Je moet kiezen-topic (Deel 1)

@anon18202522 ik heb op al je polls gestemd maar ik heb eerlijk gezegd geen idee

13 likes

Mien god zie nu pas mn fout. Het is of course Irma Johanna Iepma.

1 like

Haha ik wilde het net corrigeren. Heb wel alsnog gestemd op team Irma natuurlijk, de bitch.

1 like
  • Vuvuzela
  • Draaiorgel

0 stemmers

• Je moet een staande lamp van een geamputeerd been accepteren als housewarming gift en minstens 1 jaar in je woonkamer laten staan.
  • Je woonkamer is voor een jaar behangen met foto’s van crime scenes inclusief shockerende beelden van dode personen, veel bloed etc.

0 stemmers

• Nooit mogen plassen na de seks
  • Voor de seks, als voorspel altijd eerst dezelfde 25 minuten durende video kijken van een paringsdans van twee vogels.

0 stemmers

nog nooit zo snel gestemd

Nouja ik twijfelde wel. Als je hem gewoon niet in je laat komen is er in principe geen probleem.

haha nou ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dat (voor mij iig) alsnog een probleem vormt

Oh ja dan is het wel helemaal kut.

letterlijk :sunglasses:

• Wonen in Kopenhagen
  • Wonen in Parijs

0 stemmers

• Wonen in Londen
  • Wonen in New York

0 stemmers

• Wonen in Berlijn
  • Wonen in Praag

0 stemmers

• Wonen in Madrid
  • Wonen in Barcelona

0 stemmers

• Wonen in Maastricht
  • Wonen in Groningen

0 stemmers

• Gordon als buur
  • Glennis als buur

0 stemmers

• Lil Kleine op je huis laten passen
  • Dave Roelvink op je huis laten passen

0 stemmers

1 like
  • Leven in een wereld zoals in ‘A Quiet Place’. De wereld zit dus vol met wezens die op geluid af komen. Je moet in stilte leven, anders grijpen de wezens je.
  • Leven in een wereld zoals in ’ The Walking Dead’. De wereld zit vol met zombies die je proberen te bijten, andere overlevende die niet allemaal te vertouwen zijn en je moet op gevaarlijke tochten op zoek naar eten.

0 stemmers

4 likes
  • Je mag een jaar naar Zweinstein en buiten een week kerstvakantie vieren thuis (als je wilt) kan je in de tussentijd alleen met het thuisfront communiceren per briefpost en/of openhaard. Je wordt geplaatst in het laatste jaar. Magie mag je niet in deze dreuzelwereld gebruiken. Familie en vrienden zorgen (eventueel) voor je huis en huisdieren zolang je weg bent. Je krijgt een officieel diploma dat in onze wereld niks waard is maar bent wel een ervaring rijker.
  • Ik blijf lekker hier.

0 stemmers

Ik zou echt sterven in de wereld van A quiet place, hoe kiezen zoveel mensen hiervoor :o Zombies zijn langzaam (voor zover ik TWD gekeken heb in elk geval) en die beesten van AQP zijn fucking eng haahahah

3 likes

Realistische gezien ben ik in beide gevallen al dood in de eerste vlaag dus niet echt een dilemma :joy:

4 likes

Bij elk postapocaliptisch scenario zou ik mezelf van kant maken eigenlijk, heb echt geen zin om zwijgend blikken bonen te eten of constant op de vlucht te zijn voor zombies. Als het leven zo is, dan hoeft t voor mij niet hoor. Heb sowieso weinig levensdrang, als er een seriemoordenaar achter me aanzit knal ik mezelf ook gewoon door Mn hoofd heen, helemaal geen zin om af te wachten tot ie toeslaat. Heb al amper de energie in het normale leven met normale mensen om te gaan, laat staan met Fucking zombies. Snap ook niet dat mensen dan denken “we moeten overleven en een nieuwe samenleving opbouwen”. Fuck dat, we hebben verloren tijd om te gaan doei

46 likes

Dat weten we, Voldemort, maar dat heb je echt zelf voor jezelf verpest.

46 likes