Ik zou al met Jennifer willen trouwen, maar al helemaal als je haar tussen deze twee mannen zet ;p
Kiezen tussen trump kim en poetin is niet te doen hoor 
Ik heb op het eerste rijtje lekker kill-kill-kill gedaan. lekker puh.
De tijd die ik s’ochtends bespaar gebruik ik wel om in de rij te gaan staan. In the end scheelt me het alsnog tijd denk ik.
Heb ze allemaal gekilled maar de middelste 3 sleep. Maar dan ook gewoon alleen sleep.
Mn vriend maakt het echt uit als ie hoort dat ik Kendrick zou killen 
toch gedaan srry man
Ik ook haha
Edit: en bij de eerste poll van tweede post ook en bij de derde ook☠️
Trump, Putin, Kim Jong-un was echt heel lastig… Uiteindelijk Kill Putin, want die is denk ik het allergevaarlijkst, Sleep with Trump (maar wel onder invloed van iets sterks zodat ik het me niet meer kan herinneren) en Marry Kim Jong-Un, die lijkt me nog wel een beetje beïnvloedbaar, dan kan ik misschien wat goeds voor Noord-Korea betekenen.
En Drake is echt de meest seksloze man op aarde, dus die mag lekker dood.
Ik ga stuk:
38% kill Kim Jong Un tot nu toe. Tegenover:
60% kill Tom Cruise

- Coldplay
- U2
0 stemmers
Een beschuitje eten met
- Chris Martin
- Bono
0 stemmers
Bono is natuurlijk een beetje pompeuze zak, maar hij heeft ooit heel goede muziek gemaakt en doet wel echt veel goede dingen, en hij lijkt me ook meer inhoud hebben dan “conscious uncoupler” Chris Martin. Plus hij heeft een Iers accent
Dus kan nog best eens tot interessante gesprekken leiden bij die beschuitjes.
Ja, ik vind Bono ook echt een mooi mens! Maar ik vind Chris Martin aantrekkelijker (moet 'ie wel die lilleke oorbellen uitdoen)
Meh, ik vind Chris Martin heel saai, en daardoor ook gewoon onaantrekkelijk. Plus dat 'ie kinderen met Goop heeft, en zij is echt mijn BEC, dus dat maakt hem nog onaantrekkelijk voor me 
Oeps ik heb dat sleep marry kill helemaal verkeerd Ingevuld.
Bij de pol over de smaak of de geur van vis kan ik valsspelen, omdat ik niet kan ruiken. Heeft het ook eens een voordeel. 
Maar ‘een beschuitje eten met iemand’ betekent toch zoveel als met iemand naar bed gaan? Dat zou ik toch liever doen met Chris Martin.
Ja, weet ik, maar ik ga liever naar bed met iemand waar ik de volgende dag bij dat spreekwoordelijke beschuitje ook nog een gesprek kan voeren. Dat vind ik aantrekkelijker dan alleen die buitenkant. En dat Ierse accent… Dan houd ik mijn ogen wel even dicht tijdens de daad
Haha, dan heb ik niks gezegd, een weloverwogen keuze voor Bono dan!
Ja, voor zover ik weet wel. Dan heet het dus anosmie (dat je niets ruikt). Voor zover ik weet heb ik het al mijn hele leven. Ken alleen de verhalen over geur, dus daardoor krijg ik er wat een beeld van.
Je kan het ook later in je leven krijgen door bijvoorbeeld een erge verkoudheid, een klap op je hoofd, ouderdom of teveel roken.
Je hebt ook nog weer versies waarbij je dingen ‘anders’ ruikt dan ze zijn, of alleen maar bepaalde geuren ruikt.