Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ja, ik vind Bono ook echt een mooi mens! Maar ik vind Chris Martin aantrekkelijker (moet 'ie wel die lilleke oorbellen uitdoen)

2 likes

Meh, ik vind Chris Martin heel saai, en daardoor ook gewoon onaantrekkelijk. Plus dat 'ie kinderen met Goop heeft, en zij is echt mijn BEC, dus dat maakt hem nog onaantrekkelijk voor me :smile:

Oeps ik heb dat sleep marry kill helemaal verkeerd Ingevuld.

1 like

Bij de pol over de smaak of de geur van vis kan ik valsspelen, omdat ik niet kan ruiken. Heeft het ook eens een voordeel. :joy:

5 likes

Maar ‘een beschuitje eten met iemand’ betekent toch zoveel als met iemand naar bed gaan? Dat zou ik toch liever doen met Chris Martin.

1 like

Ja, weet ik, maar ik ga liever naar bed met iemand waar ik de volgende dag bij dat spreekwoordelijke beschuitje ook nog een gesprek kan voeren. Dat vind ik aantrekkelijker dan alleen die buitenkant. En dat Ierse accent… Dan houd ik mijn ogen wel even dicht tijdens de daad

1 like

Haha, dan heb ik niks gezegd, een weloverwogen keuze voor Bono dan!

1 like

Ja, voor zover ik weet wel. Dan heet het dus anosmie (dat je niets ruikt). Voor zover ik weet heb ik het al mijn hele leven. Ken alleen de verhalen over geur, dus daardoor krijg ik er wat een beeld van.
Je kan het ook later in je leven krijgen door bijvoorbeeld een erge verkoudheid, een klap op je hoofd, ouderdom of teveel roken.
Je hebt ook nog weer versies waarbij je dingen ‘anders’ ruikt dan ze zijn, of alleen maar bepaalde geuren ruikt.

1 like

Tijdje terug de Pokémon poll geplaatst (welke starter pokémon zou jij kiezen), het is nu wel tijd voor een tweede. Het gaat nu dus om de tweede generatie starter pokémon.

image

“_____, I choose you!”

• Chikorita
  • Totodile
  • Cyndaquil

0 stemmers

(De evoluties)

6 likes
  • Aang
  • Katara
  • Sokka
  • Toph
  • Zuko
  • Wie? :sweat_smile:

0 stemmers

Antwoord op wie

2 likes

May/Mai was altijd m’n fave en de maanprinses ook, vond haar verhaal zo mooi

2 likes

Ik twijfelde nog om ze toe te voegen, ook Azula en Suki enzo. Oh well. :sweat_smile: Ik vind Mai ook heel leuk ja!

1 like

Rond mijn twaalde. Toen liet mijn moeder mij allemaal dingen ruiken, die ik dus niet rook (ammoniak, parfum, eten, etc). Uiteindijk bij de kno-arts een geurtest gedaan en toen kwam er een diagnose.

Reuk kan ook afnemen inderdaad. Dus misschien zou je wel eens bij de huisarts langs kunnen voor een verwijsbrief. Op de site van reuksmaakstoornis.nl staat ook heel veel info over reukstoornissen.

Ik probeer altijd te stemmen zonder er echt over te denken en zit me dus nu af te vragen wat het betekent dat ik ‘fiets’ koos ipv auto. Ik fiets bijna nooit.

Mijn verklaring is nu dat het komt doordat fiets vrije tijd is en auto meestal werk.

5 likes

Appa
image

23 likes

Vind het altijd so stom als mensen zeggen “nou dan ga ik t land wel uit!!” maar zou dat in dit geval wel echt doen

9 likes

Dan mag je nog steeds stemmen, toch? Ik mag iig nog steeds meestemmen bij landelijke verkiezingen en voor Europa.

Maar waar zou je heen gaan? Ik krijg inmiddels het idee dat er (binnen Europa, in elk geval) eigenlijk geen land meer is waar je dit niet hebt.

2 likes

Er is toch wel ergens een land waar je niet moet kiezen tussen twee bakken bieten?:sob: Ik kan ook gewoon echt niet kiezen, niet eens hypothetisch.:joy:

1 like

Hahah, ja, ik zat al allemaal antwoorden te bedenken over wat voor republiek NL dan zou zijn en dat we HEUS wel meer dan twee partijen zouden hebben, alles om maar niet te hoeven kiezen. Met pijn in m’n hart toch maar een keuze gemaakt en de volgende verkiezingen maar snel weer NIET daarop stemmen ahah

1 like