Haha wauw, thanks. Ga ik onthouden.
Ja! Zou leuk zijn als er dan andere artiesten met bekende kerstnummers voorbij komen als gastartiest haha.
Maar ook in de zomer, dat je in de zon staat op de kerst-editie van Lowlands met alleen maar artiesten die ooit een kersthit scoorden, kerstkoortjes, DJs die remixen maken.
Haha dat op Lowlands zou sowieso nog een succes zijn ook. Gewoon een of andere weird tent met alleen maar kerstmuziek, ik ben erbij in augustus. ff Eric appen
- Je moet elke dag minimaal 3x seks hebben (ongeacht hoe je je voelt).
- Je moet elke keer als je seks wilt hebben toestemming vragen aan je vader (anders mag het niet).
0 stemmers
Vind het opvallend dat zowat iedereen kiest voor 3x per dag seks. Maar zitten jullie allemaal in een relatie? Dan is het natuurlijk makkelijker om 3x per dag seks te hebben!
Er zijn gewoon mensen die Trump kiezen over Poetin.
haha net of poetin zo fantastisch is
Pfff ik ga veeeel liever met mijn eigen auto, maar als file/vertraging sowieso niet te voorkomen is dan toch maar het OV. Kan ik nog lezen oid.
Verre van. Zijn beiden kut.
Ja precies wat ik ook dacht! Vertraging met ov betekent chillen op het station, airco daaro, koffie drinken, snacks halen, lezen. File is zelf opletten spierpijn krijgen in je been en weg zweten als je geen airco hebt.
- Altijd een stukje eten tussen je tanden hebben en je voelt het duidelijk zitten
- Altijd een klein steentje in je schoen hebben en je voelt het duidelijk zitten
0 stemmers
- Je krijgt €20.000 maar je mag dit alleen besteden aan je eigen uiterlijk, dus kleding voor jezelf, make-up, kapper, nagels, plastische chirurgie
- Je krijgt €5000 maar je mag het vrij besteden
0 stemmers
Ik stem ook gewoon op mijn eigen polls. Haha.
Echt me droom
Tuurlijk 5000 is fijn maar ik kan echt wel een paar gezichtsbehandelingen en een nieuwe garderobe gebruiken!!!
Iedereen kiest die!! Onverwachts, ik lees hier zo vaak over minimalisme, niet veel spullen willen, geen make-up dragen, en vooral over niet oppervlakkige dingen. Dacht dat veel meiden dan liever 5000 euro zouden uitgeven aan heerlijk eten of een reis of een goed doel. Ik zou zelf btw ook zonder te twijfelen voor de 20.000 gaan haha ook echt my dream!
Ik zou echt niet weten wat ik met 20k moet. Nouja fair fashion kopen, maar zoveel geld. Dus dan maar lekker van op vakantie enzo
@Kusjessoldaat hoeft ook niet in 1x op toch? Ooit voor je bruiloft…
@boemboem ja een reis is ook zeker aantrekkelijk, ik had het alleen bekeken als spullen. Maar naar de kapper is natuurlijk ook geen ‘ding’ maar een ervaring…
Ik vond het niet zo’n moeilijke keuze. Ik probeer mijn aankopen te beperken, maar kleding kopen, naar kapper gaan en make up kopen doe ik toch. Dat ik er dan minstens 20 jaar over doe om die €20.000 uit te geven vind ik niet erg. En het geld dat ik dan bespaar kan ik weer aan andere dingen besteden.
Oh ja in mijn gedachten moest het wel in een korte tijd op. Als je 20 k hebt om de rest van je leven kleding van te kopen en alles voor je lichaam dan is dat wel realistisch (en daarom niet zo’n moeilijke keuze meer)
Mijn gedachte was dan dat ik met mijn eigen verdiende geld dan zoveel bespaar en dat dan aan dingen als vakantie en eten uit kan geven.