Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Majorette
  • Korfbal

0 stemmers

Maar belastingen worden voor iets goeds gebruikt, dus dan maar gratis boodschappen tot een x bedrag

1 like

Ik wilde vroeger altijd majorette zijn/doen (?)!!! Leek me zooo cool, met zo’n stokje zwaaien en gooien en huppelen.

5 likes

Ik ook!! maar mocht niet van m’n ouders want dat was voor tokkies

4 likes

Haha hier deden het vooral kakmeisjes.

1 like

Hahaha ja mijn ouders vonden het tuttig of in ieder geval niet oke

• Temptation-Tim
  • De broer van Roos (Hofman)

0 stemmers

1 like

Haha oh jawel hoor! Juist wel. Maar met al dat uitsparen van belasting zou ik ook een stuk meer boodschappengeld hebben

• Alle paardenmeisjes veranderen openeens in varkensmeisjes.
  • Alle liefhebbers van formule 1 veranderen opeens in enorme ligfiets enthousiastelingen.

0 stemmers

• Behouden zomer en wintertijd
  • Afschaffen zomer en wintertijd

0 stemmers

• Alle mannen die altijd een flinke scheut gel in hun haar smeren veranderen in mannen die lipstick dragen in opvallende kleuren zoals paars en blauw
  • Alle mannen met die van die shirts met nietszeggende opdrukken dragen veranderen in mannen die een netshirt of zo’n 90s shirt dragen van dat materiaal dat enorm stretcht.

0 stemmers

• (Hang)jongeren die van top tot teen ‘gucci’ dragen veranderen opeens in jaren 80 punks (inclusief de opvallende haardracht en kleding).
  • Tienermeiden die nu heel basic gekleed gaan, witte grove nikes, blauwe skinny, cowboysbag veranderen in gothics met fluwelen lange jurken, donkere lippenstick etc.

0 stemmers

• Iedereen die simt wordt weer verslaafd aan Habbo Hotel en langzamerhand raakt iedereen weeer in de ban van dit spel.
  • Whatsapp verandert weer in MSN messenger en je avatar / status / username worden weer heel belangrijk.

0 stemmers

1 like
  • Jaren 90s trainingspakken vervangen de status van de smoking en avondjurk. Dus lekker trouwen en chique uiteten in een relaxte outfit
  • Van die simpele slippers a la adilette vervangen de status van pumps of dressshoes. Lekker in je slippers naar het werk.

0 stemmers

Hahaha dan ben jij de die hard van ons 2 :grin:

Dan nog de vraag, welke supermarkt is favoriet voor je?

1 like

Ik raak tijdens de OS altijd gefascineerd door ritmisch gymnastiek (vooral het onderdeel met dat lintje natuurlijk). Aangezien die majorette daar nog het meest op lijkt zou ik dat sowieso een keer willen doen haha.

3 likes
  • Een orgasme
  • Eindelijk kunnen plassen nadat je echt al heel lang moest

0 stemmers

Hahahhaha geweldig dit

24 uur doorbrengen met

• Mart Smeets
  • Ivo Niehe

0 stemmers

Vastzitten in een stoeltjeslift naast:

• Tom Cruise
  • Leonardo Dicaprio