Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Je krijgt 500 euro per maand extra als je altijd op torenhoge stilleto’s loopt, ook met sporten, naar de supermarkt etc.
  • Je mag op de schoenen lopen die je wil maar je moet 200 euro per maand inleveren.

0 stemmers

Wow haha unaniemVetgedrukte tekst

3 likes
  • Je moet iedere vraag die je krijgt beantwoorden met een leugen.
  • Je moet iedere vraag die je krijgt naar waarheid beantwoorden.

0 stemmers

Hierbij weten andere mensen niet dat je deze eigenschap hebt, dus je kunt bijvoorbeeld ook niet zeggen dat je altijd liegt, dus dat ze je antwoord met een korreltje zout moeten nemen.

Hahaha ben de enige die anders kiest. Zou dat russische gepraat echt niet trekken denk ik. Al lijkt het me eigenlijk helemaal geen prater. Kan ik nog wisselen :sob:

• Nooit meer mascara op
  • Nooit meer iets op je wenkbrauwen

0 stemmers

Even voor de goede orde: je mag dus geen wimpers gaan verven of wenkbrauwen tatoeëren natuurlijk

deze was makkelijk! haha, ik heb al volle wenkbrauwen van mezelf, epileer alleen de ‘stray hairs’ zeg maar. #blessed

3 likes

Gestemd op Poetin, maar god, wat een keuze zeg :confused: hoe ben je in godsnaam op deze vraag gekomen haha?

1 like

Haha ik ben juist heel licht en heb zonder wenkbrauwpoeder gewoon 0 wenkbrauw, dus voor mij ook een makkelijke dilemma :wink:

1 like

Poetin is tevreden met deze uitkomst.

41 likes

Dillema:

1. Je besluit (nog) twee kinderen op de wereld te zetten en gebruikt hun op instagram om een volledig inkomen te genereren. Niet jijzelf, maar de foto’s en sponsored posts waar je schattige kinderen centraal staan, harken duizenden euro’s voor jou bij elkaar. Soms hebben je kinderen geen zin, maar je verplicht ze dan alsnog mee om mee te werken. Er moet nou eenmaal brood op de plank komen.

2. Je krijgt een zeer goed betalende baan aangeboden bij een bedrijf dat het milieu zeer verontreinigd en haar werknemers uitbuit. Door het bedrijf hebben de lokale werknemers geen andere keuze dan 16 uur p/d voor dat bedrijf te werken, terwijl ze buiten dat gebouw moeten leven in een ziekmakende omgeving. Ondanks dit alles neem je de baan aan, want je moet inkomen genereren.

• Geld verdienen door je kinderen dagelijks in te zetten voor commerciele doeleinden
  • Werken voor een ontzettend milieuonvriendelijk bedrijf waardoor andere mensen in verschrikkelijke leefomstandigenheden moeten wonen en werken

0 stemmers

Ik hou van kerstmuziek haha :heart_eyes:. Dus vind dit niet eens zo erg.

2 likes

Love spangas haaat kerst muziek

5 likes
  • Elke ochtend een gekookte aardappel met jus moeten eten
  • Je mag savonds nooit meer iets van aardappel

0 stemmers

Soms stem ik ergens op en dan denk ik een fractie van een seconde later “neeeee wtf doe ik” maar dan kan ik niet meer terug. :sweat:

10 likes

Ik zou echt zoveel geld stelen van mensen die kut zijn en heel vaak gratis op vakantie want je kan gewoon in een vliegtuig stappen en meevliegen en in hotellobby’s slapen ofzo. Geniaal.

3 likes

Shit bij nader inzien toch verkeerd geantwoord. Toch maar liever alleen Spangas kijken. Met kerstmuziek kan je dus ook nooit meer chill uitgaan of naar leuke festivals :open_mouth:

3 likes

Hahaha dit was precies mijn gedachtegang! Wel een duivels dilemma dit

Of een festival waar ze alleen maar kerstmuziek draaien :ok_hand:t3:

3 likes

Oe ja! Waarom bestaat dit nog niet?

1 like

Zoiets? http://www.at5.nl/artikelen/182868/mariah-carey-komt-kerst-vieren-in-ziggo-dome-