Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Eerst knuffelen en dan z0enen!!!

Echt dit ja. Ik was moderator op Sugababes en breezah was daar verboden op het forum, ik heb echt maximaal bans uitgedeeld daarop.
Bizar als ik daaraan terugdenk hoe fel anti ik daarop was.

6 likes

Ik praat echt niet tegen onbekenden. Ik drop het kado, eet taart en ben weer weg. Hoef niet te weten wat Jannie van de Top2000 vindt :sweat_smile:

2 likes
  • Naar het Total Loss Festival van Snollebollekes
  • Naar de huishoudbeurs

0 stemmers

• steeds 3 ratjes als huisdier en dat voor 15 jaar lang
  • 15 jaar lang 1 chiacuahahahahahahyahahah

0 stemmers

en dan zo’n langharige en hem aanleren dat ie zelf door t katteluik naar buiten gaat om te plassen. a.k.a. een nepkat.

4 likes

Kattenbakzindelijk maken

1 like

Nee echt geen kattebakken hoor!

1 like

Ik wil gewoon elke dag fatsoenlijk eten en een bed om in te slapen, dus sowieso TI. En ik ben toch te oud en te lelijk voor die lui, dus kan ik gewoon lekker vakantie vieren, hele dag met boekje aan het zwembad, heerlijk.

8 likes

Je krijgt daar echt vies eten zeiden demi en rodanya. Alleen kant en klaar buffet en chips en snoep

• If I’m shinin’, everybody gonna shine (yeah, I’m goals)
  • I was born like this, don’t even gotta try (now you know)
  • I’m like chardonnay, get better over time (so you know)
  • Heard you say I’m not the baddest, bitch, you lied

0 stemmers

Hm, dat is jammer. Maar alsnog liever vies eten dan helemaal geen eten. En ik kan volgens mij best een paar weken op chips en wat groenten en fruit van een buffet leven :grimacing:

Als Temptation in gewone kleding mag ipv badkleding, count me in. Dan houd ik het wel vol haha

Te oud ben ik voor die mannen volgens mij wel echt (alhoewel in TI USA wel 1 kerel van mijn leeftijd zat, maar dat was een eikel), te lelijk vooral naar hun maatstaven. Ik vind mezelf ook helemaal niet lelijk, maar ik draag zelden meer dan een beetje mascara en wenkbrauwpoeder, heb nog nooit een botoxspuit of plastisch chirurg van dichtbij gezien en de sportschool is me ook vrij onbekend dus echt strak is het allemaal ook niet (meer). Heb wel tattoos en dikke lippen, misschien dat dat nog een beetje zou helpen :grimacing:

• Vanaf nu moet je voor alles het eerste e-mailadres dat je ooit had aangemaakt (weer) in gebruik nemen. En als dit niet makkelijk te realiseren valt, wordt dit je gefixt. Je mag dus nooit een ander e-mailadres gebruiken.
  • De naam van je eerste knuffel / de knuffel die als eerste het belangrijkst voor je was, is nu de naam waarmee je wordt aangesproken binnen een professionele setting.

0 stemmers

1 like

Mijn eerste mail was gewoon mijn voor- en achternaam gelukkig. En hoewel ik soms wat sloom ben, zou ik niet graag altijd ‘schildpad’ worden genoemd (alleen mijn pop had een naam, mijn knuffels niet).

1 like

Dit is een moeilijke. Door het leven met ik.ben.lauw met nog een nummer erachter (want deze briljante naam was al in gebruik) als mailadres of aangesproken worden als ‘mevrouw Ollie van Fantje’?

8 likes

Mw. Ollie van Fantje sowieso! Klinkt een beetje alsof je van adel bent

5 likes
  • 25 km scooter (zonder helm; zou in Amsterdam dan ook even zo zijn)
  • 45 km scooter (met helm)

0 stemmers

Ik had een 25 opgevoerd tot 33, bij 35 zou die ingenomen worden bij een controle :face_with_hand_over_mouth:

Mis dat ding zo erg! Vond het echt fantastisch.

1 like