Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Hahaha vandaag cakejes gemaakt mwt een paar kinders, met nutella versiering. Toen kwam deze keuze ook. Unaniem nutella :smiley: toevallig dat ie hier nu tussen staan haha. Of ben jij een van mijn kinders? :sweat_smile::astonished:

1 like

Haha juf! Je hebt me door! Hoiiiii :raised_hand_with_fingers_splayed:t3:

4 likes
  • Alleen nog maar superclean mogen eten
  • Alleen nog maar enorm ongezond mogen eten

0 stemmers

• Een huisdier dat overleden is terug laten leven
  • Een huisdier dat je nu hebt even lang laten leven als jij

0 stemmers

Hoooooi lievelingskind!

Haha ik neem maandag een opgepoetste appel voor je mee :innocent:

1 like
  • Een duet (ballad) opnemen met Kensington
  • Een rap feature krijgen in een nieuw nummer van Famke Louise

0 stemmers

Daar had ik nog niet eens over nagedacht, dat je dan 's nachts ook die berichten moet beantwoorden. Brr! Ik zou zelf ook voor de insta-optie gaan.

• De Efteling
  • Disneyland

0 stemmers

• Je moet altijd, bij wijze van begroeting, iemand keihard op zijn tenen trappen (in plaats van hand schudden/zoenen)
  • Je moet voor altijd als kabouter verkleed door het leven gaan (inclusief witte puntbaard)

0 stemmers

Haha ik zie het helemaal voor me hoe ik iedere ochtend bij de deur alle 25 kinderen op hun tenen trap terwijl de ouders ernaast staan :’)

22 likes

Zie je ook al helemaal voor je dat je elke dag als kabouter met puntbaard alle ouders begroet?

:rofl:

6 likes

Denk dat dat sneller went en de kans dat ik dan mn baan behoud alsnog groter is :stuck_out_tongue:

5 likes

Hahaha ik moest zo hard lachen om deze. Ik zie het al voor me dat iemand anders hetzelfde dilemma had en ook weer op je tenen moet terugstampen😂

3 likes
  • De buren komen elke avond bij je eten
  • In een afgelegen huis wonen in het bos

0 stemmers

Nou dit dacht ik dus ook, haha. Maar als kabouter voor de klas? Dan wordt je sowieso niet serieus genomen :stuck_out_tongue:

1 like

Uiteindelijk wel joh! Kinderen wennen aan alles, en anders een kleuterklas nemen

2 likes

Hahaha, thema sprookjes het hele jaar door :joy:

2 likes

Wat heb je liever

• dat er op straat altijd iemand voor je loopt die net iets langzamer is dan jij?
    • of bij iedere deur waar je doorheen moet altijd iemand staat die de deur voor je openhoudt, terwijl je eigenlijk nog net te ver weg bent?

0 stemmers

Ik zigzag me altijd al vol ergernis tussen de mensen door, dus ben al wel wat gewend.

2 likes