Volgens mij ben ik echt de enige hier die Chantal Janzen wel leuk vind hahaha
Ja wat een vreselijk dom wijf is dat. Ze gedraagt zich echt gewoon als een irritante puber. Ze gooide er ook gewoon vragen in als “hoe groot is je pik?” Etc. Sloeg echt nergens op. Heb dr een keer in Amsterdam zien fietsen en ik liep, toen hadden we ff oogcontact en heb ik haar enorm kut aangekeken. Niet dat ze dat nog weet maar toch, it’s something haha.
Nee hoor, ik zou morgen met dr trouwen.
Mijn moeder stuurt me altijd de insta posts van Chantal door omdat ze dr zo leuk vindt
Kies een carrière:
- Professioneel darter
- professioneel curler? (curling speler)
0 stemmers
- Professioneel rugbyer
- Professioneel waterpoloër
0 stemmers
- Professioneel langlaufer
- Professioneel golfer
0 stemmers
- Je trekt lootjes met vrienden/familie en trekt jezelf, je zegt niets en geeft jezelf een nieuwe telefoon cadeau.
- Je trekt je aartsvijand en je wordt geacht het toch netjes te houden en een leuke surprise te maken.
0 stemmers
Als cadeautje van je lootje krijg je:
- Een boete van 50 die jij belooft had te betalen maar nog steeds niet had betaald met een bijpassend gedicht waarin je op je donder krijgt.
- Allemaal verzorgingsproducten omdat in het gedicht de gever zijn beklag doet over jouw slechte hygiëne
0 stemmers
Van een oudtante mag je kiezen wat je wilt ontvangen…
- Een grote hoeveelheid foie gras
- Een jas met een kraag van echt bont waarvan je niet eens weet van welk dier het is
0 stemmers
Met dobbelen ‘win’ je liever:
- Een cd van Glennis Grace
- De biografie van Gordon
0 stemmers
Ik zou het dan lezen zoals Paul de Leeuw in ranking the stars
Omdat die hele omgeving me kut lijkt. Laat mij dan maar ijs bezemen.
Met die biografie kun je tenminste een paar keer de open haard aansteken.
Een seizoen:
- Als presentatiekus het interieurgedeelte doen voor Robs Grote Tuinverbouwing en tijdens de opnames helium tot je nemen en het dan met die stem presteren. Je verwent mensen met een nieuwe inrichting die altijd bestaat uit een grijze of taupe bank en van die grote canvas schilderijen.
- De klusguy zijn bij Eigen Huis & Tuin en verkleed gaan als Mario van Nintendo (inclusief nepsnor) en regelmatig een zin beginnen met "ME MARIO… gaat nu een tuinbank in elkaar zetten etc… ". Je hoeft eigenlijk weinig te doen want je hebt een heel klusteam achter je.
0 stemmers
- Left twix
- Right twix
0 stemmers
Mag ik mario zijn maar dan met helium?
Nee. Je moet kiezen.
you are not alone
Lastig… ik wil graag allebei.
Zou je met @anon39978576
- Samen verkleed gaan als Mario en Luigi
- Samen helium innemen en een grijze hoekbank met een hakbijl slopen
0 stemmers
Ik heb gekozen voor: Mark Zuckerberg, Mand meneer en Theresa May. Die gaan toch vroeg slapen.
- Je werkt voor een bedrijf dat ass chaps maakt en moet dit product aan de man brengen onder online influencers en/of celebrities. Zij moeten dat product populair maken via hun Instagram.
- Je werkt voor een bedrijf dat samenwerkt me influencers en aan hen vraagt om na de geboorte de placenta op te eten (en daar een filmpje van e maken) omdat dit zogenaamd gezond is. Doe de #placentachallenge
0 stemmers