Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• M’n menneke
  • Me mannetje

0 stemmers

• Je hebt een sollicitatiegesprek voor je droombaan met een dik salaris, je hebt anoniem gesolliciteerd en je komt op je gesprek aan als Japanse vrouw, met je ogen naar achter getrokken, een pruik op en een nepgebit in en praat het hele gesprek met een “Japans” accent, waarbij je steeds grappen maakt die niemand grappig vindt. Vlak voor je weggaat doe je je vermomming af en toont je ware zelf, en een foto die je de dag ervoor als jezelf met de baas hebt gemaakt. De baas vind het niet grappig en je krijgt nooit meer werk op niveau en leeft de rest van je leven op straat, waar je mensen blijft “verrassen” als Japanner.
  • Je vertelt je partner, familie en vrienden dat je ze allemaal de tyfus in hun oogbal kunnen krijgen en verbreekt al het contact. Vervolgens verband je alle bruggen. De volgende week kom je terug als jezelf met dreads op en een bril en noemt jezelf Freddy, maar alleen je oma gelooft je. De rest van leven blijf je in verschillende ork-achtige maskers en onder verschillende namen proberen binnen te komen in de huizen van je familie en vrienden, die je allemaal weigeren te zien en je beland alleen en bespot op straat, waar je random mensen probeert te betrappen op allerlei “misdaden”.

0 stemmers

5 likes

Kookles van…

• Jamie Oliver
  • Gordon Ramsey

0 stemmers

mmmm%20mmmm%20RHM%20-%20Imgur

• Jamie
  • Frank
  • Geen idee wie het zijn maar ik ga voor de bovenste
  • Geen idee wie het zijn maar ik ga voor de onderste

0 stemmers

2 likes

Outlander :heart_eyes_cat: ik vind Frank lief maar Jamie is echt zo’n klassieke knappe held. Kan niet wachten om na de vakantie weer te kijken!

4 likes

Iedere dag als je op staat

• Heb je een andere haarkleur (varierend van natuurlijke kleuren tot bijvoorbeeld blauw)
  • Heb je een ander accent (varierend van Gronings tot een Vlaams-dialect)

0 stemmers

1 like

Ieder jaar verander je :

• Voor een week in een man (Je weet niet wat voor man en hoe oud. Dus je kan een bodybuilder zijn van het bekende forum maar ook Rob Geus.)
  • Voor een week in een dier (je weet niet wat je wordt, alleen ben je er zeker van dat je die week overleeft)

0 stemmers

1 like

Sowieso (natuurlijk) Jamie, maar ook omdat ik Frank niet los kan zien van Black Jack.

16

• Deze man draagt een gele luier
  • Deze man draagt een kangaroo

0 stemmers

1 like
  • Lil Kleine verdwijnt gedurende anderhalve week geen moment van je zijde. Hij mag geen interacties met jou en je vrienden/familie hebben en hij verveelt zich de pleuris. Het is een treurige en deprimerende vertoning. Maar het is natuurlijk wel heel cool om vergezeld te worden door een BN-er!
  • Beau van Erven Dorens is gedurende anderhalve week meerdere keren per dag bij je. Dan uit hij flink kritiek en wel op zo’n manier dat de aderen in zijn nek ervan opzwellen. Het gaat er best heftig aan toe en het kan een beetje ongemakkelijk zijn in het openbaar. Zeker als het om onbenulligheden gaat. Toch heeft hij altijd wel een beetje gelijk.

0 stemmers

• Tapijt in de badkamer (en losse toiletten)
  • Kurk op alle muren

0 stemmers

• Jan-van-Gent
  • Henk Angenent

0 stemmers

• Altijd een corset dragen
  • Altijd Balenciaga crocs dragen

0 stemmers

Ik vind echt beide opties prima eigenlijk :thinking:

Toch voor de cross gekozen, want minder impact op je lichaam. Dagelijks een corset dragen is toch ook niet goed voor je organen. Die crocs zijn alleen maar lelijk

• Iedere dag in een hondendrol stappen
  • Iedere dag ondergekakt worden door een vogel, op je hoofd

0 stemmers

• Elke keer dat je naar de wc gaat moet je je helemaal uitkleden (ongeacht waar je bent of hoe groot je boodschap is).
  • Elke keer dat je gaat douchen of badderen vergeet je dat je je kleren nog aan hebt en sta je met je natte kleren onder de douche, die je pas na het douchen mag uittrekken (koude, natte kleren uittrekken, ieh).

0 stemmers

• Een partner met 8 katten
  • Een partner met 150 planten

0 stemmers

• Eikeltjespyjama
  • Sloffen in de vorm van croissantjes

0 stemmers

kan iemand beide op de markt brengen alsjeblieft? Dit lijkt me zo leuk

1 like