Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Favo neutraal?

• Genderneutraal
  • pH-neutraal
  • Klimaatneutraal
  • Zwitserland

0 stemmers

2 likes
  • Wanneer je moet poepen gaat altijd de dichtstbijzijnde rookmelder af.
  • Wanneer je moet plassen moet je altijd 20 cent op een schoteltje van iemand anders leggen. (Op je werk dus bijvoobeeld op het koffieschoteltje van je collega.)

0 stemmers

1 like

Ik hou gewoon permanent mijn eigen schoteltje bij me en spaar zo voor snacks

10 likes

Het moet die van iemand anders zijn. :stuck_out_tongue: EDIT

Meh :frowning:

• Wie Is de Mol presenteren
  • Boer zoekt vrouw (de internationale versie) presenteren

0 stemmers

Als ik altijd geld moet betalen voor het plassen dan ga ik failliet denk ik.

18 likes
  • Je mag alleen toiletpapier gebruiken die je op illegale wijze hebt verkregen (bijv. meegenomen uit een restaurant).
  • Buitenshuis moet je altijd met een pak van 4-rollen toiletpapier onder je arm lopen.

0 stemmers

Een prachtige reis maken, mideen in een complot zitten en met een serieus gezicht elke dag (of vaker) vragen: Wie… is… de mol? Hallo duh.

13 likes
  • Andijvie
  • Boerenkool

0 stemmers

• Zuurkool
  • Boerenkool

0 stemmers

Maar bzv is 5 verschillende landen, de hele dag Awkward situaties nog awkwarder maken en de fuck uit mensen judgen. Bovendien hoef je alleen maar af en toe op te duiken in Oilily outfit en guitige laarsjes en de rest van de tijd kan je lokaal talent verkennen in de plaatselijke bars. Bij WIDM heb je veel te veel verplichtingen en moet je vast vroeg op enzo en bovendien kan ik geen geheimen bewaren.

8 likes
  • Er wonen 6 naakte molratten in je (woon)kamer.
  • Thuis staat altijd 24/7 hard een aflevering van de Droelvinkjes op

0 stemmers

• Je moet in openbare ruimtes altijd met ovenwanten doen alsof het monsters zijn die mensen willen bijten. Hap Hap Hap… Dus je valt steeds mensen lastig.
  • Elke keer als je ergens bent waar komkommers worden verkocht moet je met kleine sateprickers van komkommers cactussen maken, en tegen voor voorbijgangers zeggen, die het fout vinden dat je zomaar groentes verpest, “Prik je niet aan deze komkommer ander eindig je als Doornroosje.”

0 stemmers

Ik was echt nog jong, de jongste leeftijd dat je erbij kon. Heb alleen trainingen gehad, vooral veel twirlen met de baton. Mijn zus heeft echt wedstrijden gedaan met die pakjes en dat gedoe.:sweat_smile: ik niet want toen was ik er al weer vanaf ik wilde liever op volleybal. Weet er niet meer zoveel van. En die batons vallen echt vaak met wedstrijden.

2 likes

Waar leg jij de klemtoon in het woord ‘alpaca’?

• AlPAca
  • ALpaca

0 stemmers

Misschien moet je die ene L ook ff in een hoofdletter veranderen? Vond het zelf een beetje verwarrend.

1 like

Volgens mij bedoelt ze dat de klemtoon op de tweede lettergreep ligt. En de hoofdletter A staat er omdat het het begin van het woord is, niet om de klemtoon op de eerste lettergreep te leggen. Het duurde ook even voor ik dat doorhad.

Hahaha shit jullie hebben gelijk, was idd vanwege begin van het woord. Ik mag van het forum de spelling niet meer aanpassen, behalve als ik contact opneem met een moderator, wat misschien een beetje overdreven is :sweat_smile: Ondanks de potentiële verwarring is de alPAca wel duidelijk de winnaar! Blijkbaar zeg ik het al die tijd al fout.

1 like

Ik zeg het dus als de eerste, met de klemtoon op PA. Heb de tweede echt nog nooit gehoord haha, zeg jij het zo?

6 likes

Haha, dat lachje aan het einde! Ik zeg álpaacaa. Maar dat is blijkbaar helemaal fout :’)

2 likes