Oh ik ging er vanuit dat het allebei over een maand ging, zo niet dan verander ik m’n stem toch maar haha
Ik word echt kots misselijk als mensen een sterke parfum dragen. Dan maar een maandje als zwerver door het leven.
- Je vervoersmiddel is een Shetlander (overal waar je naartoe gaat)
- Je vervoersmiddel is een koe (overal waar je naartoe gaat)
0 stemmers
Ik ook. Love brood met kaas gewoon. Sushi is ook koud!! Lekker yoghurt met cruesli en fruit.
Ohja, kaasplank maar nacho’s!
jeetje echt een lastige keuze
Sowieso warm! ontbijt met havermout en lunch en avondeten is toch sowieso makkelijk warm? en qua snacks: nachos kunnen warm, chocolade kan in warme chocomelk of chocoladefondue, ja tsja alleen ijs is jammer
Ja ik ook!! Toast gerookte zalm… en aardappelsalade uit zo’n plastic bak.
Mag je dingen wel opwarmen en af laten koelen. Koude stamppot is ook lekker en koude pizza yumm.
Warm eten kost ook meer tijd. Als je even iets wilt snacken kun je niet zo even iets open maken en opvreten.
Prinsjesdageditie
- Je bent als politicus uitgenodigd en draagt een enorm grote hoed in de vorm van de bekende drollenemoji. Je moet als je plaatsneemt in de zaal nepdrollen op de stoelen leggen van Thierry en Pechtold.
- Je bent als politicus uitgenodigd en draagt een outfit die eigenlijk een verbouwd imkerpak is. Wanneer de NOS (en andere media) vragen wat je draagt mag je alleen maar ‘bzzzzzzzz denk aan de bijtjes zeggen’.
0 stemmers
- Je wordt ingehuurd om de troonrede live te voorzien van gebarentaal (inclusief televisieopnames). Je maakt echter alleen mijn sex gerelateerde en schunnige gebaren die bij veel mensen bekend zijn.
- Je onderbreekt Wim Lex tijdens de troonrede met een groep vrouwen die net zoals jij verkleed zijn als Frozen-figuren en met spanddoeken eis jij dat prinsjesdag, prinsesjesdag wordt omdat er nu 3 prinsesjes zijn. Als de politie erbij komt, lopen jullie snel weg en schreeuwen ‘LET IT GOOO LET IT GOOO’. Het loopt af met een sisser.
0 stemmers
De koning en koningin worden niet vervoerd in de glazen of gouden koets maar komen aan in een
- Legertank
- Tractor
0 stemmers
Rutte draagt op Prinsjesdag:
- De schoenen van clown Bassie
- De Balenciaga crocs
0 stemmers
Pechtold verschijnt met … aan zijn zij.
- Glennis Grace
- De vriendin van Liil Kleiine
0 stemmers
Het bekende koffertje heeft plaatsgemaakt voor (waarin dezelfde info zit):
- Een uitvergroot broodtrommeltje van Jip & Janneke
- Een Sinterklaas surprise van het niveau verbouwd telefoonboek
0 stemmers
Alleen maar koud eten lijkt me wel praktischer dan alleen nog maar warm eten maar ik kies alsnog voor warm. Het idee dat ik nooit meer een patatje kan eten is ondraaglijk
Gefeliciteerd btw!
Nee dat mag niet.
van de dilemma op dinsdag facebookpagina:
- Luchtalarm op je slaapkamer als wekker
- Als je boos bent ga je Duits praten
0 stemmers
- Een kopje koffie drinken met Willem-Alexander
- Een cocktail drinken met Maxima
- Thee drinken met Beatrix
0 stemmers
- Nigel Barker
- Dan Karaty