Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Mag ik mario zijn maar dan met helium?

1 like

Nee. Je moet kiezen.

1 like

:notes:you are not alone

Lastig… ik wil graag allebei.

Zou je met @anon39978576

• Samen verkleed gaan als Mario en Luigi
  • Samen helium innemen en een grijze hoekbank met een hakbijl slopen

0 stemmers

1 like

Ik heb gekozen voor: Mark Zuckerberg, Mand meneer en Theresa May. Die gaan toch vroeg slapen.

12 likes
  • Je werkt voor een bedrijf dat ass chaps maakt en moet dit product aan de man brengen onder online influencers en/of celebrities. Zij moeten dat product populair maken via hun Instagram.
  • Je werkt voor een bedrijf dat samenwerkt me influencers en aan hen vraagt om na de geboorte de placenta op te eten (en daar een filmpje van e maken) omdat dit zogenaamd gezond is. Doe de #placentachallenge

0 stemmers

• Telkens als iemand je groet laat je hoorbaar een scheet
  • Telkens als iemand je groet krijg je een hele irritante kriebel in je bilspleet. (Zo een waarbij je MOET krabben of heen weer moet schuiven om hem weg te krijgen)

0 stemmers

• Gezin
  • Carrière

0 stemmers

• €500 LUSH giftcard
  • €500 The Body Shop giftcard

0 stemmers

En onthoud: dit is een dilemma, dus ontharen of antizweetmiddelen zijn geen optie!

• Man met extreem veel lichaamsbeharing
  • Man die extreem veel zweet

0 stemmers

• Altijd een nikab buitenshuis dragen
  • Je tong laten splitsen (bodymod)

0 stemmers

• Iedere dag 100 VVD-ballonnen oplaten met een partijlid
  • Ieder jaar ongezien 15 kg ilegaal chemisch afval dumpen in een natuurgebied.

0 stemmers

10 x tijdens een optocht tijdens sinterklaasperiode

• Geschminkt zijn als zwarte piet en oorbellen, rode lippenstift, krullenpruik etc. dragen
  • Op je voorhoofd staat geschreven ‘sinterklaas bestaat niet’ en een spanddoek dragen ‘piet bestaat ook niet’

0 stemmers

Bij optie 1 is de persoon in kwestie niet per sé zelf Chinees. Jij kunt gewoon Chinees leren, maar diegene kan geen andere talen leren.

• Lieve man/vrouw met een perfect uiterlijk die alleen Chinees spreekt
  • Lieve man/vrouw met een lelijk uiterlijk die dezelfde talen als jij spreekt
  • Ik spreek Chinees dus dit is voor mij geen dilemma

0 stemmers

hahahah er zou weinig veranderen als ik volgens deze keuzes zou leven, alleen zou ik af en toe een pakket moeten bezorgen, dikke prima

28 likes

Ik hoop niet dat de eerste en laatste vraag allebei simultaan moeten, dan mag ik nog maar 2 uur slapen :sweat:

5 likes

Hahaha om die reden heb ik juist voor 20:00 gekozen, terwijl ik echt wel een avond/nachtmens ben. Anders trek ik dat echt niet. :joy:

En die bezorg je dan allemaal in 1x bij iemand en bij de rest steek je briefjes met de boodschap dat ze niet thuis waren. Ben je ook nog snel klaar :wink:

2 likes

Je hebt keuze uit deze twee chocoladeletters. Welke kies je?