Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik zou denk ik dan naar noord Amerika gaan en elke staat bezoeken.

12 likes

giphy

8 likes

Ik ook!

2 likes

Een maand geen fris of een maand geen alcohol?

• Geen alcohol
  • Geen frisdrank

0 stemmers

Ik drink sinds 3 maanden geen alcohol meer en vind het echt heel erg easy

1 like

Ik denk dat ik alcohol makkelijker kan laten staan dan cola.

2 likes

Ja dat heb ik ook al eens geprobeerd… 1 dag :joy:

2 likes

Fris drink ik sowieso eigenlijk al nooit

Drink ook altijd water of thee, maar verkies wel een colaatje boven een alcoholische drank :stuck_out_tongue:

2 likes

Cola-light van half 6 in de ochtend totdat ik naar bed ga. Drink voor de vorm wel ook nog 2-3 liter water.

2 likes

Ja dit! Ik zou echt met gemak nooit meer fris kunnen drinken. Drink het eigenlijk alleen met een borrel als ik moet rijden en geen zin heb in water, of als ik boven een bepaald bedrag bij thuisbezorgd moet komen en geen bijgerecht hoef. Geen alcohol daarentegen, dat zou me echt best wel zwaar vallen.

2 likes

Ik vind verse jus d’orange, verse appelsap en smoothies echt heel erg lekker, maar ik weet niet of dat telt als fris? Maar ik zou dat wel verkiezen boven alcohol. En verder drink ik wel eens ijsthee, maar dat zou ik niet verkiezen boven alcohol

Fris is alles met prik toch, geen verse sapjes maar cola, fanta, sprite etc.
Ik drink het allebei nooit :grimacing:

Oorspronkelijk wel, maar de Warenwet telt bijvoorbeeld ook sportdrank, energiedrank en limonade als fris

Ik moest hier om grinniken. Eerst die pakket/bezorgbedrijven en dan random die poepvraag :’)

Ik ben echt verslaafd aan cola zero. Een maand dat laten staan zou ik lastiger vinden dan een maand geen alcohol denk ik. Al vind de keuze sowieso lastig. Stel je bent op een feestje, een hele avond fris is saai, een hele avond gedwongen alcohol is slecht voor mijn lijf (de dag erna).
Misschien word januari wel mijn alcoholloze maand en dan februari zonder fris. :’)

2 likes
  • Neuken in de keuken
  • Vrijen in de librije

0 stemmers

• Iedere dag verplicht 5 oliebollen eten en daardoor dus een ongezond eetpatroon hebben etc
  • Iedere dag tussen 8 -9 knalvuurwerk voor je huis afsteken waardoor veel kinderen niet op tijd kunnen slapen etc (je krijgt een vergunning dus geen problemen met de politie)

0 stemmers

• Je tepels geven licht en gaan loeien als sirenes als er een noodgeval is en politie/brandweer/ ambulance je zal passeren. En tevens als er gevaar dreigt orkaan/vulkaanuitbarsting/terroristische of als een kind passeert waar een amber alert voor is uitgezet
  • Je (beste) vriend zijn geslachtdeel verandert in een brandweerslang waarmee brand geblust kan worden zodra er ergens een fikkie is.

0 stemmers

• Een jaar lang dezelfde kleding dragen als ‘Barbie’
  • Een jaar lang dezelfde kleding dragen als Hillary Clinton

0 stemmers

3 likes

@anon18202522 Jouw brein is soms zo fucked up.

6 likes

We’re all fucked up. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes