Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Altijd een nikab buitenshuis dragen
  • Je tong laten splitsen (bodymod)

0 stemmers

• Iedere dag 100 VVD-ballonnen oplaten met een partijlid
  • Ieder jaar ongezien 15 kg ilegaal chemisch afval dumpen in een natuurgebied.

0 stemmers

10 x tijdens een optocht tijdens sinterklaasperiode

• Geschminkt zijn als zwarte piet en oorbellen, rode lippenstift, krullenpruik etc. dragen
  • Op je voorhoofd staat geschreven ‘sinterklaas bestaat niet’ en een spanddoek dragen ‘piet bestaat ook niet’

0 stemmers

Bij optie 1 is de persoon in kwestie niet per sé zelf Chinees. Jij kunt gewoon Chinees leren, maar diegene kan geen andere talen leren.

• Lieve man/vrouw met een perfect uiterlijk die alleen Chinees spreekt
  • Lieve man/vrouw met een lelijk uiterlijk die dezelfde talen als jij spreekt
  • Ik spreek Chinees dus dit is voor mij geen dilemma

0 stemmers

hahahah er zou weinig veranderen als ik volgens deze keuzes zou leven, alleen zou ik af en toe een pakket moeten bezorgen, dikke prima

28 likes

Ik hoop niet dat de eerste en laatste vraag allebei simultaan moeten, dan mag ik nog maar 2 uur slapen :sweat:

5 likes

Hahaha om die reden heb ik juist voor 20:00 gekozen, terwijl ik echt wel een avond/nachtmens ben. Anders trek ik dat echt niet. :joy:

En die bezorg je dan allemaal in 1x bij iemand en bij de rest steek je briefjes met de boodschap dat ze niet thuis waren. Ben je ook nog snel klaar :wink:

2 likes

Je hebt keuze uit deze twee chocoladeletters. Welke kies je?

Optyfe met alles met stroopwafelsmaak, dat smaakt helemaal niet lekker behalve in stroopwafel zelf

5 likes

Dat heb ik met Oreo :cautious:

2 likes

Dat heb je mis

3 likes

Als ik echt een van deze twee mee moest nemen, dan zou de stroopwafelletter halen om vervolgens de stroopwafel er af te peuteren. In zulk soort dingen zijn die stroopwafels hartstikke taai, bah. Maar ik heb dus liever melk dan wit (het liefst puur of hazelnoot!).

3 likes

Je mag de personal assistent zijn van een van beide heren. Wie kies je?

• Peter R. de Vries. Bij elke talkshow waar hij aanschuift, neem je vlak achter hem plaats. Je mag niets zeggen, behalve ‘geen commentaar’. Je draagt net als Peter altijd een grote leren jas en een overhemd. Het is voor het publiek een beetje onduidelijk wat nu precies je taak is. Vooral bij een programma als RTL Boulevard val je erg uit de toom.
  • Maxime Hartman. Eisen: je moet je sexy kleden en je mag geen commentaar leveren op hem. Je verzorgt voor elke uitzending waarin hij aanschuift een klein onderzoek. Jouw bijdragen klinken ongeveer zo: “we zien de laatste jaren inderdaad (…)” en “uit verschillende onderzoeken blijkt dat (…)”. Dat mag je op je eigen manier verwoorden en je mag naast hem plaatsnemen.

0 stemmers

1 like

Peter R. de Vries optie is de droom

Dan ben ik vet mysterieus, want iedereen kent me en verwacht me maar niemand weet waarom en dat houdt mensen dan enorm bezig, maar ik zeg alleen maar “geen commentaar” en dan kan ik helemaal opgaan in deze mystieke persoonlijkheid. Misschien word ik wel een cultheld. Kan Pepijn Bierenbroodspot een docu over me maken. Ik zie het helemaal zitten, gewoon de personificatie van de pleister van Nelly. Allom aanwezig, maar toch op de achtergrond. Nietszeggend en toch zo veelzeggend.

ja doe mij maar

38 likes

Wow nou jij hem aanhaalt, komt Pepijn nog op tv? Ik was vroeger echt verslingerd aan ‘reportage’ haha.

5 likes

Volgens mij niet meer, was altijd zondag laat op SBS toch? :sob::sob::sob::sob:

Ja rond 23.00! Jammer wel, dat was het enige goede van sbs :wink:

1 like

Wij hebben een tijdje een bezorger gehad die letterlijk dit deed, zooo aso.
Dan was ik gewoon thuis en nam ik de bel op, maar hoorde ik vervolgens niets en kwam er ook geen pakket. Als je dan een paar minuten later naar je postvak ging, lag er een briefje dat het ergens anders was bezorgd :face_with_monocle:

1 like

Als jij wordt geboren…

• Is je vader
    67
  • Is je moeder 14

0 stemmers