Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Naar het dark side crushes topic!

Hmm nee da’s ni lief. Maar sowieso ben ik geen fan van zijn schrijfstijl/boeken (nooit gelezen ook). Vind hem gewoon sympathiek overkomen als hij meedoet met spelprogramma’s enzo.

zou heel graag voor de culinaire maaltijden gaan but i ain’t that rich </3

2 likes

Liever

  • Te dik in de kist
  • Weer een feestje gemist

0 stemmers

1 like

Je hele leven

  • Lief klein konijntje in je hoofd hebben
  • In iedereen z’n gezicht hoesten als je diegene spreekt

0 stemmers

Vroeger om het ‘dunne aspect’ nu omdat ik niet van feestjes houd :joy:

5 likes

Nee nu zit dat lied in m’n hoofd
“Ja ja”

4 likes

Ik dacht eerst gewoon letterlijk een lief klein konijntje in je hoofd, toen bedacht ik dat je het over het liedje had en was ik lichtelijk teleurgesteld.

4 likes
  • Je woont voortaan gratis maar je huis is altijd een extreme bende
  • Je huis reinigt zichzelf en is altijd perfect opgeruimd maar de kosten zijn twee keer zo hoog

0 stemmers

Mijn huis is nu al een pleuris bende dus kom maar door met dat gratis wonen :cool:

9 likes

Ik woon nu al gratis in een pleurisbende, dus kom maar door met dat schone huis voor 2x niks :smirk:

4 likes
  • één dag doorbrengen in een kamer met 1 miljoen spinnen
  • Vier dagen achter elkaar 's nachts de liefde moeten bedrijven met Herman Brusselmans, Thierry Baudet, Arnon Ontgrünberg en Ellen Degeneres.

0 stemmers

First dates gastheer:

First dates barman:

Ik vind Sergio echt de meest gluiperige griezel die ik ooit heb gezien, ik cringe hem altijd helemaaal kapot als hij ook maar 3 woorden spreekt met die gladde, neppe, dominante act van hem bah bah ik haat hem zo erg

11 likes

Ik hoorde dat hij altijd wel knappe (en leuke) vriendinnen heeft.

Bram is verloofd #jammervoorveelkijkers

Je móet kiezen:

    • een ruime, luxueuze inloopkast in je huis, met alles erop en eraan: allemaal mooie kleding, schoenen, tassen en accessoires en mooie spiegels en lampen om je outfit van de dag te bewonderen
    • een ruime en mooi ingerichte ‘bibliotheek’ in huis, met alle literatuur en lectuur van je dromen en gelegenheid om je rustig terug te trekken en uren te lezen

0 stemmers

Fred en merlin :heart_eyes:

1 like
  • Bordspel
  • Computerspel

0 stemmers

  • Kibbeling
  • Kipnuggets

0 stemmers

  • Per seconde wijzer
  • 2 voor 12

0 stemmers

  • Ballon
  • Slinger

0 stemmers

  • Boom
  • Struik

0 stemmers

  • Kant
  • Satijn

0 stemmers

  • Zweedse puzzel
  • Sudoku

0 stemmers