Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Het verbaast me eigenlijk dat er zo veel mensen op Thierry stemmen, dat vind ik echt net een psychopaat. Geert is vooral een hoop geschreeuw, maar met een verkiezingsplan van 1 a4’tje heb je waarschijnlijk geen grote, serieuze plannen denk ik dan? Ik heb zelf niet gestemd op de poll trouwens.

7 likes

Dat heb ik ook. Er zijn zoveel onderwerpen die niet op Geert’s A4’tje staan. Misschien laat hij zich bij die onderwerpen wel leiden door de senaat (idk wat er dan in een republiek zou zijn) of peilingen van het volk en valt het allemaal nog wel mee…

1 like

Ik zou het vooral heel slecht handelen dat het om mijn land gaat, kan ergens anders wel meer van de politiek afstaan.

• Nooit meer kerst vieren
  • Nooit meer iets aan je verjaardag doen

0 stemmers

Ondanks wat ik je net heb verteld blijft kerst mooi

1 like

Most wonderfull time of the yearrrr

Fijn. Kerstnummer in mijn hoofd

1 like

daar sluit ik me bij aan

Als dit waarheid zou kunnen worden, nooit meer Kerst vieren, dan zal mijn leven aanzienlijk verbeteren.

4 likes

• A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G

0 stemmers

Maar kan dat dan niet? Ik ben echt dol op kerst, dus van mij mag het een week duren. Het voordeel aan volwassen zijn is dat je an sich niet de verplichting hebt om er iets aan te doen. Of is familie heel erg lastig? Want als je er zooo tegenop kijkt denk ik ergens van, wie doe je er dan een plezier mee?

2 likes

Ik denk niet dat Thierry dom is eigenlijk?

4 likes

Vind de uitspraken van Baudet gevaarlijker dan alleen dom. Hij heeft relaties tussen mensen met een verschillende huidskleur al eens homeopatische verdunning genoemd. Dat is toch behoorlijk nazistisch.

6 likes

Jaa daar heb je gelijk in. Bepaalde familie is alleen heel erg lastig daarin. Wat het voor mij eigenlijk vervelend maakt is niet zo zeer Kerst zelf, maar dat 5 personen verwachten dat wij (vriend en ik) in 3 dagen langs komen. Daar word ik echt gek van, want er valt ook gewoon niet over te praten.

Kan je niet gewoon een keertje een vakantie boeken met je briend tijdens kerst? Of zou je dan helemaal gezeik krijgen

Zou kunnen, maar het lastige is dat mijn vriend hier anders in staat dan ik. Dus dan zou ik alleen op vakantie moetem gaan.

Oh dat is dan weer jammer, tenzij je dat fijn vindt natuurlijk dan zou ik het gewoon doen. Of je probeert meerdere mensen op 1 avond te zien? Met zn allen eten ofzo of de een smiddags en de ander savonds, zodat je één dag nog voor jezelf hebt.

Samen pottenbakken, skûtsjesilen, en trapeze hangen.
Je mag elk persoon maar voor 1 van bovenstaande dingen van stal halen.

pottenbakken met

• Emile Ratelband
  • Peter Jan Rens
  • Hans van der Togt

0 stemmers

skûtsjesilen met

• Emile Ratelband
  • Peter Jan Rens
  • Hans van der Togt

0 stemmers

trapeze hangen met

• Emile Ratelband
  • Peter Jan Rens
  • Hans van der Togt

0 stemmers

Alleen op vakantie met Kerst vind ik geen chille gedachte. Ja we doen inderdaad meerdere op een dag plannen, anders krijg ik sowieso geen 5 personen/gezinnen in 3 dagen hahah.

1 like

Hahaha, ik weet net aan wie Emile Ratelband is door z’n debiele ding om z’n leeftijd te willen veranderen, maar geen idee wie die anderen zijn. Geloof niet dat ik er iets aan mis, als ik het zo een beetje inschat

4 likes

Peter Jan Rens presenteerde vroeger De Grote Meneer Kaktus Show (een kinderprogramma met spelelementen) en kwam de afgelopen jaren in het nieuws met een reality programma en dat hij een zeer jonge vriendin geeft en daar kinderen van heeft.
Van Der Togt was de presentator van het populaire programma Het Rad van Fortuin. Zeg maar vergane jaren 90 glorie.

1 like