Ik vind Chocomel op zichzelf te flauw voor warme choco (gooi er dan vaak zelf nog pure chocola bij). Ijskoud vind ik m echt top, vooral als ik iets pittigs heb of lekker old school bij pannenkoeken.
Ik zit de Aaron Hernandez case te kijken op Netflix:
- Op gruwelijke manier vermoord worden
- Iemand vermoorden en levenslang de bak in
0 stemmers
Jij drinkt ook onder de douche?! Yes!
Het tegenovergestelde van mini is
- Maxi
- Wumbo
0 stemmers
- een mannelijke collega van 50 vertelt iedere dag aan je welke sexdroom hij nu weer met je had en hij vertelt echte alle details. Dit kost je 15 minuten per dag aan werktijd.
- Je laat elke dag op je werk een ontzettende harde scheet die voor iedereen te horen te horen is en behoorlijk stinkt
0 stemmers
Kantoorbaan:
- Werken in een kantoortuin
- Werken in een oerwoud
0 stemmers
Werken als
- Positieve money mindset coach
- Flat earth theory wetenschapper
0 stemmers
- zure snoepjes in de vorm van zure kantoortrutten
- Engelse drop met daarop de tekst van heb je even voor mij in het Frans Bauers Engels
0 stemmers
Als je zou moeten kiezen, met wie zou je dan een dag in het leven willen ruilen?
- Chantal Janzen
- Koningin Máxima
- Monica Geuze
0 stemmers
Even opnieuw want de resultaten waren anoniem
Chantal, niet omdat ik haar tof vind maar een tijdschrift hebben lijkt me heel leuk en veel ‘artistieke’ of misschien beter gezegd ‘overdreven’ mensen in m’n omgeving hebben voor een dag lijkt me ook best leuk!
En Monica Geuze ken ik niet
Msn is niet leuk om op een smartphone te doen. Ooit op mijn iPod gedaan en dat was zo vervelend. Ik zit ook niet echt meer achter een computer, dus zou het niet zo snel meer gebruiken. Hyves lijkt me wel leuker om nu nog te gebruiken. Lekker m’n profiel knalroze maken en bewerken. En weer lid worden van de “ik schijn boos te kijken” hyve
Ik vond Hyves echt ruk en dat zeg ik als iemand die glitterplaatjes maakt.
MSN vond ik zo veel fijner dan whatsapp en facebook messenger. Windows lijkt me toch een partij die je iets meer kan vertrouwen dan Suckerberg.
@vaiana in de tijd dat alleen T-mobile het alleenrecht had om Iphone tes verkopen had je nog ebuddy o.i.d. waarmee je onder andere ook op msn kon. Ik vond dat best oke werken en fijn op mijn gsm.
En toch wil ik liever Hyves terug FB is gewoon niet leuk meer en IG is te perfect
Ik wil gewoon Myspace terug of Cu2. Lekker de boel costumizen.
Jaaaa een buzzer!!! Die wil ik ook terug haha. Of zo’n wink, waardoor je opeens mega dansende varkens op je scherm had
- Alles wat je figuurlijk hoort op te vatten neem jij vanaf nu altijd letterlijk op.
- Als je een gesprek met iemand aanknoopt spreek je de eerste twee zinnen uit in de vorm van een slagzin of slogan. “Retteketet naar Liesbeth.” “Willen we vandaag meer of minder yoga-en?”"
0 stemmers
Yes je bent uitgenodigd voor de verjaardag van een nieuwe collega en kent alleen de jarige job/jet zelf over welke onderwerpen ga je het hebben met de onbekende mensen waar je naast zit. Je moet 3 dingen kiezen.
- Je werk / studie
- Het weer
- Je vakantie(plannen) / laatste vakantie
- Een zeer populair televisieprogramma van RTL of SBS 6 (bijv. Ik houd van Holland)
- Oude cabaretiers (Youp van 't hek, Freek de Jonge, Hans twee eeuwen)
- Top 2000 en dan echt die ‘oudelullenummers’
0 stemmers
En 1 iemand blijft een half uur tegen je aan lullen waar praat die persoon over en is je grootste irritatie (kies max 2 dingen)
- Je MaG TeGenWooRdig NiKs MeEr
- Vroeger was alles beter
- Buitenlanders hebben het gedaan <3 pvv / thiery
- Ouderdomskwaaltjes (Piet, mijn man, heeft erectieproblemen)
- ‘De Jeugd van Tegenwoordig’
- Klimaatverandering is een haux
- Het is de schuld van links
0 stemmers
Haha, je hebt die tweede poll echt goed gekozen, want al die opties roepen ZOVEEL irritatie bij me op ;p
Je bedoelt die vragenlijstjes? Of heb ik het nu verkeerd.
Ik had een anti-breezahtaal cu2.
Ik vind het echt maf om te bedenken dat ik me als puber echt een soort verheven voelde boven de breezah-cultuur. Alsof de mensen die daar niet aan mee deden de elite waren en die breezahs ‘lager’. Gênant om aan terug te denken. Blij dat ik nu niet meer zo oppervlakkig denk.