Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Al je eten met Joppiesaus
  • Al je eten met ‘Ranch dressing’

0 stemmers

• Al je alcoholische drankjes worden geserveerd met een feestelijke, enorm grote augurk die je eerst moet opeten voordat je mag drinken.
  • Al je warme drankjes (koffie/thee etc.) worden geserveerd met een een spiesje met 5 gekookte spruitjes die je ook eerst moet eten voordat je mag drinken

0 stemmers

Goede manier om m’n groente binnen te krijgen :biggrin:

5 likes

Ik vind augurk eten echt geen straf. :heart:

19 likes
  • Een moord plegen zonder dat iemand er ooit achter komt.
  • Onterecht veroordeeld worden voor een moord, jarenlang in de gevangenis zitten, uiteindelijk toch vrijgesproken worden en een flink geldbedrag krijgen, maar er zullen altijd mensen zijn die denken dat je de moord toch hebt gepleegd (à la Puttense moordzaak).

0 stemmers

• Kerst vieren in Huize Ed Sheeran
  • Kerst vieren in Huize Kardashian met Kim En Kanye

0 stemmers

• De kerstdagen doorbrengen in een cabin in the woods in Zweden met je geliefde (of iemand anders naar keuze). Gezellig met zijn tweeen wandelen door de natuur even afgesloten van de buitenwereld. De koelkast is wel rijkelijk gevuld met allemaal eten voor een diner voor twee. Wel moet je dit zelf bereiden etc.
  • Kerst vieren in de woestijn (wederom met je lover en/of iemand naar keuze), overnachten in een Bedoeïenen kamp in Marokko. Ritjes maken op een kameel etc. Je eet daar enkele traditionele maaltijden etc die locals voor je bereiden.

0 stemmers

• Extra verdiensten als nachtburgermeester
  • Extra verdiensten als stadsdichter

0 stemmers

• Een Flexa kleur die vernoemd is naar jou + de kleur van jouw geslachtsdeel.
  • Een Mac lippenstick kleur die vernoemd is naar jou en de kleur van jouw geslachtsdeel.

0 stemmers

1 like

Een nachtburgemeester is een onofficiële titel voor iemand die een toonaangevende rol speelt in het nachtleven van een gemeente. De bekendste en eerste nachtburgemeester is Jules Deelder.

1 like
  • Persvoorlichter zijn voor Vindicat
  • Woordvoerder zijn voor Emile Ratelband

0 stemmers

1 like
  • s’ nachts in je eigen slaapkamer ‘werken’ aka slapen als beddentester en daar 10 euro per nacht voor verdienen maar soms minder lekker slapen. (drie jaar lang)
  • Eenmalig een gratis boxspring krijgen met alles erop en eraan, de duurste van de duurste die gegarandeerd het lekkerste ligt…

0 stemmers

ohhh voor vindicat en dan zou ik ze helemaal fokken met valse persberichten

9 likes
random informatie

De stamboomnaam van mijn hond is Henk.

5 likes
  • Sperziebonen
  • Hari kots verts

0 stemmers

• Bitterballen
  • Zure bommen

0 stemmers

Nog twee familiebedrijven die met uitsterven zijn bedreigd:

• De Blokker
  • De C&A

0 stemmers

• Schoenenreus (R.I.P)
  • Scapino

0 stemmers

• JD Sports
  • Snipes

0 stemmers

• 1,5 week op vakantie naar een vijfsterrenhotel in Turkije met Martijn Krabbé
  • 3 weken op de camping op Terschelling met Wendy van Dijk

0 stemmers

Als ik onzeker ben is dat vaker over mijn hoofd. Maar het lijkt me te raar om opeens een ander hoofd te hebben.

1 like
  • In een ferrari rijden met Nassim Zeta
  • De urine van Lil’ Kleine afnemen voor een laboratoriumonderzoek

0 stemmers

Je hebt maar 1 taak:

• voor de petten zorgen van Max Verstappen
  • voor de hoeden zorgen van Memphis Depay

0 stemmers

• De rest van je leven altijd bloedverlies hebben (maar geen buikpijn/kramp etc). Dus altijd ongesteld
  • De rest van je leven drie borsten hebben (een kleine cup b)

0 stemmers

• Werken als ‘pubic’ hair colorist
  • Werken als piercer van intieme delen

0 stemmers

• Een jaar lang werken als ouderwetse bonnenuitschrijver en regelmatig gezeik met automobilisten die fout geparkeerd hebben of niet hebben betaald.
  • Een jaar lang de fietssloten doorknippen + foutgeparkeerde fietsen verplaatsen bij stations/stadscentra en regelmatig gezeur met die fietsers

0 stemmers