd zo onwijs naar? Denk dat ik het daarom ook uit mijn geheugen wis, ofzo.