Je moet kiezen-topic (Deel 1)

De snackbars proberen een nieuw product op de markt te brengen: Wat mag er van jou worden toegevoegd?

• De lasagneschijf (bestaat al en heeft de nieuwe lekkerbek gewonnen)
  • Patatjes formaat mikado waarmee je zou kunnen spelen
  • Standaard een ‘pizzaburger’ in het assortiment (bestaat ook van Dr. Oetker al maar dan een betere variant)
  • Patatje kip pesto

0 stemmers

Ik vind het juist zo leuk aan radiozenders dat ik nieuwe muziek ontdek!

werken als

• grafdelver
  • vleesverwerker

0 stemmers

• Deurwaarder
  • Rioolmedewerker

0 stemmers

oh ja. ik raakte helemaal in de knoop met wat nu eerzame beroepen zijn en wat niet, rioolmedewerker is dat wel, deurwaarder misschien en gielbeelenmedewerker niet?

Ik heb alles al in huis voor stamppot andijvie en een vegan rookworst erbij. Maar ook wel zin in sushi en ben alleen thuis. Wat zal ik eten?

• Sushi
  • Stamppot andijvie

0 stemmers

Omg! Hoe was het!?

Oké, ik heb eigenlijk niet gekozen, want ik heb net sushi besteld nadat ik stamppot andijvie heb gegeten. Had nog honger. Oh well :woman_shrugging:t2:

30 likes

Favo neutraal?

• Genderneutraal
  • pH-neutraal
  • Klimaatneutraal
  • Zwitserland

0 stemmers

2 likes
  • Wanneer je moet poepen gaat altijd de dichtstbijzijnde rookmelder af.
  • Wanneer je moet plassen moet je altijd 20 cent op een schoteltje van iemand anders leggen. (Op je werk dus bijvoobeeld op het koffieschoteltje van je collega.)

0 stemmers

1 like

Ik hou gewoon permanent mijn eigen schoteltje bij me en spaar zo voor snacks

10 likes

Het moet die van iemand anders zijn. :stuck_out_tongue: EDIT

Meh :frowning:

• Wie Is de Mol presenteren
  • Boer zoekt vrouw (de internationale versie) presenteren

0 stemmers

Als ik altijd geld moet betalen voor het plassen dan ga ik failliet denk ik.

18 likes
  • Je mag alleen toiletpapier gebruiken die je op illegale wijze hebt verkregen (bijv. meegenomen uit een restaurant).
  • Buitenshuis moet je altijd met een pak van 4-rollen toiletpapier onder je arm lopen.

0 stemmers

Een prachtige reis maken, mideen in een complot zitten en met een serieus gezicht elke dag (of vaker) vragen: Wie… is… de mol? Hallo duh.

13 likes
  • Andijvie
  • Boerenkool

0 stemmers

• Zuurkool
  • Boerenkool

0 stemmers

Maar bzv is 5 verschillende landen, de hele dag Awkward situaties nog awkwarder maken en de fuck uit mensen judgen. Bovendien hoef je alleen maar af en toe op te duiken in Oilily outfit en guitige laarsjes en de rest van de tijd kan je lokaal talent verkennen in de plaatselijke bars. Bij WIDM heb je veel te veel verplichtingen en moet je vast vroeg op enzo en bovendien kan ik geen geheimen bewaren.

8 likes
  • Er wonen 6 naakte molratten in je (woon)kamer.
  • Thuis staat altijd 24/7 hard een aflevering van de Droelvinkjes op

0 stemmers

• Je moet in openbare ruimtes altijd met ovenwanten doen alsof het monsters zijn die mensen willen bijten. Hap Hap Hap… Dus je valt steeds mensen lastig.
  • Elke keer als je ergens bent waar komkommers worden verkocht moet je met kleine sateprickers van komkommers cactussen maken, en tegen voor voorbijgangers zeggen, die het fout vinden dat je zomaar groentes verpest, “Prik je niet aan deze komkommer ander eindig je als Doornroosje.”

0 stemmers