Maar dan het liefst wel met vaste vrije dagen.
Ik werk nu ook in weekenden en feestdagen en heb nog nooit een baan gehad waarbij dat niet zo is, dus ik hecht wat dat betreft ook geen waarde aan weekenden en met feestdagen krijg je vaak toeslagen. Geef mij maar extra geld hoor.
De een vindt het verschrikkelijk en de ander prima. Ik zelf vind van ma tm vrij 9-5 veel te monotoon en werk graag onregelmatig. Ik kan me voorstellen dat wanneer je een gezin hebt het niet prettig is.
Ik werk al een aantal jaar in de zorg en ik zie iedereen weekend dat ik moet werken er weer tegenop. Ik haat het zo erg. Ook die feestdagen. Dat is zelfs een reden dat ik een andere carrière pad zal kiezen
Ik ben niet gemaakt voor werken in het weekend. Vond het verschrikkelijk in mijn retail tijd.
Dit inderdaad. Ik moet er weleens dingen voor laten (al valt dit in coronatijd best mee want er zijn toch geen feestjes), maar ik waardeer mijn doordeweekse vrije dagen vaak meer omdat het dan overal lekker rustig is.
Met een gezin lijkt het me inderdaad lastiger, maar dat is bij niet aan de orde gelukkig.
- Beau
- Jinek
0 stemmers
je hebt de keuze:
- door het leven gaan als look-a-like van een beroemdheid en daar tot je pensioen maandelijk een dubbelmodaal salaris mee verdienen
- door het leven gaan als acteur/zangeres die 3 jaar ontzettend succesvol is (inclusief $$$) en daarna is het gedaan met je carrière in de spotlights. Daarna heb je tot je pensioen een modale baan en word je heel nog herkend van je oude job (“Hee jij was toch bekend van X”?
0 stemmers
- Nooit meer je mond verbranden
- Nooit meer je vingers verbranden
0 stemmers
Groetjes van iemand die altijd haar mond verbrand omdat ze te snel wil eten, en altijd haar handen verbrand omdat ze geen zin heeft de oven handschoenen te pakken
Sowieso nooit meer mijn mond verbranden. Ik verbrand altijd mijn mond als ik een broodje kroket neem en dan kan ik niet meer van de smaak genieten
Ik relate extreem. Lasagne nekt me ook altijd
Ik had ooit een bitterbal in z’n geheel in m’n mond gedaan. Hij kwam net uit de frituur en guess what… m’n gehemelte had blaren
Omg door dit bericht bedenk ik me opeens dat ik vorige week ovenbitterballen heb gekocht en nog niet heb gegeten je maakt m’n dag. Vervelend van je gehemelte though.
- Je A-keuze studie doen maar eindigen met 80.000 studieschuld
- Je B-keuze studie doen maar eindigen met 8.000 euro schuld
0 stemmers
- Een hometrainer bij het zwembad zetten en het een gym noemen a la @oprah s baas
- Een friteuze op het toilet zetten en het een snackbar noemen
0 stemmers
erbij en je hebt een poke gym
- Geen bomen meer in je gemeente
- Iedere ochtend - dus ook in het weekend- wordt tussen 6 - 8 door een groep mensen geprobeerd het wereldrecord blablazen te verbreken in je gemeente
0 stemmers
Ik slaap daar makkelijk doorheen
Mijn gemeente is groot.
- Typisch Nederlands leen bakker /xenos huis. Grijze hoekbank, betonnen tuin, live life love op raar wit hout op de muren, etc.
- Typisch Brits huis. Overal beige tapijt, overal beige behang, een miljoen kleine kamers
0 stemmers
Als ik aan een Brits huis denk, denk ik aan tapijt in de badkamer en als ik iets goor vind is het dat wel.