Je moet kiezen-topic (Deel 1)

  • Matthijs van Nieuwkerk
  • Eva Jinek

0 stemmers

  • Tony Chocolonely
  • Milka

0 stemmers

  • Rtl 4
  • Sbs 6

0 stemmers

  • Haribo
  • Maoam

0 stemmers

Haha ik dacht eerst dat je reactie over de tweede vraag ging.Ik dacht: nou succes!! :joy::joy:

Ik kies de hotelovernachting gewoon alleen al omdat ik het ontbijtbuffet altijd geweldig vind

2 likes
  • Je mag je haar alleen nog maar ‘knippen’ door het op de juist lengte eraf te trekken met je handen.
  • Je mag je teen nagels alleen nog maar ‘knippen’ door ze eraf te bijten.

0 stemmers

1 like

Je hebt maandag een sollicitatiegesprek voor je droombaan, wat doe je aan?
(de sollicitatie is in het echt, en je moet alles aanhouden. Ook als je bijvoorbeeld voor een outfit met een jas bent gegaan). Je mag er ook niets bij aantrekken.

Zou je deze outfit normaal gesproken ook dragen?

  • Ja, maar niet naar een sollicitatie
  • Ja, ook naar een sollicitatie
  • Nee
  • Wel enkele items los, maar niet zo gecombineerd

0 stemmers

Deze poll wordt mede mogelijk gemaakt door Weekday

2 likes

De jurk is quirky maar dan ben ik iig wel helemaal bedekt. Dat grijze pak is dat ook maar rioolwerker is niet mijn droomberoep.

8 likes

Ik ga voor de zwarte outfit maar dan wel met het jasje gesloten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Dat mag niet hé!

Kies 1 IKEA product om mee door het leven te gaan:

  • Een nieuwe lekkernij verzinnen die even succesvol wordt als de stroopwafel
  • Een nieuw huishoudelijk apparaat verzinnen dat even succesvol wordt als de stofzuiger

0 stemmers

Voor altijd kleding kopen van de

  • ZARA
  • H&M

0 stemmers

Nooit meer

  • Fruit
  • Groente

0 stemmers

Al je meubels

  • Tweedehands
  • Van de IKEA

0 stemmers

Ik loop altijd vol goede moed de Zara binnen in de hoop een keer ~hip te worden maar ik heb er serieus nog nooit iets gekocht omdat het of te goedkoop oogt of te hip is voor deze basic bitch.

7 likes

Ik word zo naar van die voetschoenen :face_vomiting:

6 likes
  • NPO 1
  • NPO 2
  • NPO 3

0 stemmers

  • RTL
  • SBS

0 stemmers

  • Net 5
  • RTL 5

0 stemmers

  • SBS6
  • SPSS

0 stemmers

Ik vraag me dan altijd af of mensen SPSS nog ooit hebben gebruikt na hun studie.

Heb jij in je werkende leven SPSS gebruikt?

  • Ja
  • Nee
  • Heb ik nooit op mijn opleiding/studie geleerd/gebruikt

0 stemmers

Heb jij in je werkende leven de stelling van pythagoras toegepast?

  • Ja
  • Nee
  • Nooit op school gehad

0 stemmers

Heb jij in je werkende leven iets gehad aan de jaartallen die je bij geschiedenis uit je hoofd moest kennen?

  • Ja
  • Nee
  • Ik hoefde nooit jaartallen te leren

0 stemmers

Oh sorry ik zie nu dat dit niet het persoonlijke vraag topic is. Hopelijk is deze off topic fout me vergeven haha

1 like

Ik heb nog nooit de stelling van Pythagoras gebruikt, maar wel de sinus en cosinus in m’n privéleven. We organiseerden een feest waarbij we voor de versiering sterren van hout wilden en daar wilden we eerst een patroon voor maken, zodat we dat konden gebruiken en ze allemaal dezelfde vorm hadden. Het lukte niemand om uit de losse pols een mooie ster te tekenen, dus toen heb ik met de sinus en cosinus berekend hoe de hoeken en lengtes moesten worden en met een geodriehoek de perfecte ster getekend. Toen dacht ik echt ‘oh, hier was wiskunde dus nuttig voor’. Dat was wel het enige moment dat ik er echt praktisch iets aan had

29 likes

Wow nice!

Ik ben geschiedenisdocent, dus die laatste is voor mij nog steeds dagelijkse kost :grin:

2 likes

Lindsay Lohan’s albums
unnamed

5 likes
  • ooglidcorrectie
  • schaamlipcorrectie

0 stemmers

  • koffiebroodje
  • kaascroissant

0 stemmers

  • rode lakleren skinny broek
  • doorschijnende zwarte flared legging

0 stemmers

  • met een kano verplaatst worden naar je laatste rustplaats met een boombox achterop met bob marley-muziek
  • Majorettes lopen voorop naar je laatste rustplaats in furry-outfits

0 stemmers

Wat moet ik me voorstellen bij altijd teruggroeiende tanden? Als ze uitvallen of afbreken dat ze zelf weer aangroeien (lijkt me wel handig eigenlijk) of groeien ze gewoon constant zoals je haar?

2 likes