Dat eerste bestaat al vraag maar aan Jesse Klaver
Daten met een:
(Inspiratie dankzij @Zemraluani
- Witte man met dreads die op blote voeten didgeridoo speelt want dat vind ie lekker primitief en rauw
- Een man die doedelzak speelt met een kilt aan zonder iets eronder en derde van Nederland is en dus veel oefent
- Een man die blokfluit speelt en kleding draagt die zijn moeder voor hem heeft gekocht en uitgekozen
0 stemmers
Ik vind doedelzak oprecht niet erg haha. Kan nooit erger dan de trekzak die m’n vader (en ooit OOK m’n broertje) speelt.
Ik vind de doedelzak dus zelf een heel tof instrument. Word er altijd heel blij van. Niks was erger dan een basisschool docent type pittig kort die af en toe haar trekzak uit de kast trok.
Heette ze toevallig juf Ellen, want die basisschoolerares ken ik ook. Ik kon er nergens aan ontkomen
Nee Petra volgens mij. Misschien was ze wel de zus van Ellen. Lekker op vakantie in een trekzakkershut.
Woon je toevallig in Engeland?
Met kurk is je huis één groot prikbord, kan je best toffe dingen mee denk ik
- Amsterdam
- Rotterdam
0 stemmers
- Altijd 10 euro fooi moeten geven als je uit eten gaat
- Nooit meer uit eten gaan
0 stemmers
- Voor altijd elke vrijdag en zaterdag uitgaan, en niet voor 5 uur thuiskomen
- Elke vrijdag en zaterdagavond op de bank zitten met Netflix of je breinaalden
0 stemmers
Ik heb er ff bijgezeten omg😩
- Alle stoplichten geven vanaf nu roze, blauw en paars licht.
- Alle zebrapaden worden panterprintpaden
0 stemmers
- Een commerciele zender wordt een nostalgiekanaal met oudere series/films/muziek etc.
- Een radiozender houdt voortaan jouw spotify-playlisten aan als leidraad.
0 stemmers
De snackbars proberen een nieuw product op de markt te brengen: Wat mag er van jou worden toegevoegd?
- De lasagneschijf (bestaat al en heeft de nieuwe lekkerbek gewonnen)
- Patatjes formaat mikado waarmee je zou kunnen spelen
- Standaard een ‘pizzaburger’ in het assortiment (bestaat ook van Dr. Oetker al maar dan een betere variant)
- Patatje kip pesto
0 stemmers
Ik vind het juist zo leuk aan radiozenders dat ik nieuwe muziek ontdek!
werken als
- grafdelver
- vleesverwerker
0 stemmers
- Deurwaarder
- Rioolmedewerker
0 stemmers
oh ja. ik raakte helemaal in de knoop met wat nu eerzame beroepen zijn en wat niet, rioolmedewerker is dat wel, deurwaarder misschien en gielbeelenmedewerker niet?
Ik heb alles al in huis voor stamppot andijvie en een vegan rookworst erbij. Maar ook wel zin in sushi en ben alleen thuis. Wat zal ik eten?
- Sushi
- Stamppot andijvie
0 stemmers
Omg! Hoe was het!?
Oké, ik heb eigenlijk niet gekozen, want ik heb net sushi besteld nadat ik stamppot andijvie heb gegeten. Had nog honger. Oh well