Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik ‘durf’ nooit te stemmen op bepaalde ‘erge’ dilemma’s (over doodgaan of doof/blind zijn bijvoorbeeld) omdat ik dan bang ben dat ik het over mezelf afroep… debiel hè?

24 likes

Heb ik ook haha :upside_down_face:

1 like

Ik ook, geplet tussen mijn tenen. :cry:

Heb ik ook!’

1 like

Help mij moet binnen 10 min antwoord hebben

• Teruggaan naar biercantus (is nu pauze en alleen awkward dansen)
  • Lekker in bed filmpjes gaan kijken en zo naar de afterparty

0 stemmers

waar het meeste alcohol aanwezig is, daar zou ik heen gaan

Op de cantus kan ik all u can drink zuipen maar ik heb eigenlijk echt geen zin meer en heb nog steeds last van mn kater maar dan voel ik me zo’n mietje. Ik zit nu op de wc te chillen. Ik kijk t nog ff aan.

1 like

Oke ik ben teruggegaan en het was echt een slechte keuze.

2 likes

Houdt nooit meer laptop gebruiken in dat je je werk op een telefoon ipv computer moet doen?

Smartboard op een tablet wordt lastig, dan maar geen series meer :frowning:

1 like
  • Je moet een maand lang allemaal bizarre fashion-items naar studie/werk dragen. Hoge kragen met vogelveren, gele naaldhakken met een randje faux fur. Als het maar lekker opvalt en uiterst oncomfortabel is. Per dag moet je een halve parfumfles verbruiken. Als er vragen worden gesteld, moet je zeggen dat je graag populair wil worden op Instagram en vraag je of diegene jou wil volgen. Je hebt altijd een stapel visitekaartjes bij de hand! Helaas ziet je Insta er verder best knuddig uit…
  • Je mag enkel bergschoenen dragen met afritsbroeken. Je bovenkleding bestaat enkel uit 100% scheerwollen truien met slijtagegaten. Je tas is een zeer versleten aktetas. Slechts 1 make-up product mag er gebruikt worden en geen deo. Als er vragen worden gesteld, moet je aangeven dat je in een dipje zit. De enige manier waarop je een vriendschappelijk (non-werkgerelateerd) gesprekje mag beginnen, is door een samenvatting op te dreunen van een heel saai boek. Datzelfde boek haal je te pas en te onpas aan.

0 stemmers

shit is lang geworden

3 likes
  • Je mag alleen nog maar warm eten, heerlijke pizza’s en pasta’s, ovengerechten, patat, zolang het maar warm eten betreft. Koud mag je dit niet opeten.
  • Je mag alleen nog maar koud eten, allerlei soorten fruit, yoghurt, broodjes en beleg.

0 stemmers

Maar wat is nou een maandje op een mensenleven? Dan maar een maand lang voor lul.

1 like

Oh ik ging er vanuit dat het allebei over een maand ging, zo niet dan verander ik m’n stem toch maar haha

Ik word echt kots misselijk als mensen een sterke parfum dragen. Dan maar een maandje als zwerver door het leven.

• Je vervoersmiddel is een Shetlander (overal waar je naartoe gaat)
  • Je vervoersmiddel is een koe (overal waar je naartoe gaat)

0 stemmers

Ik ook. Love brood met kaas gewoon. Sushi is ook koud!! Lekker yoghurt met cruesli en fruit.

2 likes

Ohja, kaasplank :cold_sweat: maar nacho’s! :open_mouth: jeetje echt een lastige keuze

4 likes

Sowieso warm! ontbijt met havermout en lunch en avondeten is toch sowieso makkelijk warm? en qua snacks: nachos kunnen warm, chocolade kan in warme chocomelk of chocoladefondue, ja tsja alleen ijs is jammer :disappointed:

2 likes

Ja ik ook!! Toast gerookte zalm… en aardappelsalade uit zo’n plastic bak.

1 like