- Persvoorlichter zijn voor Vindicat
- Woordvoerder zijn voor Emile Ratelband
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
ohhh voor vindicat en dan zou ik ze helemaal fokken met valse persberichten
De stamboomnaam van mijn hond is Henk.
0 stemmers
0 stemmers
Nog twee familiebedrijven die met uitsterven zijn bedreigd:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Als ik onzeker ben is dat vaker over mijn hoofd. Maar het lijkt me te raar om opeens een ander hoofd te hebben.
0 stemmers
Je hebt maar 1 taak:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik vind dat Wendy van Dijk echt te weinig gehaat wordt in Nederland. We moeten Wendy echt meer haten, ze is echt ontzettend kut. Hoezo kan zij nog op tv na die blackface van Dushi en Fucking Ushi en toen ze Obese deed was zon man 45 kilo afgevallen en toen sprong Wendy ongevraagd op zn rug en er weer af en zij JE BENT GEWOON EEN HELE WENDY AFGEVALLEN 

Ik wou dat Wendy een hele Wendy zou afvallen, met dr lelijke wenkbrauwen en ogen die omhoog draaien ik haat Wendy van Dijk
Ik googlede Wendy net en ik ben blij dat ze steeds meer op Natasha Froger begint te lijken.
met je lelijke ogen die naar boven gaan
Bij die Doritos weten we nu ook direct waarom de Collissions in de winkel gekomen zijn, toch wel 3 mensen die erop stemmen 
Ik ben zo gelukkig met m’n Collisions 
Ik hoop niet dat ik nu heel racistisch ben… maar ik vind alle blonde presentatrisches kut. Maaaar ik maak een uitzondering voor Gwen van poorten.
Nee daarom maar haar vind ik ook kut.
Dit dacht ik laatst ook, maar nee eigenlijk niet want Sophie Hilbrands vind ik wel leuk!
Laten we hier een poll van maken.
0 stemmers
Als je Tatum niet erg vind zou je eens De gevaarlijkste wegen moeten kijken waar zij dan aan mee doet pff.
Ohja sophie Hilbrand is denk ik wel de Enige die ik leuk vind.