- Je (laatste) partner is wereldkampioen neusfluiten
- Je (laatste) partner is bekend wereldwijd om youtube filmpjes waarmee hij met zijn oksels scheetgeluiden kan maken.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik kon op de basisschool al op hele jonge leeftijd al goed overweg met vouwblaadjes omdat mijn grootste hobby op het toilet al het vouwen van papier was.
altijd moeten:
0 stemmers
Als ik de mijne aanduw heb ik ook zoveel ruimte als op de foto. Die van mij (verloving + trouwring) zitten al een hele poos goed, dus ik zou deze maat houden.
Edit: hier een foto
Ik heb een kleinere ringmaat dan dat me werd aangeraden en mijn vinger heeft zich nu een soort van gevormd tot de ring. Dus als ik mn ring afdoe, zit er echt een inkeping in m’n vinger waar m’n ring hoort. Maaargoed, ik zal mijn ring dus ook nooooit verliezen.
Je kan ook een ring kleiner laten maken of laten vergroten bij een smid. Ik weet niet precies hoeveel het kost, maar misschien kan je je daarop orienteren voordat je de knoop doorhakt.
ik heb ook een kleinere en grotere ring. Die grotere (heeft denk ik evenveel ruimte als bij jou) heb ik altijd om en voel ik nieteens zitten zo fijn zit hij. De kleinere doe ik elke avond af omdat hij eigenlijk net te strak zit, met als resultaat dat ik 'm soms vergeet, maar ook op warme dagen niet aan wil doen omdat hij NOG strakker zit.
Lang verhaal, ik zou 'm dus houden.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Verplaatsen van je thuis naar werk- of studie adres per
0 stemmers
Biecht: ik houd van Britten op vakantie. Heb ook echt vaak een goede klik met ze. Maar misschien komt het gewoon omdat ik zelf ook nogal luidruchtig en grof ben
Haha niets mis mee, ik vind ze ook niet zo erg! Maar ze zijn wel de meest luidruchtige toeristen die ik ken :’)
0 stemmers
0 stemmers
Instant Noodles is mijn favoriete kater ontbijt.
En gezien ik de laatste tijd vaker wel dan geen kater heb ben ik er helemaal bij
0 stemmers
0 stemmers
Wie is je favoriet van seizoen 8?
0 stemmers
En van seizoen 9?
0 stemmers
Is zij de leukste of de beste queen?
0 stemmers
Sorry als dit niet zo bekend is haha, ben benieuwd wie jullie leuk vinden
Hahah leuk, ik heb zo’n springtouw met een teller gekregen, en heb ook een hoelahoep. Maar als het puur om bewegen/conditie opbouwen gaat zou ik eerder dat springtouw pakken. Lijkt mij wat effectiever. Overigens gebruik ik beide nooit.
Maar maar nu weet ik nog steeds niet waar het over gaat