Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik vind dat Wendy van Dijk echt te weinig gehaat wordt in Nederland. We moeten Wendy echt meer haten, ze is echt ontzettend kut. Hoezo kan zij nog op tv na die blackface van Dushi en Fucking Ushi en toen ze Obese deed was zon man 45 kilo afgevallen en toen sprong Wendy ongevraagd op zn rug en er weer af en zij JE BENT GEWOON EEN HELE WENDY AFGEVALLEN :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Ik wou dat Wendy een hele Wendy zou afvallen, met dr lelijke wenkbrauwen en ogen die omhoog draaien ik haat Wendy van Dijk

74 likes

Ik googlede Wendy net en ik ben blij dat ze steeds meer op Natasha Froger begint te lijken.

7 likes

met je lelijke ogen die naar boven gaan

20 likes

Bij die Doritos weten we nu ook direct waarom de Collissions in de winkel gekomen zijn, toch wel 3 mensen die erop stemmen :joy:

2 likes

Ulghhhh zo mee eens
Ik haat haar zo hartgrondig maar volgens mijn vader is dat omdat ik ‘altijd alle extraverte mensen op tv haat’
Alleen maar omdat ik chantal janzen ook echt afschuwrlijk vind

9 likes

Ik ben zo gelukkig met m’n Collisions :heart_eyes:

Ik hoop niet dat ik nu heel racistisch ben… maar ik vind alle blonde presentatrisches kut. Maaaar ik maak een uitzondering voor Gwen van poorten.

2 likes

Nee daarom maar haar vind ik ook kut.

5 likes

Dit dacht ik laatst ook, maar nee eigenlijk niet want Sophie Hilbrands vind ik wel leuk!

5 likes

Laten we hier een poll van maken.

• Je word geinterviewt door een donker vrouwtje wat heel raar doet en een vreemd accent heeft. Uiteindelijk blijkt dat Wendy van Dijk te zijn. Jij moet doen alsof je dat heeeel grappig vind.
  • Je word geinterviewt door Tatum dagelet ( ofzo boeie hoe je dat schrijft) en het interview zou een diepgaand interview moeten zijn over jou leven Maar ze stelt steeds als giegelend ongepaste vragen over jouw sexleven.

0 stemmers

Als je Tatum niet erg vind zou je eens De gevaarlijkste wegen moeten kijken waar zij dan aan mee doet pff.

4 likes

Ohja sophie Hilbrand is denk ik wel de Enige die ik leuk vind.

3 likes

Nicolette van Dam? Ook blond en vervelend.

1 like

Hallo hallo Floortje Dessing is ook een blonde presentatrice.

5 likes

KAK daar gaat mn theorie…

1 like

Voor Sophie en Floortje mogen Gwen en Soundos in de plaats.

Oh ik vind Fatima Morero de meeloper ook zo kut

5 likes

Denk dat dit mijn favoriete forumpost tot op heden is
Ben het eens met de inhoud en ook met de vorm :ok_hand: moet zeggen dat ik haar wel een stuk meer kan waarderen sinds ik hoorde dat ze niet vies is van een beetje coke, weet niet waarom want ben zelf niet dol op drugs maar 't maakt Dr wat minder gelikt ofzo?

2 likes

O, is nu inmiddels bekend dat die roddel van het egf dus toch over Wendy ging?!

(Grapje hè, weet dat de schrijfster van dat bericht het op een gegeven moment echt niet meer leuk vond dat het daar nog dagen/weken over ging, en toen werd het ook weer opgerakeld toen het oude forum ten onder ging :joy:)

11 likes

Oooh shit ja daar was ik al bang voor maar dacht eigenlijk dat mensen het buiten die discussie opperden? Als ik ff Google blijkt 't een meer wijdverbreid gerucht te zijn ook.

2 likes

Dat sowieso, je moet toch iets met je geld hè.

1 like

Ja even allemaal lachen om die achterlijke malle man waar we nooit een fatsoenlijke vraag aan stellen of op een andere manier proberen mee te communiceren. Ondertussen doen we ook nog alsof hij 10 jaar is en we hem een enorme gunst doen

4 likes