Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Meedoen met Wie is de mol als gewone kandidaat + kans maken op de pot
  • Gewoon nu 3500 euro krijgen

0 stemmers

• Je moet eenmalig je nagels eruit laten trekken.
  • Je moet elke ochtend naakt in de brandnetels rollen.

0 stemmers

• Jouw lief gaat vreemd met je beste vriendin (en jij komt er achter)
  • De lief van je beste vriendin gaat vreemd met jou (en zij komt er achter)

0 stemmers

Maar een dilemma hoeft niet per se negatief te zijn? Pizza of patat kan ook een groot dilemma zijn haha

7 likes
  • Lion
  • Nuts

0 stemmers

Dat klopt maar wat ik al zei, wat ook volgens mij in de beginpost staat. Dilemma op dinsdag, dus tussen 2 klote opties kiezen. En een dilemma wordt volgens mij doorgaans ook niet gezien als kiezen tussen pizza en patat. Dan is het meer, wat heb je liever/vind je leuker? Wat @Rozevarken ook al zei zo’n dilemma op dinsdag is idd moeilijk te verzinnen. Want ben er ook niet zo crea in merk ik.

1 like

Nou ja ach, ik interpreteer het ook als ‘dilemma op dinsdag’. Grappige, weirde denkbeeldige keuzes. Wat een hoop narigheid er tussendoor trouwens ineens, het begon luchtiger en wat mij betreft leuker.

2 likes

Oke, een gouwe ouwe dan:

• Elke dag met natte sokken naar bed
  • Elke dag een frikandel speciaal als ontbijt

0 stemmers

Ik vind juist de afwisseling wel leuk. Soms zware ethische dilemma’s waar je naar van wordt, soms is het gewoon heel smerig, soms nogal absurd, soms luchtig.

Maar kiezen zal je.

16 likes

Ik vind juist nare keuzes leuk, of gewoon hele rare. :hushed: maar dat zegt misschien wat over mij haha

• Patat
  • Pizza
  • Pannenkoeken
  • Pasta

0 stemmers

frikandel speciaal is echt m’n lievelingseten

3 likes
  • Je moet nu je relatie verbreken
  • Je moet nu vreemdgaan

0 stemmers

• Huisgenoot zijn van Samson en Gert
  • Samen met Bassie en Adriaan in hun camper wonen

0 stemmers

1 like
  • Friends
  • How I met your mother

0 stemmers

Ik dacht ik gooi er ook maar ff een hele luchtige en makkelijke in.

1 like
  • Je hebt perfecte borsten, maar je billen zijn heel lelijk
  • Je hebt perfecte billen, maar je borsten zijn heel lelijk

0 stemmers

• Nooit meer dieren eten
  • Voor ieder stukje vlees / vis wat je wilt eten moet je het betreffende dier eerst zelf slachten

0 stemmers

3 likes
  • Altijd in jaren vijftig-kleding gekleed gaan (inclusief enorme rok en petticoat)
  • Altijd in jaren tachtig-kleding gekleed gaan (inclusief getoupeerd haar, schoudervullingen en blauwe oogschaduw)

0 stemmers

1 like

Echt triest dat ik geen keuze kan maken en alleen maar vanuit mannelijk oogpunt denk. Als in, de meeste mannen willen een goede kont en zien mooie borsten als een bonus maar hoeft dus niet per se. Ik dacht niet eens een mezelf wat IK wil? Ik ga denk ik toch maar voor een hele goede kont.

• Je moet elke dag 5 uur doedelzak spelen
  • Je mag alleen nog maar op blote voeten lopen

0 stemmers