Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Jaa idd dit ook, het Amerika shirt is meer een ver van m’n bed show, en een all lives matter shirt zou in strijd zijn met mijn recente aanwezigheid bij een BLM demonstratie dus dat voelt meer alsof ik m’n ideale verloochen

2 likes

5 likes
  • Chips
  • Chocola

0 stemmers

  • Poetin als minister president in Nederland
  • Trump als minister president in Nederland

0 stemmers

Haha allebei kan echt niet maar echt liever Trump dan Poetin ? Ik ben zoooo bang voor die man :neutral_face:

2 likes

“All lives matter” omdat ik dan zou zeggen dat ik daarmee bedoel dat dierenlevens ook meetellen (en daar ben ik het ook mee eens, maar ik heb wel een hekel aan deze uitspraak gezien de manier waarop het gebruikt wordt in de context van BLM).

  • BBL
  • facings

0 stemmers

Trump accepteert hopelijk dat hij een keer weg moet. Poetin zal wel een manier zoeken om altijd minister-president te blijven.

2 likes

Heeft hij bij de Russische bevolking al voor elkaar tot 2036 -_-‘

Ik wil niet in Fashion Nova dood gevonden worden

2 likes

Dan heb ik wel de kledingstijl van de gemiddelde Nederlandse vrouw maar dan zit die kleding mij nog slechter dan die gemiddelde vrouw omdat het mij vaak te groot is. Gemiddeld niet gemiddeld.

@Vaiana breng ze niet op ideeën straks komen ze nog met slecht afgewerkte doodskisten die op bepaalde plaatsen iets breder zijn voor veelal de nepheupen en billen die mensen tegenwoordig hebben.

2 likes

Pardon?! Jij komt nu echt met een revolutionair idee!

Krijg je het lichaam van Kylie er ook bij?

Moeder worden op welke leeftijd?

  • 7
  • 77

0 stemmers

Een huisdier krijgen:

  • die 50 jaar oud wordt en waar je al die tijd aan vast (bijv. een schildpad of papegaai)
  • die nog een jaar te leven heeft (bijv. een oude hond uit een asiel nog een leuk leven geven) en dit telkens weer doen

0 stemmers

Al weet ik niet of ik dat verdriet aan zou kunnen, maar heb echt een zwak voor asieldiertjes die te bejaard, te lelijk, te weinig poten etc hebben om geadopteerd te worden.

Mijn vriend zei ook gelijk bij onze huidige katjes: O deze heeft geen staart, echt wat voor jou.

12 likes

Het is mijn droom om een oud afgedankt hondje uit het asiel te halen en nog een paar mooie jaren te geven :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik vind dat ook goals daarom volg ik deze Amerikaan die altijd oude honden adopteert en ze nog een leuk leven geeft en daarnaast een varken en een kalkoen heeft :smiley:

12 likes

Ik zou heel graag een oudere kat willen adopteren als ik daar de mogelijkheid toe heb, maar om jaar na jaar afscheid te moeten nemen van een huisdier zou echt te zwaar voor me zijn. Mijn hart breekt echt als ik dieren zie die bijna op zijn.

4 likes

Omg deze

8 likes