Je moet kiezen-topic (Deel 1)

ik heb ook een kleinere en grotere ring. Die grotere (heeft denk ik evenveel ruimte als bij jou) heb ik altijd om en voel ik nieteens zitten zo fijn zit hij. De kleinere doe ik elke avond af omdat hij eigenlijk net te strak zit, met als resultaat dat ik 'm soms vergeet, maar ook op warme dagen niet aan wil doen omdat hij NOG strakker zit.

Lang verhaal, ik zou 'm dus houden.

• Geen nagels
  • Heeeeeele lange klauw nagels

0 stemmers

• Tour gids zijn voor een groep hele obnoxious Britse toeristen die overal ongepaste grappen over maken en heel luid zijn, maar je wel verstaan. Ze luisteren niet naar je als je zegt dat ze zich rustig moeten houden. Er zijn ook vervelende Britse kinderen bij die veel huilen en skreeuwen.
  • Tour gids zijn van een groep Aziatische toeristen die overal foto’s van maken met zichzelf erop, en jou niet kunnen verstaan. Jij spreekt hun taal ook niet. De hele tour moet je alles uitleggen/laten zien met een soort hints spel.

0 stemmers

• Overal haar. Je bent nu de wolf woman. Je mag het wel stylen, maar niet knippen. Mensen maken zo’n wolf-huil geluid naar je en snachts wordt je wel eens opgepakt omdat mensen denken dat je een weerwolf bent. Je verliest wel vet veel haar.
  • Geen haar. Je gaat door het leven als biljart bal. Je mag geen pruik op. Mensen poken je hoofd met een keu of schilderen een nummer op je achterhoofd. Je bent geen kale actie ster zoals Bruce Willis

0 stemmers

• Karaokebar (en meedoen)
  • Bierfietsen (en meedoen)

0 stemmers

Verplaatsen van je thuis naar werk- of studie adres per

• E-tandem (met een reggaezanger achterop en een ghettoblaster die alle Bob Marley klassiekers meezingt)
  • E-bakfiets met een violist en een klassiek geschoolde zangeres voorin die je tracteren op bekende operaliederen.

0 stemmers

1 like

Biecht: ik houd van Britten op vakantie. Heb ook echt vaak een goede klik met ze. Maar misschien komt het gewoon omdat ik zelf ook nogal luidruchtig en grof ben :thinking:

7 likes

Haha niets mis mee, ik vind ze ook niet zo erg! Maar ze zijn wel de meest luidruchtige toeristen die ik ken :’)

1 like
  • Je mag alleen instant noodles als ontbijt eten
  • je mag alleen kleine danoontjes kuipjes als lunch

0 stemmers

• Je mag alleen nog yoga leggings en/of running tights dragen
  • Je mag alleen nog van die stretchy broeken met uitlopende pijpen dragen (zonder rits etc)

0 stemmers

Instant Noodles is mijn favoriete kater ontbijt.
En gezien ik de laatste tijd vaker wel dan geen kater heb ben ik er helemaal bij

7 likes
  • Altijd touwtje springen als work-out
  • Altijd hoepelen als work-out

0 stemmers

• Ter vervanging van frisdrank altijd energiedrankjes drinken
  • Ter vervanging van frisdrank altijd ranja drinken

0 stemmers

Wie is je favoriet van seizoen 8?

• Acid Betty
  • Bob the Drag Queen
  • Chi Chi DeVayne
  • Cynthia Lee Fontaine
  • Dax ExclamationPoint
  • Derrick Barry
  • Kim Chi
  • Laila McQueen
  • Naomi Smalls
  • Naysha Lopez
  • Robbie Turner
  • Thorgy Thor
  • Ik heb geen idee waar je het over hebt

0 stemmers

En van seizoen 9?

• Aja
  • Alexis Michelle
  • Charlie Hides
  • Cynthia Lee Fontaine
  • Eureka
  • Farrah Moan
  • Jaymes Mansfield
  • Kimora Blac
  • Nina Bo’nina Brown
  • Peppermint
  • Sasha Velour
  • Shea Couleé
  • Trinity Taylor
  • Valentina
  • Ik heb nog steeds geen idee wat deze namen betekenen

0 stemmers

Is zij de leukste of de beste queen?

• Ik heb op de leukste queen gestemd
  • Ik heb op de beste queen gestemd
  • Ik vind haar zowel de leukste als de beste queen
  • Hallo? Waar gaat dit over?!

0 stemmers

Sorry als dit niet zo bekend is haha, ben benieuwd wie jullie leuk vinden

3 likes

Hahah leuk, ik heb zo’n springtouw met een teller gekregen, en heb ook een hoelahoep. Maar als het puur om bewegen/conditie opbouwen gaat zou ik eerder dat springtouw pakken. Lijkt mij wat effectiever. Overigens gebruik ik beide nooit. :expressionless:

1 like

Maar maar nu weet ik nog steeds niet waar het over gaat :sob:

1 like

Oja en een biecht is dat ik een keer op de bank zat en zo met dat springtouw ben gaan slaan op de grond, zodat de teller omhoog ging. Toen heb ik een foto gestuurd van hoevaak ik zogenaamd had touwtje gesprongen. Terwijl ik gewoon lui op de bank zat met dat ding met 1 hand in het rond te slingeren.

25 likes

Hahah ik vroeg niks.

Ik kan geen polls meer via de telefoon maken. Iemand hetzelfde probleem?

Ik kan het wel nog gewoon. Misschien even melden in het forum probleem topic?

1 like

Als je besluit om weg te gaan van FF:

• Neem je een dramatische afscheidsvideo op op een kerkhof. Je loopt in het zwart gekleed langzaam door de regen met een paraplu in de hand naar een grafsteen waarop je forumnaam prijkt + de datum van account regiestratie en de dag dat je stopte. Op de achtergrond speelt dramatische begrafenismuziek.
  • Op een afscheidsvideo print je al je forumposts uit die je vervolgens allemaal in kleine stukken scheurt. Je make-up is helemaal uitgelopen en vervolgens gooi je al die stukjes papier op een kampvuur. De camera zoomt in op de zwartgeblakerde papiertjes en langzamerhand wordt het hele scherm zwart en komt er in beeld FORUMNAAM DATUM REGISTRATIE - SLUITINGSDATUM. Op de achtergrond wordt dramatische pianomuziek gedraaid.

0 stemmers

4 likes

Voor de rest van je leven:

• Douchen onder een scheten douche
  • Badderen in een zweetbad

0 stemmers

Willekeurige mensen

3 likes