Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• “Gecondoleerd”
  • “Sterkte”

0 stemmers

• 'Gefeliciteerd"
  • “Proficiat”
  • ‘Nog vele jaren’

0 stemmers

• wellustig
  • wulps

0 stemmers

• lascief
  • lubriek

0 stemmers

• heet
  • hitsig

0 stemmers

• diarree
  • buikloop

0 stemmers

• uitwerpselen
  • ontlasting

0 stemmers

• fecaliën
  • feces

0 stemmers

• Karl Marx
  • Karl Lagerfeld
  • Karl Noten

0 stemmers

1 like

Ik gebruik dit topic heel vaak als ik niet weet waar ik over moet praten
Dan doe ik gewoon alle dilemma’s

6 likes

Bring it on haha. Ik moet nog ff wakker blijven

1 like

bedankt voor de tip

2 likes

Optie 3: schijterij

2 likes

Racekak

5 likes

Poepekanniestoppe

2 likes

vliegend schijt

1 like

Spetterpoep

5 likes

Slingerschijt

8 likes

Ja klinkt goed maar dit soort dingen gelden nooit in de vakanties en ik ben juf :sob:

1 like

@Noomie ik krijg een Nomi in m’n mentorklas, zal m’n best doen geen Naomi te zeggen :eyes::smirk:

11 likes

Helaas zijn ook hier die data niet te selecteren. Evengoed bedankt!

1 like

Zeg een keer naomi en laat haar schreeuwen: " Ze/ik heet geen naomi" en dan film je het en drop je het hier :sweat_smile::joy:

11 likes

hahahah waarom kan ik dit meezingen. fuck my life

5 likes

Je bent helaas niet de enige :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: hahah

1 like
  • Zes maanden lang een lichtgewicht bord om je nek dragen met een nummer waar men naar kan smsen en dan verschijnen die smsjes live op je bord. Je kan nare berichten er niet uit filteren. Elk bericht kost men 50 cent en 20 cent mag je in je eigen zak stoppen de rest gaat naar een goed doel naar keuze.
  • Je moet dezelfde route als de de elfstedentocht afleggen (a la Maarten van der Weijden) op een paddleboard. Je mag het in zo veel mogelijk etappes doen als je wilt met onderbrekingen maar je moet na een half jaar wel klaar zijn. Mensen kunnen je sponseren en dat geld gaat naar een goed doel naar keuze.

0 stemmers

• Je mag alleen nog maar pyjama’s dragen waar je ook naartoe gaat. (Dat mogen dan wel bijvoorbeeld hele nette pyjama’s zijn maar ook sexy negligees of onesies en dit allemaal afwisselen) .
  • Je moet in het openbaar vervoer altijd een mummyslaapzak aantrekken en die helemaal dichttrekken. Als mensen daar wat van zeggen moet je zeggen “ik ben een rups”.

0 stemmers

2 likes