Tapijt overal?? Echt? Geen kleden he, maar van dat stoffige beige tapijt. Smaken verschillen maar ik kan me slecht inleven haha.
Ik bedoel zoiets als dit:
Tapijt overal?? Echt? Geen kleden he, maar van dat stoffige beige tapijt. Smaken verschillen maar ik kan me slecht inleven haha.
Ik bedoel zoiets als dit:
Nee sorry in deze keuze heb je ook tapijt in de wc want dat zijn Britten he
Hahaha ik heb Britse familie en ik heb echt nog nooit tapijt in de badkamers gezien.
Wel een miljoen kleine kamertjes, maar over het algemeen hebben de keuken en de badkamer gewoon tegels
Same hoor maar mijn vriend z’n familie heeft wel tapijt op de wc
Ooohh vies! haha. Lijkt me echt niet schoon te houden.
Is dit niet meer wat je op TLC bij die Amerikaanse families ziet? Dan kopen ze zo’n huis met inrichting en al en dan is het zo’n lelijk interieur.
“Very beautiful”
Amerikaans is toch vaak meer tegels en marmer en alles shiny (vind ik ook niks trouwens)
Oh ja dat ook! Met een granieten keukenblad
Ik woon al in zo’n saaie beige Britse flat waar je ook nog een tapijt over je vloerkleed hebt want “cozy”. Niet mijn smaak maar het kwam gemeubileerd dus ik zit het uit.
Toch heb ik dit liever dan “Live Laugh Love” op de muur.
Ik kan zelf echt niet kiezen want ik weet gewoon niet wat ik net iets minder deprimerend zou vinden. Tapijt is zo vies en stoffig, maar die wit geschilderde borden met “in dit huis…” zorgen ook voor splinters in mijn ogen
Ik vind tapijt ook echt een hel man hahaha. Lelijk en vies idd. Maar goed ik doe het er maar mee. Het is in in ieder geval altijd lekker warm in de flat.
Omg mijn huisstofmijtallergie zou me echt doen stikken in zo’n huis
Ik vind beige ook verschrikkelijk eigenlijk, ziet er altijd verrookt uit. Vind dat nog saaier dan een grijze hoekbank.
Mijn Engelse familie heeft ook 50/50 tapijt op de badkamer haha.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Deze opties zijn voor deze autist allemaal nachtmerries. Ik neem aan dat ik niet met de forummer de honden hoef uit te laten?
Ik zou echt zo graag een spellingnazi zijn het is m’n gezonde verstand dat er steeds voor zorgt dat ik me inhoud.
Nee alleen met de hond op stap.
Maar je moet een uur aan tafel zitten
Maar er staat niet bij dat je iets moet zeggen. Of zelfs maar het bestaan van je tafelgenoten moet erkennen. Je kan ook een uur forummen tijdens het eten