Favo neutraal?
- Genderneutraal
- pH-neutraal
- Klimaatneutraal
- Zwitserland
0 stemmers
Favo neutraal?
0 stemmers
0 stemmers
Ik hou gewoon permanent mijn eigen schoteltje bij me en spaar zo voor snacks
Het moet die van iemand anders zijn. EDIT
Meh
0 stemmers
Als ik altijd geld moet betalen voor het plassen dan ga ik failliet denk ik.
0 stemmers
Een prachtige reis maken, mideen in een complot zitten en met een serieus gezicht elke dag (of vaker) vragen: Wie… is… de mol? Hallo duh.
0 stemmers
0 stemmers
Maar bzv is 5 verschillende landen, de hele dag Awkward situaties nog awkwarder maken en de fuck uit mensen judgen. Bovendien hoef je alleen maar af en toe op te duiken in Oilily outfit en guitige laarsjes en de rest van de tijd kan je lokaal talent verkennen in de plaatselijke bars. Bij WIDM heb je veel te veel verplichtingen en moet je vast vroeg op enzo en bovendien kan ik geen geheimen bewaren.
0 stemmers
0 stemmers
Ik was echt nog jong, de jongste leeftijd dat je erbij kon. Heb alleen trainingen gehad, vooral veel twirlen met de baton. Mijn zus heeft echt wedstrijden gedaan met die pakjes en dat gedoe. ik niet want toen was ik er al weer vanaf ik wilde liever op volleybal. Weet er niet meer zoveel van. En die batons vallen echt vaak met wedstrijden.
Waar leg jij de klemtoon in het woord ‘alpaca’?
0 stemmers
Misschien moet je die ene L ook ff in een hoofdletter veranderen? Vond het zelf een beetje verwarrend.
Volgens mij bedoelt ze dat de klemtoon op de tweede lettergreep ligt. En de hoofdletter A staat er omdat het het begin van het woord is, niet om de klemtoon op de eerste lettergreep te leggen. Het duurde ook even voor ik dat doorhad.
Hahaha shit jullie hebben gelijk, was idd vanwege begin van het woord. Ik mag van het forum de spelling niet meer aanpassen, behalve als ik contact opneem met een moderator, wat misschien een beetje overdreven is Ondanks de potentiële verwarring is de alPAca wel duidelijk de winnaar! Blijkbaar zeg ik het al die tijd al fout.
Ik zeg het dus als de eerste, met de klemtoon op PA. Heb de tweede echt nog nooit gehoord haha, zeg jij het zo?
Haha, dat lachje aan het einde! Ik zeg álpaacaa. Maar dat is blijkbaar helemaal fout :’)