Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Hahaha true… zorgen dat de schaapjes het heel gezellig samen hebben en er snel nieuwe lammetjes komen? Haha nee #lovealleschapen

2 likes
  • Alle toiletten in je woning worden verwijderd en vanaf nu zijn het dixies en je moet daarvoor altijd 75 meter buiten lopen. Ze worden om de 3 dagen professioneel verschoond.
  • Alle kamers met een toilet krijgen vanaf nu enorm grote ramen van de grond tot het platfond waardoor je geen privacy meer hebt en je mag er niets voor hangen.

0 stemmers

1 like
  • Je (laatste) partner is wereldkampioen neusfluiten
  • Je (laatste) partner is bekend wereldwijd om youtube filmpjes waarmee hij met zijn oksels scheetgeluiden kan maken.

0 stemmers

  • Op al je muren prijken posters van Samson en Gert. Geen stukje cm is onbenut.
  • Je moet iedere ochtend voordat je naar je werk gaat je slordig schminken als clown Bassie en een simpele ‘acrobatenstunt’ uithalen voor je huis.

0 stemmers

Ik kon op de basisschool al op hele jonge leeftijd al goed overweg met vouwblaadjes omdat mijn grootste hobby op het toilet al het vouwen van papier was. :sunglasses:

6 likes

altijd moeten:

  • fluisteren
  • skreeuwen

0 stemmers

Even een persoonlijk dilemma over ringmaat. Vanmiddag m’n verlovingsring gekregen, in 2 maten gepast.

Grootste maat meegenomen, de kleinere paste wel maar voelde wat strak. Maar m’n vingers worden vaak wat dikker met lopen en warmte. Degene in de winkel zei dat haar ringen ook wel wat losser zaten.

Maaar, nu twijfel ik toch over de kleinere maat. Ook vanwege dat ik nog wat slanker wil worden, ben ook al afgevallen en heb ook ringen die nu te groot zijn.

Zo zit hij als ik hem aanduw;

  • Deze ringmaat houden
  • Maat kleiner nemen

0 stemmers

Als ik de mijne aanduw heb ik ook zoveel ruimte als op de foto. Die van mij (verloving + trouwring) zitten al een hele poos goed, dus ik zou deze maat houden.

Edit: hier een foto

4 likes

Ik heb een kleinere ringmaat dan dat me werd aangeraden en mijn vinger heeft zich nu een soort van gevormd tot de ring. Dus als ik mn ring afdoe, zit er echt een inkeping in m’n vinger waar m’n ring hoort. Maaargoed, ik zal mijn ring dus ook nooooit verliezen.

3 likes

Je kan ook een ring kleiner laten maken of laten vergroten bij een smid. Ik weet niet precies hoeveel het kost, maar misschien kan je je daarop orienteren voordat je de knoop doorhakt.

Ah dat is ook een goeie! Zal ik inderdaad even gaan vragen!

ik heb ook een kleinere en grotere ring. Die grotere (heeft denk ik evenveel ruimte als bij jou) heb ik altijd om en voel ik nieteens zitten zo fijn zit hij. De kleinere doe ik elke avond af omdat hij eigenlijk net te strak zit, met als resultaat dat ik 'm soms vergeet, maar ook op warme dagen niet aan wil doen omdat hij NOG strakker zit.

Lang verhaal, ik zou 'm dus houden.

Ja dat is ook zo. Ringen doe ik sowieso altijd af voor ik ga slapen want vind ik nooit fijn haha

  • Geen nagels
  • Heeeeeele lange klauw nagels

0 stemmers

  • Tour gids zijn voor een groep hele obnoxious Britse toeristen die overal ongepaste grappen over maken en heel luid zijn, maar je wel verstaan. Ze luisteren niet naar je als je zegt dat ze zich rustig moeten houden. Er zijn ook vervelende Britse kinderen bij die veel huilen en skreeuwen.
  • Tour gids zijn van een groep Aziatische toeristen die overal foto’s van maken met zichzelf erop, en jou niet kunnen verstaan. Jij spreekt hun taal ook niet. De hele tour moet je alles uitleggen/laten zien met een soort hints spel.

0 stemmers

  • Overal haar. Je bent nu de wolf woman. Je mag het wel stylen, maar niet knippen. Mensen maken zo’n wolf-huil geluid naar je en snachts wordt je wel eens opgepakt omdat mensen denken dat je een weerwolf bent. Je verliest wel vet veel haar.
  • Geen haar. Je gaat door het leven als biljart bal. Je mag geen pruik op. Mensen poken je hoofd met een keu of schilderen een nummer op je achterhoofd. Je bent geen kale actie ster zoals Bruce Willis

0 stemmers

  • Karaokebar (en meedoen)
  • Bierfietsen (en meedoen)

0 stemmers

Verplaatsen van je thuis naar werk- of studie adres per

  • E-tandem (met een reggaezanger achterop en een ghettoblaster die alle Bob Marley klassiekers meezingt)
  • E-bakfiets met een violist en een klassiek geschoolde zangeres voorin die je tracteren op bekende operaliederen.

0 stemmers

1 like

Biecht: ik houd van Britten op vakantie. Heb ook echt vaak een goede klik met ze. Maar misschien komt het gewoon omdat ik zelf ook nogal luidruchtig en grof ben :thinking:

7 likes

Haha niets mis mee, ik vind ze ook niet zo erg! Maar ze zijn wel de meest luidruchtige toeristen die ik ken :’)

1 like
  • Je mag alleen instant noodles als ontbijt eten
  • je mag alleen kleine danoontjes kuipjes als lunch

0 stemmers

  • Je mag alleen nog yoga leggings en/of running tights dragen
  • Je mag alleen nog van die stretchy broeken met uitlopende pijpen dragen (zonder rits etc)

0 stemmers

Instant Noodles is mijn favoriete kater ontbijt.
En gezien ik de laatste tijd vaker wel dan geen kater heb ben ik er helemaal bij

7 likes