Toch maar een mooie kont, want dan is vaak de rest van je figuur ook mooi in proportie (anders kan je kont niet mooi zijn denk ik? haha) terwijl het met mooie borsten nog weleens zo kan zijn dat de rest van het figuur niet mooi is.
- Altijd en overal gratis wifi
- Altijd en overal gratis koffie
0 stemmers
- Niemand die op je begrafenis komt
- Niemand die op je trouwerij komt
0 stemmers
Wel een sad dilemma
Ik kan wel dingen gaan noemen, maar is voor iedereen anders toch? De 1 vindt grote borsten mooi en de ander verschrikkelijk
Dit vind ik de zwaarste keuze tot nu toe
- Meedoen aan Temptation island als koppel
- Meedoen aan Married at first sight
0 stemmers
Bij married at first sight is het dus dat je daadwerkelijk wordt uitgekozen en dat je gaat trouwen.
Ahh deze vond ik moeilijk. Maar op je trouwerij heb je tenminste je partner nog, dus dan ben je niet helemaal alleen.
Als je op resultaten verbergen klikt kan je je stem toch gewoon aanpassen?
- Voor altijd in een land leven met 40 graden en veel regen
- Voor altijd in een land leven met -20 graden en altijd sneeuw
0 stemmers
Hahaha ik moest hier hardop om lachen
Maar op je begrafenis ben je dood. Dus merk je toch niks van😶
Maar het idee dat ik op mijn ouwe dag gewoon nul vrienden heb en vet eenzaam ben word ik echt verdrietig van. Als er niemand op je trouwerij komt kan je jezelf altijd nog voorhouden dat het slecht gepland was ofzo
Ja maar ik wil nooit trouwen, dus zo dacht ik weer haha
Haha ja volgens mij weet ik nog dat jij een friends hater bent. Ik haat HIMYM echt met een passie, zo vreeeeselijk kut. Sinds friends weer wordt uitgezonden op comedy central vind ik het wel minder leuk dan als kind zijnde maar nog steeds leuk. De keuze was voor mij dus heel makkelijk.
- Niet kunnen lezen
- Niet kunnen schrijven
0 stemmers
Ik heb even zitten twijfelen welke ik het kutst vond. Na lang wikken en wegen toch maar niet gestemd omdat ik er niet uit kwam
- Terug in de tijd gaan om je voorouders te ontmoeten
- Naar de toekomst gaan om je achter-achter-achter-kleinkinderen te ontmoeten
0 stemmers
Deze was te makkelijk. Ik haat groente
Ik vond juist fruit schrappen heel makkelijk, groente heb je altijd door je avondeten ? Of iig het avondeten wat ik eet, zelfs bij pizza zou ik het er dan moeten afschrapen en bij patat oorlog mn geliefde ui.
Zou ik er sowieso voor over hebben haha, fruit zou ik echt missen. Lekkere aardbeien of druiven