Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Je hoeft nooit belasting te betalen / af te dragen (of je krijgt het direct terug als ze het eerst in rekening moeten brengen).
  • Je mag elke maand voor 350 euro gratis boodschappen doen bij iedere supermarkt naar wensen voor de rest van je leven.

0 stemmers

Dit zou fantastisch zijn he. Dan maar slechte infrastructuur!:thumbsup:

1 like

Je bent toch gek als je niet voor geen belasting betalen kiest? Dat is toch altijd meer dan 350 euro aan boodschappen per maand?
Zeker als je belasting helemaal doortrekt in btw die je betaald etc.

8 likes

Niet iedereen alleen jij. :wink:

Ik had in mijn oude studentenhuis een heel gevoelig brandalarm én het plafond was vier meter hoog. Als ergens in het huis, 22 kamers, het brandalarm afging brak de hel los. Meerdere keren per dag…

1 like

Blessed :sunglasses:

• Columnist zijn op Geenstijl.nl
  • Redacteur voor het Reformatorisch Dagblad

0 stemmers

• Majorette
  • Korfbal

0 stemmers

Maar belastingen worden voor iets goeds gebruikt, dus dan maar gratis boodschappen tot een x bedrag

1 like

Ik wilde vroeger altijd majorette zijn/doen (?)!!! Leek me zooo cool, met zo’n stokje zwaaien en gooien en huppelen.

5 likes

Ik ook!! maar mocht niet van m’n ouders want dat was voor tokkies

4 likes

Haha hier deden het vooral kakmeisjes.

1 like

Hahaha ja mijn ouders vonden het tuttig of in ieder geval niet oke

• Temptation-Tim
  • De broer van Roos (Hofman)

0 stemmers

1 like

Haha oh jawel hoor! Juist wel. Maar met al dat uitsparen van belasting zou ik ook een stuk meer boodschappengeld hebben

• Alle paardenmeisjes veranderen openeens in varkensmeisjes.
  • Alle liefhebbers van formule 1 veranderen opeens in enorme ligfiets enthousiastelingen.

0 stemmers

• Behouden zomer en wintertijd
  • Afschaffen zomer en wintertijd

0 stemmers

• Alle mannen die altijd een flinke scheut gel in hun haar smeren veranderen in mannen die lipstick dragen in opvallende kleuren zoals paars en blauw
  • Alle mannen met die van die shirts met nietszeggende opdrukken dragen veranderen in mannen die een netshirt of zo’n 90s shirt dragen van dat materiaal dat enorm stretcht.

0 stemmers

• (Hang)jongeren die van top tot teen ‘gucci’ dragen veranderen opeens in jaren 80 punks (inclusief de opvallende haardracht en kleding).
  • Tienermeiden die nu heel basic gekleed gaan, witte grove nikes, blauwe skinny, cowboysbag veranderen in gothics met fluwelen lange jurken, donkere lippenstick etc.

0 stemmers

• Iedereen die simt wordt weer verslaafd aan Habbo Hotel en langzamerhand raakt iedereen weeer in de ban van dit spel.
  • Whatsapp verandert weer in MSN messenger en je avatar / status / username worden weer heel belangrijk.

0 stemmers

1 like