Hahaha vandaag cakejes gemaakt mwt een paar kinders, met nutella versiering. Toen kwam deze keuze ook. Unaniem nutella toevallig dat ie hier nu tussen staan haha. Of ben jij een van mijn kinders?
Haha juf! Je hebt me door! Hoiiiii
- Alleen nog maar superclean mogen eten
- Alleen nog maar enorm ongezond mogen eten
0 stemmers
- Een huisdier dat overleden is terug laten leven
- Een huisdier dat je nu hebt even lang laten leven als jij
0 stemmers
Hoooooi lievelingskind!
Haha ik neem maandag een opgepoetste appel voor je mee
- Een duet (ballad) opnemen met Kensington
- Een rap feature krijgen in een nieuw nummer van Famke Louise
0 stemmers
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, dat je dan 's nachts ook die berichten moet beantwoorden. Brr! Ik zou zelf ook voor de insta-optie gaan.
- De Efteling
- Disneyland
0 stemmers
- Je moet altijd, bij wijze van begroeting, iemand keihard op zijn tenen trappen (in plaats van hand schudden/zoenen)
- Je moet voor altijd als kabouter verkleed door het leven gaan (inclusief witte puntbaard)
0 stemmers
Haha ik zie het helemaal voor me hoe ik iedere ochtend bij de deur alle 25 kinderen op hun tenen trap terwijl de ouders ernaast staan :’)
Zie je ook al helemaal voor je dat je elke dag als kabouter met puntbaard alle ouders begroet?
Denk dat dat sneller went en de kans dat ik dan mn baan behoud alsnog groter is
Hahaha ik moest zo hard lachen om deze. Ik zie het al voor me dat iemand anders hetzelfde dilemma had en ook weer op je tenen moet terugstampen😂
- De buren komen elke avond bij je eten
- In een afgelegen huis wonen in het bos
0 stemmers
Nou dit dacht ik dus ook, haha. Maar als kabouter voor de klas? Dan wordt je sowieso niet serieus genomen
Uiteindelijk wel joh! Kinderen wennen aan alles, en anders een kleuterklas nemen
Hahaha, thema sprookjes het hele jaar door
Wat heb je liever
-
- dat er op straat altijd iemand voor je loopt die net iets langzamer is dan jij?
-
- of bij iedere deur waar je doorheen moet altijd iemand staat die de deur voor je openhoudt, terwijl je eigenlijk nog net te ver weg bent?
0 stemmers
Ik zigzag me altijd al vol ergernis tussen de mensen door, dus ben al wel wat gewend.