Mag ik bij de 2e keus dan ook kiezen voor nieuwe boobs??
Jup jij altijd
Jeeej dan pas ik mn stem aan
Je wordt een jaar vrijgesteld van je normale werkzaamheden/studie en financieel wordt alles voor je bekostigd.
- Binnen een jaar proberen om een carrière op te bouwen als rapper Tiny Ukkie met hulp van de juiste mensen.
- Binnen een jaar proberen om een carrière op te bouwen als cabaretier Petra Poffertje met behulp van de juiste mensen.
0 stemmers
- Altijd een motorhelm dragen als je naar het toilet moet die versiert is met plasstickers. Ook als je je handen wast of de boel schoonboent.
- Altijd zwemvleugeltjes om als je douchet, pootje baadt, baddert, gaat zwemmen en/of zont nabij een zwembad of de zee.
0 stemmers
- Altijd op het moment dat je poept gebeurt dat met het harde geluid van een vuvuzela en van ver kunnen ze dat horen. Je hebt hier geen vat op.
- Bij elke 100 stappen die je zet heb je een twerk tic en moet je 10 sec overdreven twerken. Je hebt hier ook geen vat op.
0 stemmers
Die twerk tic heb ik toch al. En zoveel loop ik nou ook weer niet.
- Een vraag die je normaal altijd beantwoordt met ja beantwoord jij altijd met mmmm.mmm.mmmm.mm.
- Vragen waarop je nee wil antwoorden beantwoord jij met nein nein nein zoals in de film der Untergang over Hitler waar ook veel memes over zijn
0 stemmers
Ook dit doe ik allebei al.
Maar dat wist ik al lang.
- Arianne Grande
- Lizzo
0 stemmers
- Green lizzard
- Lizzo
0 stemmers
- Lizzy Mcguire
- Lizzo
0 stemmers
- Hannah Montana
- Chris Martin
0 stemmers
Green Lizard, dat is lang geleden. Vond ze destijds wel heel leuk, maar vind Lizzo toch nog steeds leuker.
Ging meteen even googlen, en blijkt dat ik dit nog steeds bijna helemaal mee kan zingen
Oh ik dacht dat green lizzard gewoon een diertje was.
Misschien bedoelde Vanya dat ook wel en ging mijn oma-brein geheel de verkeerde kant op naar een bandje uit begin 2000? Either way is Lizzo sowieso de goede keuze
Nee dat is pikachu. Green lizzard een band. De trut hurts.
Oh ik had juist gekozen voor middelbare schooljaar omdat ik de mensen heel gezellig vond haha, maar zelfs zonder mensen liever geen basisschool denk ik
Oohh maar ik wil juist met klasgenootjes een jaartje kleuterklas overdoen
Oh zou ik best leuk vinden! Ook met klasgenoten trouwens, maar als het gaat om vakken; ja ik denk dat ik best goed zou kunnen zijn in bepaalde vakken als ik eens goed mijn best deed. En aan sommige dingen zou ik nu ook nog wat hebben, heb best vaak dat ik denk ‘Oh ja dat heb ik ooit geleerd maar weet ik niet meer’.
Als je nu als kleuter de hele schoolcarrière overnieuw moest doen:
- Altijd een zes halen en nooit ergens voor hoeven leren. Door een bepaalde superkracht schrijf je altijd iets op dat goed genoeg is om met de hakken over de sloot te gaan. Nooit herkansingen of zakken. Dus nauwelijks zorgen.
- Gewoon overal zelf hard je best voor moeten doen.
0 stemmers
Wat eet je liever van iemands lijf
- Een string van cheese strings
- Een beha van peperkoek
0 stemmers
- Freddy Krueger
- Chad Kroeger (zanger van nickel back)
0 stemmers
- Chad kroeger
- Chet Faker
0 stemmers
- Het recept van je favo gerecht op je hele rug laten tattoeerenn
- Een kleine afbeelding van je favo gerecht zeer zichtbaar in je nek laten zetten in een cartoonish stijl maar vrij klein
0 stemmers