Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Je krijgt alle danspasjes aangeleerd die britney spears doet tijdens haar tournee en je mag enkele keren voor haar invallen (inclusief sexy outfits, blonde pruik op en playbacken). Je krijgt hiervoor een vergoeding van 25.000 euro.
  • Je speelt enkele keren de DJ van Lil’kleine maar eigenlijk is het een voorgepogrammerde laptop en staat voornamelijk op de achtergrond. Handen in de lucht en gaan. Je krijgt hiervoor 7.500 euro.

0 stemmers

Dat eerste zal ik ook doen als ik er voor moet betalen

13 likes

Ja ik ook! Lijkt me juist vet leuk om te doen

“Ik ben een rups” hhahahahahahah

6 likes
  • Iberogast
  • Karel ende Elegast

0 stemmers

• Beatrix Potter
  • Beatrix Wilhelmina Armgard, Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, Prinses van Lippe-Biesterfeld

0 stemmers

in een hele gekke brainfart maakte ik van beatrix potter, bellatrix lestrange. vond het al gek dat zoveel mensen op de prinses stemden, maar uiteindelijk zelf ook m’n stem maar veranderd haha

9 likes

Je doet mee met het nieuwe televisieprogramma ‘Fierljeppen met bn’ers’ op sbs6 en aan jou wordt gevraagd om 4 a 5 andere kandidaten uit te kiezen waar je het tegenop gaat nemen:

• Waylon
  • Dotan
  • Afrojack
  • Gert Verhulst
  • Jody Bernal
  • Jort Kelder
  • Cornald Maas
  • Thierry Baudet
  • Kraantje Pappie
  • Willie Wartaal
  • Ryanne van Dorst
  • Simone Kleinsma
  • Yvon Jaspers
  • Milouska Meulens
  • Monica Geuzen
  • Helga van Leur
  • Yvonne Koldewijn
  • Glennis Grace
  • Bridget Maasland
  • Miljuschka Witzenhausen

0 stemmers

1 like

Ok goed om te weten. Geen fomo meer gelijk. Merciiiii!

Wel erg dat die shit dan zo duur is in de vakanties én dan ook gewoon VOL zit!

1 like

Maar je hebt er wel kuttenvreugde

5 likes

Had hetzelfde

2 likes

“ik ben een rups” :smiley: Dat antwoord was te grappig. Maar stiekem toch liever pyjama’s

Dotan en Waylon heb ik gekozen met de hoop dat ze in het water donderen.

13 likes
  • Je doet mee aan Holland’s Got Talent met een bijzondere act. Je hebt een deel van de 2e kamer nagebouwd op schaal inclusief de blauwe zetels en je laat enkele cavia’s plaatsnemen op die ministoelen. Zij zijn allen uitgedost met pruiken en andere attributen. Terwijl de cavia’s rustig zitten voer je ze sla. En dat is dus jouw act. Dat die aangeklede caafjes rustig blijven zitten en sla eten terwijl het publiek toekijkt.
  • Samen met een vriendin doe je mee aan The Voice en je bent beiden verkleed als 1 grote tiet. Daar waar de tepel zit steekt jouw hoofd door. Jullie zingen het bekende Kinderen voor Kinderen Tietenlied in het Duits in een schlagerversie. Als de jury zich omdraait kunnen ze niet ophouden met lachen.

0 stemmers

2 likes

Goeie fantasie dit. Love it!

1 like
  • Je bent een grote, glibberige, zorgeloze naaktslak.
  • Je ben een slak met huisje, maar je hebt pech, iedere dag barst je huisje en moet je op zoek naar een nieuwe.

0 stemmers

1 like
  • Je werkt alleen maar met mannen die stoere praat hebben en ongemakkelijke pogingen tot flirten doen
  • Je werkt alleen maar met vrouwen die zeiken over afvallen, baby’s en de was

0 stemmers

• Bedenker zijn van de genderneutrale paarse muisjes voor op beschuit die je uit kan delen na de geboorte of tijdens een gender reveal party.
  • Uitvinder zijn van de zwarte wasmachine die alleen geschikt is voor zwarte was waarmee je was 15 minuten sneller klaar is dan bij een normale wasmachine.

0 stemmers

• Jonge kaas
  • Oude kaas
  • Ik eet geen kaas maar wilde toch stemmen.

0 stemmers

• Acda en de Munnick
  • Veldhuis en Kemper
  • Rot op met je nederlandse muziek

0 stemmers

• Gtst
  • Onderweg naar morgen

0 stemmers

Jonge kaas maar wel oude kaas op een tosti, is zoveel lekkerder :biggrin:

2 likes