Je moet kiezen-topic (Deel 1)

hoe verzin je dit?

4 likes

Je moet een woonlocatie kiezen:

• Nieuwbouwwijk met groot woonoppervlak
  • Bruisend centrum en klein woonoppervlak
  • Wijk met jaren 90 rijtjeshuizen
  • Wijk met woningen van voor 1960 (ouderdomsgebreken, medium woonoppervlak)

0 stemmers

Haha je hebt mij overgehaald hoor

2 likes

• Ringetje
  • Als eerste aan de beurt

0 stemmers

Dat zou mij echt veel tijd schelen in de ochtend hahah

4 likes

Ik zie er toch al nooit uit om door een ringetje te halen en erger me kapot aan de rij bij de supermarkt altijd, dus laat mij maar als eerst aan de beurt zijn :sunglasses:

5 likes

Ik ook niet en ik heb ook niet per se de behoefte om er altijd als zo’n perfect meisje uit te zien. Maar het lijkt me zooo chill als ik 's ochtends tot op de laatste minuut voor ik echt weg moet van huis gewoon in mijn bed kan blijven liggen stinken, ik knip even in mijn vingers en ik kan zo op de fiets stappen!

Ik ook niet, maar als het niets van energie zou kosten, zou ik dat sowieso wel willen. Dan wacht ik wel in de rij terwijl ik mooi sta te wezen, haha.

3 likes

oooh dit is mijn droom!

1 like

Ik zou al met Jennifer willen trouwen, maar al helemaal als je haar tussen deze twee mannen zet ;p

7 likes

Kiezen tussen trump kim en poetin is niet te doen hoor :thinking:

7 likes

Ik heb op het eerste rijtje lekker kill-kill-kill gedaan. lekker puh.

29 likes

De tijd die ik s’ochtends bespaar gebruik ik wel om in de rij te gaan staan. In the end scheelt me het alsnog tijd denk ik.

Heb ze allemaal gekilled maar de middelste 3 sleep. Maar dan ook gewoon alleen sleep.

1 like

Mn vriend maakt het echt uit als ie hoort dat ik Kendrick zou killen :scream::scream: toch gedaan srry man

4 likes

Ik ook haha

Edit: en bij de eerste poll van tweede post ook en bij de derde ook☠️

1 like

Trump, Putin, Kim Jong-un was echt heel lastig… Uiteindelijk Kill Putin, want die is denk ik het allergevaarlijkst, Sleep with Trump (maar wel onder invloed van iets sterks zodat ik het me niet meer kan herinneren) en Marry Kim Jong-Un, die lijkt me nog wel een beetje beïnvloedbaar, dan kan ik misschien wat goeds voor Noord-Korea betekenen.

En Drake is echt de meest seksloze man op aarde, dus die mag lekker dood.

1 like

Ik ga stuk:
38% kill Kim Jong Un tot nu toe. Tegenover:
60% kill Tom Cruise
:joy:

21 likes
  • Coldplay
  • U2

0 stemmers

Een beschuitje eten met

• Chris Martin
  • Bono

0 stemmers

Bono is natuurlijk een beetje pompeuze zak, maar hij heeft ooit heel goede muziek gemaakt en doet wel echt veel goede dingen, en hij lijkt me ook meer inhoud hebben dan “conscious uncoupler” Chris Martin. Plus hij heeft een Iers accent :two_hearts: Dus kan nog best eens tot interessante gesprekken leiden bij die beschuitjes.

3 likes