Peter Jan Rens presenteerde vroeger De Grote Meneer Kaktus Show (een kinderprogramma met spelelementen) en kwam de afgelopen jaren in het nieuws met een reality programma en dat hij een zeer jonge vriendin geeft en daar kinderen van heeft.
Van Der Togt was de presentator van het populaire programma Het Rad van Fortuin. Zeg maar vergane jaren 90 glorie.
Wat kiezen veel mensen voor maan zeg. Vind ze allebei kut maar glennis heeft toch 10 keer een betere stem?
Ja dat vind ik wel maar Glennis kiest altijd van die powerballads en dat trek ik gewoon niet. Dat constant uithalen. Dan ga ik liever een beetje dansen op Maans muziek.
- Reuzenslakken
- Wandelende takken
0 stemmers
- De Jeugd van Tegenwoordig
- Kinderen voor Kinderen
0 stemmers
- The Bluess Brothers
- De Gebroeders Ko
0 stemmers
- The Mamas & the Papas
- Daddy Yankee
0 stemmers
- The Bloodhound Gang
- Snoop Dogg
0 stemmers
- Ty Dolla $ign
- 50 cent
0 stemmers
- Kesha
- Johnny Cash
0 stemmers
- Kalashnikov
- Kavanaugh
0 stemmers
- lok-bh
- lok-fiets
0 stemmers
- Mentos
- Tic Tac
0 stemmers
- Côte d’Azur
- Côte d´O
0 stemmers
- De nieuwe Bob Ross worden
- De nieuwe Ivo Niehe worden
0 stemmers
- De nieuwe André Rieu worden
- De nieuwe Wibi Soerjadi worden
0 stemmers
- Speedcore
- Death Metal
0 stemmers
Ik weiger
Je berooft een automaat, wat steel je?
- De inhoud (eten/drinken)
- Het geld
0 stemmers
- Iemand scheldt jou verrot in een taal die je niet verstaat
- Iemand scheldt jou verrot en je verstaat elk woord
0 stemmers
Wat niet weet, wat niet deert.
- Tijdens de tweede Paasdag eenmalig poepen in het toilet in een badkamershowroom van de Ikea met het risico dat veel mensen het zien gebeuren.
- Een dag lang alleen mogen plassen in een zo’n plaszuil (eventueel met hulpmiddelen) op het Rembrandtplein in Amsterdam. Daar zijn veel toeristen die het kunnen zien gebeuren.
0 stemmers
Ik las dus eerst Danny Roger en wist dus niet wie dat was. Dus ik googlen en doorklikken naar https://www.gayswithkids.com/danny-roger-three-kids-2465977486.html :'D
Ik ben heel wat jaren terug op een festival steeds bij zo’n plaszuil (wij noemen ze ‘eilandjes’) gegaan, met behulp van plastuiten. Ik vond het heerlijk, hahaha, je had de mannen moeten zien kijken . Een combinatie van geshockeerd en geïnteresseerd en tegelijkertijd dat proberen te verbergen. En er was ook altijd een vrije plek te vinden (in tegenstelling tot de gigantische rij aan de vrouwen-wc’s).
Ik vraag me altijd af of dat nou echt lukt zonder dat al die kerels je punani kunnen zien
Volgens mij wel, door de hoek die die dingen maken is het niet zo gemakkelijk om iets te zien, denk ik. Ook omdat je je plastuit in je broek steekt. Ik heb het vooraf wel eerst in m’n douche en thuis op het toilet geprobeerd. Ik wilde geen urine-fiasco’s .
- Monopoly met chipsthema
- Monopoly met Ikea-thema
0 stemmers
- Sokken-adventkalender
- Chocolade-adventkalender
0 stemmers
- Al je eten met karamel-zeezout
- Al je eten met red velvet
0 stemmers