Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Die zijn kut

12 likes

Hahaha, JA WEET IK OOK NIET IK VIND PAARDEN WEL OKE MAAR ZE STINKEN WEL. :horse:

Ik ben als de dood voor paarden!

3 likes

Aaaah ik wil ezels én varkens. :thinking:

2 likes

Ja ik ook, en stel je voor dat dat paard dat een ezeltje is :hugs:

Zooo lief he, ben veel te emotioneel als het om dieren gaat.
:cry:

18 likes

https://www.dumpert.nl/mediabase/7454049/f2887a38/vogel_maakt_vriend.html

Ik wil schapen en dan vooral lammetjes op mijn sanctuary en boerderij en dan specifiek veel lammetjes maar dat stond er niet bij :cry:

• Artis
  • Naturalis

0 stemmers

• Rijksmuseum van Oudheden
  • Tropenmuseum

0 stemmers

• Archeon
  • Nederlands Openluchtmuseum

0 stemmers

• Het Scheepvaartmuseum
  • Het Spoorwegmuseum

0 stemmers

Ik vind konijnen op een kinderboerderij altijd zielig. Kut kinderen slepen er altijd mee en arme beestjes zijn zo bang altijd

17 likes

Jaa ook dat die beestjes daar gewoon leven voor het vertier van al die irritante kinderen. De meeste konijnen houden ook helemaal niet zo van opgepakt / op schoot genomen worden.

Maar lammetjes worden al vrij snel schapen en wat doe je dan? Wegdoen? Dan is het niet echt een sanctuary meer.

Hahaha true… zorgen dat de schaapjes het heel gezellig samen hebben en er snel nieuwe lammetjes komen? Haha nee #lovealleschapen

2 likes
  • Alle toiletten in je woning worden verwijderd en vanaf nu zijn het dixies en je moet daarvoor altijd 75 meter buiten lopen. Ze worden om de 3 dagen professioneel verschoond.
  • Alle kamers met een toilet krijgen vanaf nu enorm grote ramen van de grond tot het platfond waardoor je geen privacy meer hebt en je mag er niets voor hangen.

0 stemmers

1 like
  • Je (laatste) partner is wereldkampioen neusfluiten
  • Je (laatste) partner is bekend wereldwijd om youtube filmpjes waarmee hij met zijn oksels scheetgeluiden kan maken.

0 stemmers

• Op al je muren prijken posters van Samson en Gert. Geen stukje cm is onbenut.
  • Je moet iedere ochtend voordat je naar je werk gaat je slordig schminken als clown Bassie en een simpele ‘acrobatenstunt’ uithalen voor je huis.

0 stemmers

Ik kon op de basisschool al op hele jonge leeftijd al goed overweg met vouwblaadjes omdat mijn grootste hobby op het toilet al het vouwen van papier was. :sunglasses:

6 likes

altijd moeten:

• fluisteren
  • skreeuwen

0 stemmers

Als ik de mijne aanduw heb ik ook zoveel ruimte als op de foto. Die van mij (verloving + trouwring) zitten al een hele poos goed, dus ik zou deze maat houden.

Edit: hier een foto

4 likes

Ik heb een kleinere ringmaat dan dat me werd aangeraden en mijn vinger heeft zich nu een soort van gevormd tot de ring. Dus als ik mn ring afdoe, zit er echt een inkeping in m’n vinger waar m’n ring hoort. Maaargoed, ik zal mijn ring dus ook nooooit verliezen.

3 likes

Je kan ook een ring kleiner laten maken of laten vergroten bij een smid. Ik weet niet precies hoeveel het kost, maar misschien kan je je daarop orienteren voordat je de knoop doorhakt.