Zuurkool in mn nek lijkt me best cool.
vind een mooie bowl ramen best a e s t h e t i c
Vroeger zeiden ze toch wel eens dat iemand “nog een jaartje extra mocht kleuteren” als je op je 5e niet zo slim was.
Ik denk dat ik nog steeds baat zou hebben bij een jaartje kleuteren. Lekker op prikmatjes met een prikpen figuren maken, beetje aan de slag met de waterbak, nattige Liga eten na stiekem lijm eten in de speelhoek.
omw brb ff afspraak inplannen
- Anna Nooshin presenteert het songfestival
- Duncan Laurence opent het songfestival met het smurfenlied samen met Vader Abraham
0 stemmers
vader abraham mag van mij nooit meer in de buurt komen van het songfestival.
Je gaat trouwen:
- Thierry Baudet als babs op je bruiloft. Hij zingt achter zijn vleugel een zelfgeschreven lied over hoe hij de verhouding tussen man en vrouw ziet. Aan het einde van de dag krijgt elke gast van hem een zakje lavendel.
- Rob Geus als babs op je bruiloft. Dresscode: Rob Geus schoenen en stekeltjeshaar. Hij treedt op met zijn zelfgeschreven rap ‘‘Man man man, daar wordt ik niet vrolijk van’’, waarmee hij zijn ongenoegen uit over het gebrek aan kinderen met neon gele brillen op je bruiloft. Tot overmaat van ramp gooit hij de helft van het diner in de zee.
0 stemmers
- Een stinkende en slopende fret als huisdier
- Een zeer aanwezige en dronken Fred van Leer als huisgenoot.
0 stemmers
- Je lijkt op iemand van ex on the beach
- je lijkt op iemand die sex on the beach zong
0 stemmers
Hahaha ik heb deze clip nooit heel bewust gezien echt love the 90s fashion fashion
- Een spreekbeurt houden over de plastuit.
- Een spreekbeurt houden over de action eeltsokken.
0 stemmers
Inclusief goodiebag, gegarandeerde 10!
Je wordt opgepakt in Area 51 en gemarteld omdat je moet vertellen wat je precies besproken hebt met de aliens. Kies je geprefereerde methode:
- Je hebt allemaal wondjes en velletjes langs je nagels en wordt vervolgens gedwongen de hele dag non-stop citroenen uit te knijpen zodat al het sap in de wondjes loopt.
- Je moet 50 kilometer per dag lopen op blote voeten op een pad van legoblokjes.
- Je moet 50 kilometer per dag lopen op blote voeten en iedere tien stappen stoot je je kleine teen keihard.
- Je hebt extreem snelgroeiend bilhaar en je bilnaad wordt 5 keer per dag handmatig geëpileerd met een pincet door een grote, gestoorde reus zonder tanden en zonder genade.
- Je moet ieder halfuur een peper snijden en daarna zonder je handen te wassen in je ogen wrijven en masturberen.
0 stemmers
Bij welke methode zou je het snelst cracken?
- Je hebt allemaal wondjes en velletjes langs je nagels en wordt vervolgens gedwongen de hele dag non-stop citroenen uit te knijpen zodat al het sap in de wondjes loopt.
- Je moet 50 kilometer per dag lopen op blote voeten op een pad van legoblokjes.
- Je moet 50 kilometer per dag lopen op blote voeten en iedere tien stappen stoot je je kleine teen keihard.
- Je hebt extreem snelgroeiend bilhaar en je bilnaad wordt 5 keer per dag handmatig geëpileerd met een pincet door een grote, gestoorde reus zonder tanden en zonder genade.
- Je moet ieder halfuur een peper snijden en daarna zonder je handen te wassen in je ogen wrijven en masturberen.
0 stemmers
Edit: O shit ik was nog een methode vergeten! Voeg ik nog even toe dus moet opnieuw gestemd worden.
Je zit de rest van je leven aan een van deze boeren vast inclusief boerderij en drie keer per week seks.
Wie?
- Willem:
- Ronald:
- John:
- Johan:
- Jan:
- Geert Jan:
- Geert:
- Frans:
- Bastiaan:
- Annemiek:
0 stemmers
Op welke geert stem je?
- 'Geile" Geert uit een eerder seizoen
- De nieuwe Geert die meedoet aan BZV
0 stemmers
Deze Geert versta ik nauwelijks, maar da’s misschien wel chill.
je mag alleen nog kleding dragen:
- die iemand voor jou op maat maakt maar alleen van gordijn stof
- je mag alleen nog linnen kleding dragen
0 stemmers
Haha ik zie deze nou pas maar ik vind hem echt leuk. Twijfelde wel tussen die hele smalle, die ik dus gekozen heb en die met dat glas. Maar ik denk niet dat ik daar relaxed zit.
Blij dat ik niet als enige voor Geert ga, vind er dit seizoen geen knappe jongere man bij zitten zeg.
Bastiaan was me kwijt zodra ik die stem en ‘dame’ hoorde. Dan maar 3x per week Geert doen, die versta ik tenminste niet.
Je hebt de bijzondere gave dat
- iedereen die een misplaatste opmerking maakt over zwangerschappen in relatie tot jouw persoonlijk leven 5 potten augurken achter elkaar opeten
- iedereen die een misplaatste opmerking maakt over jouw gewicht/lichaamsbouw net zoals die Familie Dursley in Harry Potter opeens de vorm aanneemt van een ballon, de lucht voor 3 minuten zweeft en dan met beide benen weer op de grond terecht komen.
0 stemmers
Goeiemorgen! Vanaf morgen is @Zemraluani dictator en ik heb me in laten fluisteren dat haar team voeding in Nederland zou gaan aanpakken. Vanaf morgen gaan namelijk alle supermarkten, restaurants, snackbars enzo dicht. Iedereen krijgt thuis bereide maaltijden bezorgd. Maar wat zou jij kiezen?
- Je eet (drinkt) alleen nog maar grijze, geur- en smaakloze maaltijdshakes, maar wel samen met een diëtiste afgepast op je eetbehoeften en macro’s
- Offf… je mag normaal eten, maar krijgt het voedingspatroon van iemand anders toegewezen. Een boer van 80 die alleen gekookte aardappelen met bonen en een gehaktbal eet, een baby die is begonnen aan potjes of misschien wel een raw vegan? Het kan natuurlijk ook een redelijk normaal eetpatroon zijn…
0 stemmers
Wat kies je??