Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik gebruik mijn eerste emailadres nog steeds, dus dat is saai om te kiezen. Dan maar door het leven als Pinkie.

1 like

Mijn knuffel heette Foefertje… dus dat is gewoon echt geen optie. Dan liever justtamara@…

2 likes

Die tweede zou pijnlijk zijn, word ik heel de dag ‘olifantje’ genoemd hahahaah

2 likes

Je (toekomstige) partner mag geen broek meer dragen: Wat draagt hij/zij etc. altijd buitenshuis?

• Een echt schotse kilt
  • Een grijze joggingbroek met vlekken (die niet vies zijn maar fasjunnn maar dat snappen mensne niet!!!"
  • Een groene legging a la Peter Pan

0 stemmers

Jamie Fraser heeft mijn keuze mogelijk beïnvloedt.

30 likes

Een joggingbroek is toch per definitie ook een broek?

Edit: snap ook echt niet dat mensen daarvoor kiezen. Tenzij je op weg naar of van het sporten bent of op de bank aan het hangen bent heeft een joggingbroek niks aan je lichaam te zoeken.

2 likes

I rather die. Nee, Just kidding maar ik zou echt zwaar ongelukkig worden daarvan haha

1 like

true maar bedoelde eigenlijk ‘normale’ broek als in geen jeans, pantalons etc kleding die je eerder zou trekken naar kantoor etc.

Je moet kiezen tussen een van deze twee honden… welk schatje neem je mee naar huis?

Hond 1

Hond 2

• Hond 1
  • Hond 2

0 stemmers

1 like

Wat zouden jullie het liefst stelen?

• Een auto
  • Een tas
  • Een TV
  • Een Film

0 stemmers

• Als je een concert bijwoont moet je altijd het concert bekijken vanuit het scherm van je telefoon. (Je neemt dus alles op.)
  • Je mag alleen nog films kijken die beschikbaar zijn op netflix. (Dus geen andere streaming services of de bioscoop meer.)

0 stemmers

Kies een huisdier.

0 stemmers

Gadver waarom willen mensen alleen nog maar Netflixtroep kijken? Bijna al die films zijn kut of meh

2 likes

Persoonlijk kijk ik nooit films (alleen kerstfilms), so that’s why haha.

3 likes

Omdat ik geen zin heb om concerten vanaf mijn telefoon te bekijken

5 likes
  • Uit je mond spugen
  • Of uit je navel spugen

0 stemmers

Hoe zou je netjes uit je navel kunnen spugen? Dat gaat dan zo over je broek heen :sweat_smile:

1 like

Ja ik geen idee. :sweat_smile: Leek me echt raar als dat kan.

Is deze al geweest?

Anoniem :face_with_hand_over_mouth:

• Smaakpapillen in je anus
  • Poepen uit je mond

0 stemmers

1 like
  • verplicht kontimplantaten a la poopsy scheetkussens. dus vaak random scheten laten als je ergens zit.
  • Altijd jeukende borsten die bij geringe aanraking al het geluid maken van claxons

0 stemmers

Altijd jeuk is volgens mij echt pure hel.

3 likes