Nee maar wel in iemands gedachten maar is het van een horrorfilm ofzo? Of had je gewoon een sterke google zoekopdracht en kwam dit eruit
Haha jij gaat zeker verder de randstad in? Ik reis al jaren 5 dagen per week met de trein van en naar rdam en mn aantal keren vertraging is op 2 handen te tellen (en meer dan een half uur is maar 2 x gebeurd volgens mij)
Dan loop ik alsnog liever met haar op m’n tanden dan die fuckin creep wat @Lula heeft gepost. Moet het ook echtniet aanklikken wedden dat ik het alsnog doe.
1 ouder hebben maakt het makkelijk
Ik zou zoo graag soms onzichtbaar willen zijn MAAR
Kun je dan ook in huizen naar binnen omdat je zegmaar ‘lucht’ bent? Zou bij zoveel mensen naar binnen gaan en ff lekker spoken
Ik ga dit onthouden voor als ik horrorzin heb
Ik wacht al jaren op mijn onzichtbaarheidsmantel. Ik kan daar echt uren over fantaseren in bed. Maar dan kan iemand je wel voelen toch?
- Je lichaam vol piercings
- Je lichaam vol tatoeages
0 stemmers
Klopt! Is familie van mij en hij is echt een akelige man.
Ja daar twijfel ik dus over… in mijn ideale wereld ben je echt lucht
ik vind het ook niet echt een dilemma dat hiertussen ‘hoort’ ofzo eigenlijk
Maar echt haha
OH oh dit topic… ik wil al 3 kwartier slapen
Ik had voor tatoeages gekozen maar achteraf toch liever piercings, die kan ik er nog uithalen
Je clit kan je niet tatoeren maar wel piercen… just saying.
Dan neem ik dat maar voor lief haha
Jamaarneeheee dat mag niet. Je moet van de meest kutte situatie uitgaan, haha. Dus ook geen foundation op de tattoos of zo.
Oh nou bijzonder.
Dan… toch tatoeages haha.
Ik denk dat dit mijn karma is want er rijdt geen enkele trein :’). En bedenk me nu dat dit vaker voorkomt maar ik altijd dezelfde oplossing heb, kan dan namelijk altijd met mn baas meerijden.