Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Voor altijd overal op blote voeten lopen
  • Voor altijd overal handschoenen dragen (tijdens het douchen mogen ze wel uit)

0 stemmers

Ik kom wel wat later

15 likes

Wow het duurde echt te lang voor ik deze doorhad :sweat_smile:

Ik wil op 7 dingen stemmen want m’n haar borstelen en tandenpoetsen duren misschien 30 seconden

5 likes

Makkelijke keus. Ik sta namelijk altijd 5-10 min op voor dat ik ga :joy: (ja omg)

3 likes

Hahahahahaahah dit komt bij mij meerdere keren per week voor, dat ik mezelf helemaal klaar maak in 8 minuten. En dan zit ik op kantoor en dan denk ik echt van wow ik ben nog maar 20 min wakker vandaag.

15 likes
  • Bordspel
  • Computergame

0 stemmers

• Griekse mythologie
  • Noordse mythologie

0 stemmers

• Horror
  • Science fiction

0 stemmers

Gebaseerd op mn 2 grootste nachtmerries:

Op een dag word je wakker en ben je opeens:

• Nel Veerkamp de tokkie. Je leeft in een woonwagen, bent ketting roker, hebt 2 niet opgevoedde chihuahua’s en je 4 kinderen lopen allemaal rond in huispakken en hebben een questionable inkomen
  • Karen de voetbalmoeder. Je MOET met de manager spreken, je twee spruiten zitten op voetbal en vioolles, waar jij ze altijd naartoe brengt en komt halen. Je blijft ook altijd juichen of bent zelfs “trainer”. Je mag alleen nog maar chardonnay drinken en rijdt een suv

0 stemmers

Nel Veerkamp lijkt me veel leuker maar Karen klinkt alsof ze dough heeft dus zij heeft het denk ik chiller in deze wereld. Doe me dan maar een chardonnaytje aan de rand van m’n eigen zwembad.

10 likes

Plus side van karen: de pool boy is waarschijnlijk sexy en niet vies van een milf. Downside van karen: de pool boy is er ook zo eentje van “nee geen condoom dat is minder lekker” inclusief tiener soa

15 likes

Je beschrijft mijn nachtmerrie tot in detail

14 likes
  • Mario
  • Luigi

0 stemmers

• Yoshi
  • Kirby

0 stemmers

• Blossom
  • Bubbles
  • Buttercup

0 stemmers

• Pinky
  • Brain

0 stemmers

• Yakko
  • Wakko
  • Dot

0 stemmers

1 like

Ga je dan wel vloggen?

1 like

@Zemraluani ter inspiratie

3 likes

Maar dan ben je dus geen echte Karen.

2 likes

Tijdens de sex…

• krijs en kraam je de namen uit van dictators
  • praat je met de stem van mickey mouse met daarachter steeds hihihi

0 stemmers

In sims 5 draagt een personage jouw naam. Wie ben je?

• Een personage dat voornamelijk ronddwaalt op kerkhoven, sex heeft met geesten, skeletten etc. en altijd een urn bij zich draagt.
  • Een vrouw die zomaar kinderen van andere personages steelt en ze laat uithongeren.

0 stemmers

En als je zelf een sim zou aanmaken en die moet een baan nemen. Welke kies je dan?

• professional streaker die op ongewenste momenten uit de kleren gaat en rondloopt om de aandacht op te eisen
  • een zeer ijdele deelnemer van realityprogramma’s die allerlei relaties met opzet kapot maakt

0 stemmers

In wat voor woning woon je in Sims 5?

• Een Hobbit-hol
  • Het roze kasteel van het Land van Ooit.

0 stemmers

En wat eet je in de sims?

• Veganistisch
  • Alleen fastfood

0 stemmers

Je hebt de optie om een nieuw karaktertrek toe te voegen aan je sim welke kies je?

• Wildpoeper- en plasser
  • Pyromaan

0 stemmers

Welke outfits draag je in de sims?

• Alleen gymshark maar dan altijd met iets van uggs.
  • Alleen dingen met camouflageprint

0 stemmers

Hoe ga je dood in sims 5?

• Drie maanden langdurige diaree met uitdrogingsverschijnselen. Je laat overal een spoor van bruine smurrie achter.
  • Je wordt in 3 maanden opgegeten door kannibalen. Steeds een stukje. Dus een tijdje loop je rond met slechts 1 hand, dan mis je een arm etc.

0 stemmers

1 like

Bijna top2000 :cheer:

• Bruce Springsteen
  • Billy Joel

0 stemmers

• The Beatles
  • The Rolling Stones

0 stemmers

• Green day
  • The Offspring

0 stemmers