Dat weten we, Voldemort, maar dat heb je echt zelf voor jezelf verpest.
Ik zou wel moeite doen, maar het moment dat ik denk dat het niet meer lukt, zorg ik ervoor dat ik mezelf van kant kan maken. Ik weiger door zombies oid gepakt te worden.
Maar in AQP was er wel een manier om van die monsters af te komen, zo is het uiteindelijk nog best te doen 
- Sinterklaas voedsel (pepernoten, chocoladeletters, taaitaai) is het hele jaar beschikbaar, maar de koffie- en theeprijs (zowel aanschaf in supermarkt als restaurants etc) stijgt met 35%.
- Laat alles maar zoals het is
0 stemmers
- Het hele jaar oliebollen en appelbeignets vreten en daardoor veel kunnen aankomen
- Het hele jaar kunnen stikken in pepernoten en een plakkerig gehemelte hebben door taaitaai en daar ook van kunnen aankomen.
0 stemmers
Voor altijd huilen dat ik oliebollen en appelbeignets niet lekker vind.
We ruilen zwarte piet in voor…
- De smurfen
- Spongebobs en Patrickjes
- De Snorkels
0 stemmers
Stel, je gaat van vijf dagen naar vier dagen per week werken. Welke dag wordt je vrije dag?
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
0 stemmers
Wie presenteert de intocht van Sinterklaas?
- Ronnie Flex
- Ryanne van Dorst
0 stemmers
Als de Pakjesboot 12 stuk blijkt de zijn. Komt de sint
- In Amsterdam binnen met de metro via de nieuwe Noord/Zuidlijn.
- In een electrisch Picnic-wagentje met bezorgpiet achter het stuur
- In een vernieuwde Stint die wel goedgekeurd is
0 stemmers
Ik hoest me al gek als ik een mini korreltje peper in mn keel krijg hahaha.
Ik heb vrijdag want dan kan ik naar de markt en de hele dag verder niets doen zodat ik op zaterdag me nuttiger kan maken.
Maar dan mis ik wel de borrel en donderdag is eigk de zwaarste dag op mn werk. Dus mss toch die.
Ja ik vind deze dus echt zo moeilijk, maarja zaterdag is er ook markt.
Maar ik denk dat als ik donderdag vrij zou hebben ik helemaal niet weer zou willen werken op vrijdag en het verpest mn slaapritme wel als de dag niet aansluit op het weekend.
Ja woensdag lijkt me bij 5 gelijke dagen wel lekker. Voor de klas is de woensdag zo’n chille dag dat ik die echt niet op zou willen geven. Hoef om de week op woensdag maar 40 minuten les te geven vanwege alle andere activiteiten.
Vind die bank juist echt geniaal
Ik vind die bank echt eng.
@Insouciance ik hoorde een keer: als je op maandag vrij bent heb je een lang weekend, ben je op vrijdag vrij heb je een korte werkweek.

Ik zou er niet op durven zitten
Geen zin om iedereen te taggen, maar thanks voor de antwoorden! Ik wil naar 36 uur, dus 4 om 5 dagen werken en ik vind het dus erg lastig om te bepalen welke dag ik vrij zou willen. Ik neig nu naar maandag of woensdag, omdat wij vrijdag de vrijmibo hebben en ik die echt heel gezellig vind en vrijdag ook niet zo erg vind om te werken.
Wat maakt voor jou het verschil tussen maandag en woensdag? Ik zou zelf graag op maandag vrij zijn om bovenstaande redenen.
Ik zou ook voor dinsdag kiezen, want ik heb altijd het idee dat deze dag - naast maandag - het rustigst is (op straat, in winkels) en op maandag zijn veel dingen pas laat open.
En met maandag of vrijdag vrij heb je inderdaad alsnog een werkweek van vier dagen. Ik vind de vierde dag vaak het lastigst, heb dan alweer minder zin om te werken.
Overigens werk ik zelf onregelmatig dus dit is voor mij totaal niet aan de orde :’) (Maar ben nu wel vrij op mijn ideale dinsdag heuj.)